Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56

Temat: [156] Brak kompresji V6

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Pali olej??

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Na zimnym silniku kompresja zawsze jest wieksza ;]
    nie jak postoi tydzień i nie ma juz oleju pod pierścieniami

  3. #23
    Eagle
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    polecam zrobić jeszcze test szczelności cylindra - ładujesz ciśnienie kompresorem na zamkniętych zaworach i słuchasz.
    Jak syczy przez bagnet albo korek wlewu oleju - pierścienie,
    jak syczy w kol. ssącym - zawory ssące,
    jak w wydechu - zawory wydechowe,
    jak walą bąble w zbiorniku wywrównawczym - UPG.


    nie do końca jest to prawda bo czasem zdarzają się uszkodzenia UPG do kanału olejowego spływowego i będzie dmuchać do michy, pęknieta głowica może tez powodować różne rzeczy wzależność do czego pękniecie doszło czy to kanał wodny czy coś innego

  4. #24
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    A co ma przepustnica do tego skoro jest sciagnieta do pomiaru?
    Cytat Napisał Kilu89 Zobacz post
    i przepustnica tyz byla uchylona na maxa.
    Wygląda na to, że nie była ściągnięta. Oczywiście pomiar zawsze trzeba robić z uchyloną przepustnicą.

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał feecle Zobacz post
    Wygląda na to, że nie była ściągnięta. Oczywiście pomiar zawsze trzeba robić z uchyloną przepustnicą.
    A jak wykonasz pomiar na 1szej glowicy skoro nie sciagniesz dolotu?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #26
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Cholera, zapomniałem, że to V6

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Eagle Zobacz post
    UPG do kanału olejowego spływowego i będzie dmuchać do michy, pęknieta głowica może tez powodować różne rzeczy wzależność do czego pękniecie doszło czy to kanał wodny czy coś innego

    to masz przy tym też inne objawy wskazujące na daną usterkę a nie tylko sam spadek kompresji ...

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar Kilu89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW TI 2.0 JTDm 170KM
    Postów
    101

    Domyślnie

    Panowie tak. Oleju to mi moze z litr wzielo na ok 8 tys km.

    No i tzw probe olejowa wykonalem. Zaraz po tym jak wyszedl mi kiepski wynik. Jak zalalem cylinder nie wielka iloscia oleju silnikowego to kopresja wyniosla z 5 do 12.5 bara!!! tak samo zrobilem z 2 uszkodzonym cylindrem i tak samo po zalaniu nie wielka iloscia oleju wynik wyszedl 12.5 bara.

  9. #29
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Powinno się robić próbę ciśnieniową a nie olejową. Próba olejowa to prahistoria

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Powinno się robić próbę ciśnieniową a nie olejową. Próba olejowa to prahistoria
    Racja....
    Ale co by nie zrobił i jak, próba olejowa wykazała pierścienie....
    Teraz pytanie, pierścienie?oby tylko...czy też tuleje

Podobne wątki

  1. [159] Test Kompresji Cylindrów
    Utworzone przez Mareczek1122 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2016, 20:13
  2. [Giulietta] Wadliwa przystawka - brak kompresji na jednym z cylindrów / koszty
    Utworzone przez Kasieńka w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 10:47
  3. [33] boxer - brak kompresji/sprezania w jednym z cylindrow - chodzi na 3
    Utworzone przez j0hnny w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-06-2012, 22:20
  4. Pomiar kompresji dynamicznej.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 20:01
  5. [155] sprawdzenie kompresji cylindrów
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 10:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory