Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Problem na zimnym silniku 1.8TS +LPI

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie Problem na zimnym silniku 1.8TS +LPI

    Proszę o poradę ,co może być przyczyną. Palę rano samochód- aż kilka sekund trzeba pokręcić, lubi też kichnąć. Jak już załapie to chodzi równo na ssaniu ponad 1 000obr. Każde jednak wciśnięcie gazu skutkuje zadławieniem silnika, prawie gaśnie i nie można ruszyć z miejsca. Jednak jak pochodzi kilka minut i się zagrzeje to jest już ok. Poza tym auto ma słabe dolne obroty. Zaczyna się zbierać po przekroczeniu 2 000obr. ale jak latam na dużych obrotach to śmiga już dobrze.

    Nowa sonda i przepływka,reset parametrów, świece wymienione w czerwcu a na kompie nie pokazuje żadnych błędów.

  2. #2
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    jeśli tak chwilę dłużej odpala,jeśli dodasz gazu odpali od razu?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Podczas kręcenia dodanie gazu raczej nic nie daje, co najwyżej wtedy strzeli w kolektor, czasem w tłumnik ale nie za mocno.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A skąd wiesz, że strzela w tłumik? Raczej strzela w dolot. A nie ma prawa nic strzelać.
    Sprawdź instalację LPG, bo jak tak dalej będzie to rozwalisz kolektor ssący.

  5. #5
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    parownik do wymiany.Co do strzałów...kurde..miałem to samo u siebie i nie mogę sobie przypomnieć co to było jak tylko przypomni to dam znać!

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    czy strzela w tlumik to pewny nie jestem bo hałas dochodzi z przodu ale jestem zawsze sam jak jade rano i cieżko zlokalizować bo to nie jest glośne, kichnięcie jakby. Co do instalacji to raczej wykluczam bo mam LPI VIALLE V generacji, ona zawsze odpala na benzynie i nie ma parownika. Poza tym jak sie przelączy po kilku minutach na gaz to pracuje równiej.Myśle raczej o pompce paliwowej, czujniku ciśnienia paliwa (nie wiem gdzie on jest ale chyba przy pompce) albo świecach. A może któryś wtrysk leje przez noc, paliwo lub gaz paruje w kolektorze i buuum przy odpaleniu. \
    Dużo tego i nie wiem jak to sprawdzić i czy wogóle dobrze kombinuję.
    Podpowiedzcie gdzie szukac w pierwszej kolejności. Nie prowadzę do mechanika bo jak do tej pory to wymieniają mi części a jest tak samo.

  7. #7
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    No to Ci mówię,parownik puszcza Ci gaz podciśnieniem do ssącego i go wypełnia.Zrób prosty test.Zdejmij podciśnienie z ssącego("pod" przepustnicą) ,odpal samochód(niech chwilę pochodzi) i w między czasie w ten przewód nalej lucka,zgaś samochód i obserwuj.Jeśli zacznie się robić bańka,parownik do wymiany.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał nymo Zobacz post
    No to Ci mówię,parownik puszcza Ci gaz podciśnieniem do ssącego i go wypełnia

    nie zeozumiałeś, u mnie nie ma parownika tylko są wtryski gazu ciekłego-tak samo jak benzyny.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Nie prościej zakręcić zawór w butli, poczekać aż silnik zgaśnie i sprawdzić rano?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar sebaaaaaaaa
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM Była Alfa Romeo 166 2.4 JTD Jest Alfa Romeo GT 1.9J
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    NYMO instalacje LPI nie posiadają parowników tak jak instalacje LPG sekwencyjne!!!

    Prism przeczytaj ten wątek http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_..._z_vialle.html

    Wydaje mi się że masz problem z pompą która znajduje się w butli od gazu. Regeneracja to koszt ok tyś zł

    Skonaktuj się z tym kolesiem naprawde zna się na tym no i mieszka blisko Ciebie ... http://www.lpigarage.pl/index.php
    Ostatnio edytowane przez sebaaaaaaaa ; 06-12-2011 o 22:40

Podobne wątki

  1. Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez RAMZES1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-11-2015, 21:43
  2. [146] Problem na zimnym silniku.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 11:14
  3. [146] Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez skopek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 01:45
  4. [145] problem na zimnym silniku
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 08:18
  5. [166] Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez areks w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2008, 11:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory