Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 66

Temat: Przymulenie przy ok 5 tys. obr. V6

  1. #51
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Moge i to bardzo chetnie ale ja mam V6TB z jedna sonda za turbina wiec to nic nie da pod tym wzgledem sporo nasze silniki sie roznia

  2. #52
    PySIEK
    Gość

    Domyślnie

    Myślę, że masz przypchany katalizator i to może być przyczyną rozerwania łącznika i większego spalania no i oczywiście przymulenia.Czasami idzie dobrze bo katalizator ma raz mniejszą raz większą temperaturę.
    Jak coś to mam kabel i też v6 i o ile dobrze pamietam w programie przepustnica otwiera się na 100%.
    Jak coś dawaj znać to pomogę.
    Pozdro.

  3. #53
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Mógłbym mieć przypchanego kata... jeżeli bym go miał niestety mam wspawaną rurę, którą w następnym tygodniu zastąpi tłumik...

    Co do przepustnicy to byłbym wdzięczny za sprawdzenie na ile stopni się otwiera 79,78 czy 90 ?

  4. #54
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Dziura w złączce elastycznej tłumika jak na zdjęciu z posta #46 może powodować spadek mocy i szarpanie???
    I nieszczęsna przepustnica 79,78 czy 90 stopni???

  5. #55
    M&M
    Gość

    Domyślnie

    Mam tak samo i obstawiał przepływomierz gdy podmieniłem go na używany od razu widać różnicę. Diagnozowałeś u siebie?
    Zamaist kata mam tłumik rozprężny.

  6. #56
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Sprawa szczelności wydechu załatwiona... niestety wymiernego efektu nie ma, przynajmniej w kwestii mocy...

    Co raz bardziej zastanawiam się nad tą przepływką...

  7. #57
    PySIEK
    Gość

    Domyślnie

    Witaj.Nagrałem logi tak jak mówiłem tylko kurde chyba nie zaznaczyłem przy nagrywaniu kąt przepustnicy, ale za to masz wszelkie zawory bieżnie, przepływkę no i pedał przyspieszenia.
    Jak coś dawaj znać będziemy myśleś i analizować.
    Pierwszy log na zgaszonym silniku, 2 na odpalonym.
    Do ściągnięcia z chomika:
    http://chomikuj.pl/pysiek4
    Pozdrawiam.

  8. #58
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Ciekawi mnie, że u Ciebie Parametr samo dopasowania FRA jest stały i wynosi 1,15 a u mnie waha się 0,9XX-1,1XX ...
    Interesujące... może być to spowodowane właśnie przepływką???

  9. #59
    PySIEK
    Gość

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że przepływkę masz dobrą.
    Zazwyczaj jeśli się kończy to wartości są mniejsze a patrząc na twój log to twoja wydaje się jakby lepsza od mojej tylko teraz pytanie czy log robiłeś w czasie jazdy czy na postoju.
    Co do FRA to chyba powinno być w okolicy 1 ale czy ma sie zmieniać czy nie tego nie wiem.

    ---------- Post added at 08:57 ---------- Previous post was at 08:40 ----------


    Przeanalizowałem trochę twoje logi i masz dziwnie pracującą sondę.
    Proszę nagraj log z pracy sondy razem z obrotami silnika.Niech to będzie: wolne obroty około 30 sekund, 3000 tys obr około 30 sekund i 5000 obr około 30 sekund.
    Najepiej też nagraj też drugi log w czasie przyspieszania do odciecia na 1,2 i 3 o ile warunki na to pozwolą to zobaczymy czy sonda pod koniec idzie na bogato bo może tu jest problem twego przymulenia w górnym zakresie obr.
    Pozdro.

  10. #60
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

Podobne wątki

  1. [159] Skrzypienie przy przyśpieszaniu, ustepuje przy puszczeniu gazu. Wahacz górny?
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-11-2016, 17:34
  2. Dziwne zachowanie auta od 0-40 km/h. Przymulenie.
    Utworzone przez Mankovich w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 03-09-2012, 15:02
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 22:55
  4. [146] brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Karol_PKAR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 13:29
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-03-2006, 21:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory