Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Wycieki oleju. Czy to normalka?

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamek
    właśnie też tak myślałem ale przy zakupie korka spytałem jeszcze o uszczelke, no i okazało się że orginał to miedziana podkładka z wtopioną wewnątrz gumową obwódką. Wiem co pisze bo sam wymieniałem nieszczęsny korek.
    pozdrawiam
    Tak czy siak dales sie naciagnac bo zwykla miedziana trzyma elegancko a 9,50 zl w kieszeni 8)
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ja dasłem 70 groszy i tez super trzyma, gdzie zes wyrwał za 50 :mrgreen:

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Alfista,
    Po znizkach w Gordonie
    http://www.gordon.com.pl/

    Ceny maja sporo nizsze od Inter carsu , Inter Partsu czy Auto Landu
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kubacik
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jest 156 JTD 16 V SW i 2.5 V6 SW była Berlina 156 2.5 V6
    Postów
    235

    Domyślnie

    Cytat Napisał smuz
    Cytat Napisał kubacik
    witam
    w v6 połączenie silnika i skrzyni ponoć w większości jest spocone ( trzymaniem tych kucy w kupie , czy co?) i nie należy z tym nic robić poki nie kapie na rurę , ktora idzie bezpośrednio pod nim , bo może byc gorąco. jak kapie to ponoć uszczelniacz tylny wału. piszę w trybie przypuszczajacym bo pewne odpowiedzi będę miał za niedługo jak wjadę na warsztat i uszczelnię swoj silniczek , bo już kapie .

    UUUU to wspolczuje kolego !!!!!!!!! mailem to samo i zrobilem niestety ,z ciekawosci jak to zrobisz zaloz post albo napisz mi na priva ile zaplaciles -chce porownac do mojego mechanika
    zeby uszczelnic tyl silnka trzeba wyjac skrzynie (a ta w 166 jest praktycznei nie mozliwa do wyjecia bez demontazu silnika -na sankach w dol,)jak juz ja wyjmiesz to sprawdzic trzeba odrazu sprzeglo bo poco placic dwa razy za to samo (prawie) (namiar na taniutkie orginalne valeo do 3,0 moge Ci dac do 2,5 bedzie tansze chyba)

    to chyba wszsytko-a pocenie sie nie jest normalne swiadczy o zuzytym simeringu walu korbowego przy kole dwumasowym pozdro i daj zanc jesli mozesz koniecznie

    witam
    Taki jest plan , żeby od razu wymienić sprzęgło , choć jeszcze nie ślizga i 20-30 tys. jeszcze by objechało na pewno , ale fakt po co dwa razy rozbierać poł auta . sprzęgło znalazłem najtańsze valeo do 2.5 za 560 PLN , jesli masz namiary na nowe tańsze to chętnie skorzystam , pisz na prrvjak zrobie to się odezwę .
    pozdrawiam

  5. #15
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Faktycznie kropla oleju zawsze wisi na korku. Co do wycieku ze skrzyni to gdzieś wysoko ten wyciek, pewnie na łączenu, trudno zlokalizować. Widocznie uszczelniacz na sprzęgle puszcza.Jeszcze pytanie: jak wygląda ta klapka od 5 biegu?Czy jest widoczna jak podniosę maskę?

  6. #16
    smuz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubacik
    Cytat Napisał smuz
    Cytat Napisał kubacik
    witam
    w v6 połączenie silnika i skrzyni ponoć w większości jest spocone ( trzymaniem tych kucy w kupie , czy co?) i nie należy z tym nic robić poki nie kapie na rurę , ktora idzie bezpośrednio pod nim , bo może byc gorąco. jak kapie to ponoć uszczelniacz tylny wału. piszę w trybie przypuszczajacym bo pewne odpowiedzi będę miał za niedługo jak wjadę na warsztat i uszczelnię swoj silniczek , bo już kapie .

    UUUU to wspolczuje kolego !!!!!!!!! mailem to samo i zrobilem niestety ,z ciekawosci jak to zrobisz zaloz post albo napisz mi na priva ile zaplaciles -chce porownac do mojego mechanika
    zeby uszczelnic tyl silnka trzeba wyjac skrzynie (a ta w 166 jest praktycznei nie mozliwa do wyjecia bez demontazu silnika -na sankach w dol,)jak juz ja wyjmiesz to sprawdzic trzeba odrazu sprzeglo bo poco placic dwa razy za to samo (prawie) (namiar na taniutkie orginalne valeo do 3,0 moge Ci dac do 2,5 bedzie tansze chyba)

    to chyba wszsytko-a pocenie sie nie jest normalne swiadczy o zuzytym simeringu walu korbowego przy kole dwumasowym pozdro i daj zanc jesli mozesz koniecznie

    witam
    Taki jest plan , żeby od razu wymienić sprzęgło , choć jeszcze nie ślizga i 20-30 tys. jeszcze by objechało na pewno , ale fakt po co dwa razy rozbierać poł auta . sprzęgło znalazłem najtańsze valeo do 2.5 za 560 PLN , jesli masz namiary na nowe tańsze to chętnie skorzystam , pisz na prrvjak zrobie to się odezwę .
    pozdrawiam

    To jednak nie mam tanszego bo do 3,0 mialem podobna cene

    Zycze powodzenia i czekam na wiesci

  7. #17
    lechtak
    Gość

    Domyślnie 2,0 TS

    Po 130 tyś wycieki ; zaślepki wałków balansowych, uszczelka prowadnicy miarki oleju.
    Żeby wymienić zaślepki wałków należy demontować skrzynie biegów .

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomkap
    Faktycznie kropla oleju zawsze wisi na korku. Co do wycieku ze skrzyni to gdzieś wysoko ten wyciek, pewnie na łączenu, trudno zlokalizować. Widocznie uszczelniacz na sprzęgle puszcza.Jeszcze pytanie: jak wygląda ta klapka od 5 biegu?Czy jest widoczna jak podniosę maskę?
    To nie jest klapka, tylko pokrywa, coś w rodzaju podłużnej miski, przykręcona kilkoma śrubami - znajduje się na samym końcu skrzyni (lewa strona samochodu).
    Najlepiej ją zobaczysz od spodu samochodu - z góry raczej nie widać. :mrgreen:

Podobne wątki

  1. [Brera] 2.4JTD wycieki oleju - rozpoznanie
    Utworzone przez adas.j w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-09-2021, 20:26
  2. Wycieki oleju (V6)...
    Utworzone przez kelpin w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 15:12
  3. [GTV] Jak uszczelnić wałek rozrządu (wycieki oleju)?
    Utworzone przez vonolof w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 21:53
  4. [166] Wycieki oleju
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-04-2008, 14:18
  5. Wycieki oleju w V6-tkach
    Utworzone przez Jurcio_8v w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-02-2007, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory