Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Temat: [156] 2.0 TS na zimno chodzi przez ok. 20-30 sek na 2 lub 3 cylindry

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Dobra temat się chyba wyjaśnił...
    chyba wypieprzyło uszczelkę pod głowicą.


    Właśnie wyjechałem i okazało się, że:
    po 1. śmierdzi płynem.
    po 2. ubywa płyn ze zbiorniczka
    po 3. robiła się chmura za mną jakby ktoś wsadził w rurę świecę dymną. Jak było cieplej to nie było aż tak widać (może nie było tak mocno uszkodzone).

    Ostatnio silnik źle palił zarówno na gazie jak i benzynie.
    Wychodzi na to, że świece były zalane, ale nie tylko benzyną.

    I w ogóle to kolejna miła wiadomość od jakiegoś czasu.
    Wszystko psu w d...


    Jak postawie do mechaniora i ściągniemy głowice to wszystko będzie widać.
    Dam znać co i jak ale nie szybciej niż w przyszłym tygodniu.
    A dzisiaj chyba się nawale z radości.
    Wasze zdrowie.

    pozdrawiam.


    Edit.
    Kto ma pożyczyć dobre blokady i klucze do napinaczy do 2.0 TS (odpłatnie, nieodpłatnie - wsio jedno)
    Ostatnio edytowane przez Kynium ; 10-11-2011 o 17:19
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  2. #52
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kynium Zobacz post
    po 1. śmierdzi płynem.
    po 2. ubywa płyn ze zbiorniczka
    po 3. robiła się chmura za mną jakby ktoś wsadził w rurę świecę dymną. Jak było cieplej to nie było aż tak widać (może nie było tak mocno uszkodzone).
    wcale tak źle nie musi być
    1. puścił przewód gumowy
    2. czyt. wyżej
    3. jeździsz na krótkich odcinkach i ta woda co się zbiera w rurze wydechowej nigdy nie odparuje

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Niekoniecznie.
    Są jeszcze mocno naprężone węże i ciśnienie w obiegu takie, że potrafi wcisnąć 1/4 zbiorniczka płynu w obieg. Po odkręceniu korka płyn wraca.
    Auto już przytargane pod dom. Mechanik zobaczy za dnia, ale na 99% to uszczelka.
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  4. #54
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Przynajmniej już wiesz, co mu jest, a to ważne.
    Chociaż nie zazdroszczę, bo robota paskudna.
    No i kosztowna, bo pewnie od razu będziesz robił rozrząd i uszczelniacze zaworów.

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Dobra. Auto rozebrane:

    Okazało się, że do wymiany jeszcze zawory (lekko skrzywione góry). Wałki i popychacze jak nowe.
    Robię wszystko jak książka napisała:
    Wszystko nowe (zawory, uszczelniacze, uszczelki - również pod kolektory ale poza tą pod pokrywą zaworów, bo była dobra a ew. wymiana jej to moment) przy okazji rozrząd (wszystkie paski, rolki, napinacze i pompa, simeringi wałków) i wszystko kupowane co droższe i lepsze. Żadnej taniości.
    Cena po rabatach za wszystko to ok 1150 zł brutto bez wariatora. Do tego dojdzie robocizna (ile nie wiem i nie pytam na razie, ale wiem, że weźmie ode mnie uczciwie i będzie dobrze zrobione).
    Do tego dojdą 2 wymiany oleju i filtry.
    Oczywiście jak odbiorę auto to zdam dokładną relację i wynik finansowy.

    Wcześniej chodziła mi po głowie sprzedaż i kupno V6 ale teraz to byłoby głupie.
    Wszystko będę miał na cacy i pozostaje teraz zakup V6 jako drugiego auta, więc może V6 w 155 lub GTV/SPIDER. Ale to długofalowy plan.


    Pozdrawiam

    Krzysiek
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

Podobne wątki

  1. Alfa ROmeo 147 2.0 Nie chodzi na wszystkie cylindry
    Utworzone przez Bartek1992 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 11:17
  2. Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 24-03-2014, 21:36
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2012, 11:19
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 08:01
  5. Po uruchomieniu chodzi przez ok. 5-10 sec. Potem gaśnie.
    Utworzone przez arczi444 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 12:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory