Dziękuje wszystkim za przybyciei przypominam o podaniu mi Waszych maili ;p co wyślę Wam wykres
Ja uciekłem o 19:00Fajnie że wszyscy mniej więcej trzymali serie
![]()
Dziękuje wszystkim za przybyciei przypominam o podaniu mi Waszych maili ;p co wyślę Wam wykres
Ja uciekłem o 19:00Fajnie że wszyscy mniej więcej trzymali serie
![]()
Jestem pozytywnie zaskoczony - wyszło lepiej niż się spodziewałem![]()
Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)
A hamował ktoś 2.0 TS? Jeśli tak, to mógłbym prosić o wykres?![]()
Kolego ja hamowalem..
Wyszlo 151,2km @6757 obrotow oraz 182,3 nm @3616nm
Dokładnie, to jest kolejny dowód na to jak doskonałą konstrukcją jest v6 busso :]
Moc osiąga do samego końca, gdbyby nie odcinka poszło by jeszcze wyżej.
Ciekawe ile by można ugrać przesuwając sam limiter z 7100/7200 na 7500/7600
Jak sprawdzałem na kompie u mnie odcina czasem już przy 7000, czasem przy >7200. Widocznie limiter nie nadąża za obrotami
Na stronie Autodelty znalazłem coś takiego:
Alfa 156 GTA 3.2 Group N Road Use Chip programme
Developed for maximum power and speed. Race track developed and now fine tuned for road use. Power increase 12bhp, more torque. With altered fly-by-wire settings to improve throttle response. Speed limiter removed. Rev limit raised to 7600rpm. Genuine Autodelta product: beware imitations.
Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)
Haha dzięki, myślałem że na filmie też będzie tak głośno
EDIT:
coxu, nie pochwalisz się filmikiem
Dodatkowo mam też pytanie o kolektory wydechowebo mnie zaciekawiłeś
Wsadzenie kolektorów z 3.0 do 2.5 da jakiś efekt? Bo zakup używanych na allegro wyjedzie znacznie taniej niż zrobienie ich u Michała![]()
Ostatnio edytowane przez Pfourul ; 26-11-2011 o 17:52
Film z hamowni..