Strona 18 z 52 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 519

Temat: Falowanie przy toczeniu i dojeżdzaniu do świateł bliższe rozwiązaniu

  1. #171
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    dokładam się do pytania, na czym polega naprawa elektrozaworu? bo czyszczenie elektrozaworu plus sprężynki to wiem.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  2. #172
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    i żeby nie było..
    zamontowałem go z ciekawości (nie chcę nie wiadomo jakiej mocy bo ta którą mam wystarcza mi) i nie wymontuję go bo bardzo miło brzmi
    z zewnątrz (tak mi mówiono) jest jeszcze lepiej
    spadku mocy na niskich obrotach nie zauważyłeś??? dźwięk fajny sam miałem wcześniej ale miała strasznego muła od dołu

  3. #173
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    czytałem ze po zdemontowaniu rezonatora jest muł od dołu i potrafi wywalić błąd mieszanki
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  4. #174
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    błędów nie ma
    spadku mocy ? to tylko sprawdzi się na hamowni
    nie bawiłem się długością dolotu tylko pominąłem stary, brudny rezonator
    i mam stożek za 350 zł a nie za 40 z alledrogo

  5. #175
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    z tym czyszczeniem elektrozaworu niestety ale nie pomaga na falowania,z tym "zazebianiem" wariatora?dostaje olej-przestawia i wraca bez mozliwosci regulacji w miedzyczasie po prostu praca 0-1 z punktu A do B i z powrotem
    Elektrozawor to elektrozawor i koniec,dziala albo nie,czysczenie wskazane i sprawdzenie elektromagnesu i cewki ale wiecej nie da sie naprawic no chyba ze ktos moze podac konkrety w tej sprawie.Jedynie ECU moze nie sterowac elektrozaworem ale mozna to FESem czy innym sposobem sprawdzic co i tak na falowanie nie wplynie.

  6. #176
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    a propos zaworka odmy t w innych autkach pomaga jego wymiana, ale muszą być "bardziej zaawansowane" bo koszt nowego to ok 100zł
    http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=236692&c=45&f=20

  7. #177
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    To raczej nie to samo rozwiazanie co u nas w TS.Nasz zaworek to dobitnie prosta konstrukcja.Bylo juz sprawdzanie tego elementu w kwestii falowania i nic nie wnioslo.Z reszta wymieniłem przewód gumowy oraz zestaw zaworka bo to pare groszy i dalej faluje jak falowalo.Jedynie co to podczas zabawy w zmiane sprezynki na twardsza zauwazylem ze silnik mial koslawa prace na jalowym wiec wsadzilem nowke i jest ok ale przy zatrzymywaniu dalej faluje

  8. #178
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    czyli nie jest ok
    może ta prosta konstrukcja jest wadliwa...
    zaślepiałeś ten zaworek ?

  9. #179
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Nie wykluczone,nie zaslepialem akurat calkiem chociaz myslalem nad tym.Filterek na odme i przerobic dolot ale jak na razie poza zasiegiem mam ten pomysl.z reszta wolalbym zeby silnik pracowal ok bez przeroby no ale moze jest to jakas metoda

  10. #180
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    znalazlem na pewnym forum taka oto tresc, jak usunac falowanie :
    "pomoże ci przeprogramowanie centralki wtrysku taki program ma aso
    lub lub po prostu należy ,,ućiac,, czarno zielony kabel dochodzący
    do centralki wtrysku ten który mierzy prędkosc samochodu (centralka
    nie wykryje błedu)wiem bo pracuje w aso alfa romeo."
    Co wy o tym sadzicie ? bo mi sie to wydaje na jakas glupia podpowiedz...

Podobne wątki

  1. Falowanie przy 2-2,5 tyś obrotów w 16v JTDm
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2011, 06:49
  2. [155] Falowanie obrotów przy odpalaniu.
    Utworzone przez jedrekDSK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 12:26
  3. Falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 20:07
  4. [146] gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyzowania, pali się kontrolka wtrusku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 22:53
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory