
Napisał
kubacik
witam
w v6 połączenie silnika i skrzyni ponoć w większości jest spocone ( trzymaniem tych kucy w kupie , czy co?) i nie należy z tym nic robić poki nie kapie na rurę , ktora idzie bezpośrednio pod nim , bo może byc gorąco. jak kapie to ponoć uszczelniacz tylny wału. piszę w trybie przypuszczajacym bo pewne odpowiedzi będę miał za niedługo jak wjadę na warsztat i uszczelnię swoj silniczek , bo już kapie

.
UUUU to wspolczuje kolego !!!!!!!!! mailem to samo i zrobilem niestety ,z ciekawosci jak to zrobisz zaloz post albo napisz mi na priva ile zaplaciles -chce porownac do mojego mechanika
zeby uszczelnic tyl silnka trzeba wyjac skrzynie (a ta w 166 jest praktycznei nie mozliwa do wyjecia bez demontazu silnika -na sankach w dol,)jak juz ja wyjmiesz to sprawdzic trzeba odrazu sprzeglo bo poco placic dwa razy za to samo (prawie) (namiar na taniutkie orginalne valeo do 3,0 moge Ci dac do 2,5 bedzie tansze chyba)
to chyba wszsytko-a pocenie sie nie jest normalne swiadczy o zuzytym simeringu walu korbowego przy kole dwumasowym pozdro i daj zanc jesli mozesz koniecznie