Strona 4 z 52 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 519

Temat: Falowanie przy toczeniu i dojeżdzaniu do świateł bliższe rozwiązaniu

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    nie nie
    po zakupie hodometr nazwijmy go główny miał taką wartość jak na liczniku (troszkę mniejszą) i sobie tak rośnie z licznikiem do dziś
    czyli niby wszystko ok
    ale pojawił się drugi który ma wartość ok 60000km i tak stoi (rozumiem że o tyle był licznik pomniejszony)

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Czyli w porządku Ci pokazuje ten pierwszy hodometr, tam jest +/- 5% różnicy dopuszczalnego błędu. Ten drugi hodometr może pokazywać o ile został przekręcony licznik.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Wiecie ile kosztue upgrade softu? Denerwuje mnie to falowanie już.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    Wiecie ile kosztue upgrade softu? Denerwuje mnie to falowanie już.
    zagadaj do kol. bubu on to robił

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    okolo 120zl ASO,trzeba zapytac dokladnie.Zeby sprawdzic jaka jest wersja i tak trzeba zaplacic tyle samo wiec mozna to zrobic i tyle

  6. #36
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    witam
    ja mam bynajmniej falowanie tylko gdy silnik osiąga temperaturę około 80 stopni. do tego momentu nawet nie wachną się obroty. nie wiem, może coś wspólnego ma temperatura silnika? tylko co?
    mam założony filtr k&n na przepływce. myślałem że może to ma związek z temperaturą zasysanego powietrza z pod maski, jednakże po jej otwarciu i dostępu filtra do powietrza o temp otoczenia nic się nie zmienia.
    problem znika na jakieś 200km po resecie krokowca, ale z tym sobie odpuściłem bo bym musiał co 2 dni go robić.
    to wszystko to tylko moje dywagacje

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    cinas związek z temp może mieć, gdyż u mnie faluje najwięcej do momentu aż silnik nie osiągnie mocnej temperatury, jak pojeżdżę po mieście solidnie aż się wentylator włączy, falowanie przy wrzuceniu luzu się zmniejsza.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    problem znika na jakieś 200km po resecie krokowca
    czyli my akurat mamy identyczne objawy

  9. #39
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    aaa zapomniałem dodać że załączenie klimy niweluje praktycznie falowanie - to jest dopiero zagwozdka

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    aaa zapomniałem dodać że załączenie klimy niweluje praktycznie falowanie - to jest dopiero zagwozdka
    Bo mu ciężko i musi dać więcej paliwa, i otworzyć przepustnicę ,i wtedy już nie ma kłopotów z utrzymaniem optymalnych obrotów biegu jałowego.

Podobne wątki

  1. Falowanie przy 2-2,5 tyś obrotów w 16v JTDm
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2011, 06:49
  2. [155] Falowanie obrotów przy odpalaniu.
    Utworzone przez jedrekDSK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 12:26
  3. Falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 20:07
  4. [146] gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyzowania, pali się kontrolka wtrusku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 22:53
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory