Nie wiem skąd takie wnioski? Poza jednym oponentem, którego już chyba nikt nie przekona, że się myli i chyba dwoma osobami, które mają inne zdanie, wszyscy pozostali się zgadzają z opcją "lepsze na tył" i dobrze. Testów żadnych nie trzeba robić, bo już dawno zostały zrobione przez ludzi, którzy potrafią jeździć samochodem i teoria została poparta praktyką.
Ciężki przód? To tym bardziej zakładam na przód gorsze, bo jest większy nacisk, czyli lepsze tarcie z podłożem. Dupa lekka jak Dziaru wspomniał i w dodatku podczas hamowania przód jest dociążany, a tył odelżany. To gdzie wtedy się przyda lepsza przyczepnośc, żeby tył nie poszedł bokiem, na przodzie czy na tyle?
---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:05 ----------
To może napisz lepiej, że celowo na tył zapodajesz gorsze gumy, bo chcesz, żeby auto szło bokiem. Tylko kolego jazda drogą to nie są zabawy na parkingu. Jeżeli każdy śliski zakręt atakujesz bokiem, to ja nie chciałbym Ciebie mijac na drodze![]()