Strona 21 z 27 PierwszyPierwszy ... 1112131415161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 269

Temat: Jak się Wam sprawuje Giulietta?

  1. #201
    Drag-On
    Gość

    Domyślnie

    A nie prościej i szybciej (a do tego chyba w podobnej cenie) zamówić gałkę i parę innych akcesoriów w Polsce?

    http://boltowicz.istore.pl/pl,catego...giulietta.html

  2. #202
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chrzanek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Giulietta 1.4 MAir
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jeżeli masz subtelną różnicę to masz coś nie halo - miałem tak przy zawieszającej się centralce wtrysku. Jadac w trybie 'N' z wciśniętym pedałem przyspiszenia mniej więcej do 50% przy przełączeniu w tryb "D" czuć mocne uderzenie w plecy i nie jest ono subtelne
    To samo u mnie... roznica przy wejsciu w D jest znaczaca, od razu sie banan na twarzy pojawia. W N to takie nudne

  3. #203
    TheRealDeal
    Gość

    Domyślnie

    Nie piszcie takich rzeczy, bo jak to czytam to mi się nasila moto-hipochondria

  4. #204
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Witajcie
    Apropos tej turbo dziury to moje odczucia są takie że w Dynamic jej nie ma, auto idzie jak przecinak, jest jak narowisty koń
    Za to w Normal uważam że jest ona mocna odczuwalna a szczególnie na drugim biegu. Naprawdę musi chwila minąć po wciśnięciu gazu zanim auto dostanie tego kopa, za to jak już go dostaje to wciska w fotel
    To wygląda tak jak żabi skok, dłuuugie odbicie i lot

    Luke

  5. #205
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Witajcie
    Apropos tej turbo dziury to moje odczucia są takie że w Dynamic jej nie ma, auto idzie jak przecinak, jest jak narowisty koń
    Za to w Normal uważam że jest ona mocna odczuwalna a szczególnie na drugim biegu. Naprawdę musi chwila minąć po wciśnięciu gazu zanim auto dostanie tego kopa, za to jak już go dostaje to wciska w fotel
    To wygląda tak jak żabi skok, dłuuugie odbicie i lot

    Luke
    Fajnie startuje to trzeba przyznać. Mi się trochę nie podoba zakres obrotów - dobrze ciągnie 2500-5500 a poniżej słabiutko i powyżej moment wyraźnie idzie w dół. Jak się dobrze wachluje biegami to do 180 można ją rozpędzić z dobrym przyśpieszeniem

  6. #206
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kręcenie tego uturbioneo silnika powyżej 5500obr/min nic nie daje prócz hałasu i zwiększonego zużycia paliwa, a pogarsza efektywne przyspieszanie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #207
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kręcenie tego uturbioneo silnika powyżej 5500obr/min nic nie daje prócz hałasu i zwiększonego zużycia paliwa, a pogarsza efektywne przyspieszanie
    W TSie też niby był krótki zakres obrotów 4-7tys, ale jakoś wrażenia były lepsze.

    Nie we wszystkich uturbionych tak jest. Brat ma EVO i tam moc maksymalna jest około 6500 dopiero.

  8. #208
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Chyba wrażenia słuchowe, bo nie efektywne czasy rozpędzania. Zasada jest prosta jeśli chcemy efektywnie przyspieszać to silnik powinien utrzymywać obroty pomiędzy obrotami maksymalnego momentu obrotowego, a obrotami mocy maksymalnej - po to producenci podaja te dane charakterystyczne. A zakres świadczący o elastyczności silnika to stosunek tych dwóch prędkości (tzw. rozpiętość użytecznych prędkości obrotowych), a nie ich róznica.
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 18-11-2011 o 10:03
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #209
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Chyba wrażenia słuchowe, bo nie efektywne czasy rozpędzania. Zasada jest prosta jeśli chcemy efektywnie przyspieszać to silnik powinien utrzymywać obroty pomiędzy obrotami maksymalnego momentu obrotowego, a obrotami mocy maksymalnej - po to producenci podaja te dane charakterystyczne. A zakres świadczący o elastyczności silnika to stosunek tych dwóch prędkości (tzw. rozpiętość użytecznych prędkości obrotowych), a nie ich róznica.
    To że w TS to tylko wrażenia słuchowe to wiem
    Chociaż osobiście wolałbym, żeby Julka miała większy zakres użytecznych obrotów kosztem żywotności silnika.

  10. #210
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ależ ona ma bardzo duży zakres - dla porównania:
    AR 156 2.0TS obroty mocy maksymalnej 6400obr/min, a obroty maksymalnego momentu obrotowego 3500obr/min to rozpiętośc użytecznych obrotów R=1.83
    Giulietta 1.4MA obroty mocy maksymalnej 5500obr/min, a obroty maksymalnego momentu obrotowego 2500obr/min to rozpiętośc użytecznych obrotów R=2.2
    Niektóre diesle nie mają takiego zakresu użytecznych obrotów
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Ar giulietta qv 1750 tbi jak sie sprawuje silnik po wiekszych przebiegach?
    Utworzone przez Tacka w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-08-2021, 12:31
  2. [MiTo] Jak się Wam sprawuje MiTo?
    Utworzone przez Alfisti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 273
    Ostatni post / autor: 15-12-2016, 19:22
  3. Ile przejechałeś swoim TS 16V i jak się sprawuje?
    Utworzone przez Maciek84 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 28-03-2011, 10:23
  4. [MiTo] Jak się sprawuje MiTo w zimę?
    Utworzone przez rzelich w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-01-2010, 00:36
  5. Słabo sie sprawuje
    Utworzone przez czekal86 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-12-2009, 11:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory