Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Drążki kierownicze HART !!!

  1. #11
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Może być
    W mojej opinii - producent klasy Delphi czy Febi

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Chcialem kupic TRW ale sa strasznie drogie a chyba nie jest to element zawieszenia ktory czesto sie uszkadza ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    TRW kosztuje około 150 zł za sztukę,
    dlatego zdecydowałem się na Delphi - 80 zł/szt.

    Mam nadzieję, że wytrzymają kilkadziesiąt tys. km.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    kolega prowadzi dość duży warsztat samochodowy, zakładają dość dużo części z Delphi i jak dotąd wszystkie sprawują się bez zarzutów.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    A ja zakupiłem nowe oryginalne Tarcze BOSCH na przód i co? lewa okazała się krzywa. Ot zaje***ta niezniszczalna niemiecka technologia.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    A ja zakupiłem nowe oryginalne Tarcze BOSCH na przód i co? lewa okazała się krzywa. Ot zaje***ta niezniszczalna niemiecka technologia.
    Jak to sprawdziłeś ???
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Nie sprawdziłem, po prostu wstawiłem i dalej mam lekkie bicie przy hamowaniu.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    Nie sprawdziłem, po prostu wstawiłem i dalej mam lekkie bicie przy hamowaniu.
    heheh to widze masz 100% pewnosc ze to tarcza ;] a wyczysciles piaste szczotka druciana przed montazem? sciag tarcze zajedz do tokarza i niech ci sprawdzi bicie na tokarce...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    Nie sprawdziłem, po prostu wstawiłem i dalej mam lekkie bicie przy hamowaniu.
    No tak, to na 100% tarcza.
    Akurat tarcze BOSCHa są jednymi z lepszych.

    ---------- Post added at 09:54 ---------- Previous post was at 09:52 ----------

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    heheh to widze masz 100% pewnosc ze to tarcza ;] a wyczysciles piaste szczotka druciana przed montazem? sciag tarcze zajedz do tokarza i niech ci sprawdzi bicie na tokarce...
    Dokładnie.
    99% bicia tarcz to błąd w montażu a nie wada tarczy.
    Jakoś nigdy nie miałem bijących tarcz bez powodu, a już na pewno nie nowych.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Piasta miała twarde grudki syfu nie dające się normalnie wyczyścić szczotką więc jechałem papierem ściernym i teraz są na błysk. Czyściłem tak w sumie dwa razy bo myślałem że coś właśnie po minąłem że jakiś brudek został, ale sprawdzane drugi raz i jeszcze raz czyszczone, piasty są gładkie jak pupka i bicie nadal jest.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. drążki kierownicze do 147 a drązki do 166
    Utworzone przez BAKU147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 10:53
  2. [164] Drążki kierownicze do Q4
    Utworzone przez Piotrek1987 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2012, 21:38
  3. Drążki kierownicze
    Utworzone przez axel83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 18:39
  4. Drążki kierownicze?
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 11:40
  5. Drążki kierownicze do 155V6
    Utworzone przez 75andrew155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-09-2007, 08:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory