Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Ciśnienie paliwa zbyt małe lub zapchany katalizator.

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Proszę bardzo.
    A co do regulatora to jest on przy pompie paliwa, która - jak wiadomo- znajduje się w zbiorniku paliwa.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Odkopałem dlatego, że mam podobny problem. nie ma sensu zakładać nowego jak tu można kontynuować, nie liczy sie rok powstania wątku tylko rozwiązanie problemu. Gdybym miał alfę w 2009 roku to wtedy bym sie udzielał a mam od 2011 i tyle.
    turbina doloty ok a pry 160 kopci troszkę i czasem jest mułowata- 0 błędów. Wątek w 2009 roku nie był sensownie zakónczony. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc teraz i w przyszłosci

  3. #13
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Kobe - kiedyś pisał coś o wtryskach, ze miał od wersji 105 w 115km, co tez dawało efekt muła. Musiałbyś napisac od niego.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Dzięki

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Jak zobaczysz moj profil i moje posty, to zobaczysz jak walczylem z brakiek mocy po kupnie. Oczywiscie wszystko mialo byc ok, zero bledow. Tylko predkosc maksymalna 160 km/h. Zaczalem od wymiany przeplywki, przewodow podcisnieniowych, zaworu overboost, sprawdzeniu katalizatora. Potem sie dowiedzialem o firmie "Cinsoft". Dopiero porzadna diagnostyka na hamowni i 68 KM ze 115. Wnioski przeplywka w sumie ok, cisnienie na listwie CR ok, turbina laduje dobrze. Na kompie zero bledow. Czyli podmiana wtryskiwaczy. Niedosc ze jakis magik wsadzil wtryski z pierwszej wersji 105, to praktycznie koncowki nie istnialy. Az dziw ze jezdzil i ladnie palil. Oczywiscie opcja najdrozsza, ale od sierpnia jazda AR cieszy. Jest taki temat na forum "wysokie spalanie, a wszystkp jest dobrze". Tam jest cala kompedia wiedzy. Poszukajce sobie.

    Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

Podobne wątki

  1. [GTV] Zbyt małe ciśnienie turbiny
    Utworzone przez mati232 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-09-2015, 13:04
  2. Zbyt małe ciśnienie paliwa 156 2.4 JTD 10V ?
    Utworzone przez zzuukkoo w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-03-2015, 18:43
  3. Zbyt duże ciśnienie na rozdzielaczu paliwa 1.9 JTD
    Utworzone przez Siwy w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-03-2014, 22:22
  4. zapchany katalizator ?
    Utworzone przez Szydeł w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 09:45
  5. Zapchany katalizator a zapach paliwa z nawiewu.
    Utworzone przez Lesio w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-06-2008, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory