Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: problem selespeed

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Auto
    AR 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    126

    Domyślnie problem selespeed

    wsiadłem rano do samochodu odpaliłem i wyskoczył mi błąd selespeeda. jedynka się wrzuciła normalnie na dwójkę też mogłem zmienić. Przy ruszaniu strasnzie szarpał. w taki sposob przejechałem jakies 2,5 km. zeby zmienić z dwójki na jedynke musiałem się zatrzymać wrzucić luz i dopiero jedynke. po tym dystansie wyłączyłem silnik na czerwonym świetle ponieważ ruszając z wcześniejszego skrzyżowania już tak nie szarpalo, odpaliłem i wszystko ok. ktoś wie co może być przyczyną takiego stanu?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mateo21a4
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Selespeed 166km 2002
    Postów
    81

    Domyślnie

    Jak dalej Ci się to powtarza, najprawdopodobniej masz do czyszczenia cewkę odpowiadającą za drugi bieg która znajduje się w aktywatorze.
    Samochody są na benzynę. Na olej napędowy jeżdżą traktory i ciężarówki, a na gazie gotuje się obiad. Tyle w tym temacie.

  3. #3
    bodzio8324
    Gość

    Domyślnie

    mi też ostatnio szarpało przy ruszaniu i pomogła regulacja sprzęgła, miałem 27,6mm a powinno być 28-28,5mm ale ja nie miałem żadnego błędu

    ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

    ja bym sprawdził jeszcze kostke od selespeeda, tą przy akumulatorze, to bardzo częsta przyczyna błednego działania selespeeda

  4. #4
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    kolego Mateo moglbys powiedziec cos wiecej na temat tej cewki co odpowiada za drugi bieg ? Ja mam problem taki ze jak jade na dwojce i troszke zwolnie to wtedy sie wysprzegla a jak sie dotknie gazu to wtedy wskakuje bieg. U mnie jest tak ze jak sie wysprzegli to czasami nie moze zaskoczyc spowrotem i wtedy miga kontrolka od skrzyni, wtedy musze wrzucic luz i spowrotem bieg. Dzieje sie tak tylko na drugim biegu.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mateo21a4
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Selespeed 166km 2002
    Postów
    81

    Domyślnie

    Wiesz co ja nie jestem mechanikiem ale ja miałem problem z przeciekającym aktywatorem i był on wymieniany. Jak mechanik wymienił to okazało się że nie wbija drugiego i czwartego biegu. Z tego co pamiętam to wspominał że rozbierał aktywator i że tam podobno są jakieś cewki każda odpowiedzialna za inny bieg. Przeczyścił je i biegi zaczęły wskakiwać normalnie i aktywator pracować prawidłowo. Więcej Ci nie powiem bo się nie znam. Jak chcesz to mogę Ci dać namiary na priv do tego mechanika zadzwonisz sobie do niego pogadasz z nim. Może coś Ci doradzi?
    Samochody są na benzynę. Na olej napędowy jeżdżą traktory i ciężarówki, a na gazie gotuje się obiad. Tyle w tym temacie.

Podobne wątki

  1. Selespeed problem:(
    Utworzone przez mich123cz w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 15:08
  2. Problem Selespeed :(
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-11-2013, 10:28
  3. Problem Selespeed- problem przy redukcji
    Utworzone przez Brayan93 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 19:09
  4. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36
  5. Problem z selespeed
    Utworzone przez czeskimaster w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 07:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory