No to żeśmy mu pomogli wybrać silnik do LPG.
Myślałem że tutaj jest dział zwolenników LPG .
Takie tam miałem nieśmiałe marzenie .
No to żeśmy mu pomogli wybrać silnik do LPG.
Myślałem że tutaj jest dział zwolenników LPG .
Takie tam miałem nieśmiałe marzenie .
Ostatnio edytowane przez Dariusz156 ; 30-10-2011 o 07:58
Moja Bella
Chyba nie chciałby być królikiem doświadczalnym![]()
koszy instalacji do JTSów to około 6,500-7,500 (CZAKRAM BRC Tarnów) więc lepiej kupić ropuchę jakąś
Alfe kupuje się sercem a nie rozumem
Ale chyba V generacji.
Bo w fazie lotnej w lutym płaciłem 4500zł.
I Zavoli i Stella z LPi Gazu były w tej samej cenie.
Moja Bella
Dariusz156, ile już km pokonałeś na LPG?
Od połowy kwietnia jakieś 11<>12 tyś.
Czasem coś tam skrobnąłem w LPG do JTS ale spotkałem się z taką nie chęcią w zasadzie wręcz z wrogością do tego co śmiałem uczynić temu JTS-owi że sobie odpuściłem.
Podobno Stella z Elpigazu lepiej się sprawuje ma szybsze wtryski.
U mnie czasem wtryskiwacze nie nadążają z przełączaniem gdy robią przemywanie wtrysków od benzyny.Wtedy komputer wyłapuje błąd zapłonu.
Jest to raczej rzadkie zjawisko i występuje na rozgrzanym silniku częściej w trasie niż jeździe miejskiej.
Ma to pewnie związek z czasami otwarcia wtrysków . W jeździe miejskiej z uwagi na większe przyśpieszenia jest większe zapotrzebowanie na paliwo co za tym idzie dłuższe czasy otwarcia wtrysków.
Jak na razie jestem zadowolony , nic złego się nie dzieje.
Teraz ze względu na zmiany w moim życiu znacznie spadły mi przebiegi co za tym idzie wydłuży się czas zwrotu instalacji.
Specjalnie mnie to nie martwi bo nie mam zamiaru sprzedawać swojej Belli.
Moja Bella