Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Przepływomierz Bosch czy Magnetti Marelli ?

  1. #11
    pawelk91
    Gość

    Domyślnie

    Witam dwa lata temu jak miałem inną 166-stkę też z jtd to miałem ten sam problem co ty ale mój kolega pracuje w sklepie motoryzacyjnym i przyniósł mi trzy przepływki jedną Boscha drugą Magneti a trzecią jakąś najtańszą nieznanej firmy i zaczęliśmy testować na tej najtańszej nic się nie zmieniło tak samo jak na zepsutej , potem przyszła kolej na Magneti i znaczna poprawa myślałem ,że zaoszczędzę bo wiadomo jak to cenowo wygląda ale jeszcze zamontowałem przepływkę boscha i okazało sie że to jest to, znacznie lepiej niż na Magneti . Tak sobie myślę że gdybym nie miał możliwości sprawdzenia tych przepływek tylko kupił od razu Magneti to byłbym zadowolony ale miałem taką okazję i różnica jest duża więc polecam dorzucić tą stówę i wybrać Boscha .

  2. #12
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    jakie miales objawy przy padniętej przeplywce ? bo mi wydaje sie ze mam słaby dół, do 3 tys obr. jest jak by zamulony ale nie zawsze, czasami jest ok , moze to byc przepływka?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał darrager Zobacz post
    jakie miales objawy przy padniętej przeplywce ? bo mi wydaje sie ze mam słaby dół, do 3 tys obr. jest jak by zamulony ale nie zawsze, czasami jest ok , moze to byc przepływka?
    Odepnij przepływke i zobacz jak sie auto zachowuje.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  4. #14
    piopio
    Gość

    Domyślnie

    W moim przypadku przy zdechłej przepływce auto jechało zamulone po płaskim, pod górkę prawie stawało w miejscu a przy przygazowaniu na luzie czasem zagruchotało.Do 3000 muliło jak miałem przypchany czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

  5. #15
    pawelk91
    Gość

    Domyślnie

    Jony88 ma rację odepnij przepływkę zajmie ci to pół minuty a będziesz wiedział czy to jest to czy szukać gdzie indziej , jak masz walnięty przepływomierz to po odpięciu poczujesz różnicę auto powinno lepiej przyśpieszać i mieć lepszą dynamikę w moim przypadku różnica była ogromna od razu wiedziałem ,że to jest przepływka .

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    U mnie przy padniętej przepływce strasznie "mulił", niechętnie wchodził na wyższe obroty (jakby opóźniona reakcja na gaz i szarpanie jakby miał zgasnąć).

  7. #17
    alf
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat trochę, u mnie sytuacja wyglądała tak, że niedawno jak kupowałem auto, sprzedający twierdził, że przepływka (oryginalny BOSH 0 280 218 019) jest do wymiany, tak samo stwierdził także mechanik z którym byłem i który to podpiął auto pod komp. Przyznam szczerze, że auto jeździło całkiem ok, ale postanowiłem wymienić.

    Znalazłem używanego BOSHa o takim numerze jaki powinien być do mojego auta (0 280 218 019) wyglądał dobrze, sprzedający twierdził, że jest sprawny i że daje na niego gwarancje rozruchową. Niestety po zamontowaniu auto zaczęło zdecydowanie gorzej jeździć, było słabe, pod górę ledwo wyjeżdżało.
    Odpiąłem przepływkę całkiem i chciałem sprawdzić jak pojedzie bez - okazało się, że na pewno lepiej niż było to tą używką którą kupiłem. Do 3 tyś auto żwawo zaczęło jeździć, powyżej troszkę słabło, ale i tak była poprawa.

    Podsumowując:
    zepsuta przepływka z którą kupiłem - auto jedzie całkiem ok
    używana (wg sprzedawcy sprawna) - auto jeździ fatalnie
    brak przepływki - auto jedzie w miarę

    Czy kupować w ciemno nówkę BOSHa czy szukać przyczyny gdzie indziej? dodam, że żadna kontrolka od silnika mi się nie zapala.

  8. #18
    yezus89
    Gość

    Domyślnie

    Ja chcem kupic most przeplywomierz do 2.5 v6 ale na allegro kosztuja ok 600zl. Interesuje mnie orginal boscha ale czy sa gdzies taniej. Al o od innego samochodu pasuje

Podobne wątki

  1. [145] Przepływomierz Bosh vs Magnetti Marelli
    Utworzone przez Klakierr w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 10-08-2013, 08:59
  2. Alternator Magneti Marelli i Bosch - wymienne?
    Utworzone przez wojtaak w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 10:52
  3. Przepływomierz Boscha vs Pierburga vs Magneti Marelli
    Utworzone przez Damian156JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 19:47
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 20:00
  5. Jakość elementów zawieszenie firmy Magnetti Marelli
    Utworzone przez wiedzmaak w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 19:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory