Strona 4 z 13 PierwszyPierwszy 12345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 121

Temat: Problem z odpalaniem silnika - pojawia się dość rzadko ale jednak...

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar raZZorfish
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 JTDM 2006 150KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    Dzien dobry,

    to moj pierwszy post, bo dopiero sie poznaje z moim Predatorem. Mam taki sam problem z odpalaniem na zimnym silniku gdy auto stalo pare godzin na sloncu. Moj szef ma podobnie z tego co slysze za oknem Mysle, ze to jakas mala wada fabryczna, bo jest nas sporo. Moze czujnik temperatury cieczy po prostu swiruje od goraca. Nie wiem czy cos sie da z tym zrobic. Chetnie poznam rozwiazanie. Widze, ze temat sie urwal, bo zrobilo sie chlodniej

    Pozdrawiam i szerokosci zycze

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Czujnik temperatury cieczy raczej to nie jest, ponieważ jeden z kolegów dokonał wymiany tego czujnika i okazało się, że nic to nie dało.

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    ZAMOŚĆ
    Auto
    VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
    Postów
    225

    Domyślnie

    Cytat Napisał fire998 Zobacz post
    witam miałem kiedyś podobny problem w oplu fronterze co kolega mariusz, i okazało się ze jest nieszczelny układ paliwowy, porostu zapowietrzał się. Mówiąc prościej cofało się paliwo z pompy wtryskowej. Więc może sprawdź autko w tym kierunku.
    To nie to. JTDM na mrozie pali z półobrotu jedynie gdy jest ciepło na dworze a silnik zimny zapala gorzej.
    Były:

    159 1.9 JTDM 2006
    156 2.4JTD 2002

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar raZZorfish
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 JTDM 2006 150KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    witam,
    to moze inaczej. Czy ktos ma ten problem dzis? Przy takiej pogodzie? Pewnie nie. Wiec to musi byc cos zwiazanego z temperatura pod maska jak silnik jest zimny. To jest na pewno jakas pierdola. Jak bede wymienial olej, to zarzuce panu w aso temat, niech sie drapie po glowie. Ale to za 6000 km

    Pozdrawiam.

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR 159 1.9 16v 150km
    Postów
    81

    Domyślnie

    Ja w tych temperaturach mam spokój chyba polubię zimę haha

  6. #36
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar szyrud1696
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Alfa Romeo 159 150 KM SW 2007
    Postów
    130

    Domyślnie

    Założyłam VARTA SILVER 77 Ah, 780 A i jest zdeeecydowanie lepiej
    Szymon

  7. #37
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Działdowo
    Auto
    159 JTDm 1.9 165 KM
    Postów
    25

    Domyślnie

    witam. Ja miałem problem z odpalaniem odpalała ciężko albo i nawet wcale...(pomagało wlozenie 2-krotne kluczyka) Na początku myślałem że świece, potem że pompka paliwa nie daje takiego ciśnienia ostatnio kupiłem środek STP do czyszczenia wtrysków i układu paliwa myślę, że nie zaszkodziło a nawet pomogło bo rano po 1-krotnym włożeniu kluczyka odpaliła bez problemu.

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    ZAMOŚĆ
    Auto
    VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
    Postów
    225

    Domyślnie

    Cytat Napisał SainTomG Zobacz post
    ... kupiłem środek STP do czyszczenia wtrysków i układu paliwa myślę, że nie zaszkodziło a nawet pomogło bo rano po 1-krotnym włożeniu kluczyka odpaliła bez problemu.
    Bo rano jest zimno a jak zimno to zapala lepiej.

    BTW Polecm wszystkim podładować akumlator prostownikiem. Mi ostatnio zaczęła coraz gorzej zapalać okazało się, że aku był rozładowany. Po naładowaniu zupełnie inna kultura zapalania.
    Ostatnio edytowane przez A.Krystian ; 07-11-2011 o 09:06
    Były:

    159 1.9 JTDM 2006
    156 2.4JTD 2002

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    ??? Skoro jeżdzisz to akumaltor powinien być naładowany. Chyba, że nie jeżdzisz i odpalasz auto od czasu do czasu, albo aku jest na wykończeniu.

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Cytat Napisał coachu Zobacz post
    ??? Skoro jeżdzisz to akumaltor powinien być naładowany. Chyba, że nie jeżdzisz i odpalasz auto od czasu do czasu, albo aku jest na wykończeniu.
    Jest też inna opcja: jeździ na krótkich odcinkach i aku nie zdąży odebrać tego, co oddał na odpalenie.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 16v - co jakiś czas pojawia się dziwne buczenie z silnika
    Utworzone przez d-wozniak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 11-10-2019, 16:40
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-01-2016, 16:56
  3. [145] Dość wysokie obroty silnika.
    Utworzone przez kamil97 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-09-2014, 15:45
  4. [146] 1.9 jtd nierówna praca silnika problem z odpalaniem
    Utworzone przez Gajek93 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 20:04
  5. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 20:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory