A nie prościej i szybciej (a do tego chyba w podobnej cenie) zamówić gałkę i parę innych akcesoriów w Polsce?
http://boltowicz.istore.pl/pl,catego...giulietta.html
A nie prościej i szybciej (a do tego chyba w podobnej cenie) zamówić gałkę i parę innych akcesoriów w Polsce?
http://boltowicz.istore.pl/pl,catego...giulietta.html
Nie piszcie takich rzeczy, bo jak to czytam to mi się nasila moto-hipochondria![]()
Witajcie
Apropos tej turbo dziury to moje odczucia są takie że w Dynamic jej nie ma, auto idzie jak przecinak, jest jak narowisty koń
Za to w Normal uważam że jest ona mocna odczuwalna a szczególnie na drugim biegu. Naprawdę musi chwila minąć po wciśnięciu gazu zanim auto dostanie tego kopa, za to jak już go dostaje to wciska w fotel
To wygląda tak jak żabi skok, dłuuugie odbicie i lot
Luke
Kręcenie tego uturbioneo silnika powyżej 5500obr/min nic nie daje prócz hałasu i zwiększonego zużycia paliwa, a pogarsza efektywne przyspieszanie
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Chyba wrażenia słuchowe, bo nie efektywne czasy rozpędzania. Zasada jest prosta jeśli chcemy efektywnie przyspieszać to silnik powinien utrzymywać obroty pomiędzy obrotami maksymalnego momentu obrotowego, a obrotami mocy maksymalnej - po to producenci podaja te dane charakterystyczne. A zakres świadczący o elastyczności silnika to stosunek tych dwóch prędkości (tzw. rozpiętość użytecznych prędkości obrotowych), a nie ich róznica.
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 18-11-2011 o 10:03
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Ależ ona ma bardzo duży zakres - dla porównania:
AR 156 2.0TS obroty mocy maksymalnej 6400obr/min, a obroty maksymalnego momentu obrotowego 3500obr/min to rozpiętośc użytecznych obrotów R=1.83
Giulietta 1.4MA obroty mocy maksymalnej 5500obr/min, a obroty maksymalnego momentu obrotowego 2500obr/min to rozpiętośc użytecznych obrotów R=2.2
Niektóre diesle nie mają takiego zakresu użytecznych obrotów
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)