Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: 3.0 V6 grzeje sie

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    U Pawła bodajże 150zł.Trzeba wejść do niego na forum.Tam jest wszycho opisane co i jak.
    Dlatego napisałem że zależnie od warsztatu ale wątpię że aż 150 zł to nie jest nie wiadomo jak ciężka czynność...
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  2. #12
    seba185
    Gość

    Domyślnie

    czyli chlodnice moge wyeliminowac?? Wiec tak czy siak ok 700 - 800 pęknie. Jutro napisze ile mi w zaprzyjaźnionym warsztacie powiedzieli za wymianę tej pompy.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał seba185 Zobacz post
    czyli chlodnice moge wyeliminowac?? Wiec tak czy siak ok 700 - 800 pęknie. Jutro napisze ile mi w zaprzyjaźnionym warsztacie powiedzieli za wymianę tej pompy.
    Chłodnice można wytargac przy okazji braku płynu w ukałdzie i przepłukać, ale ona raczej cierpią bardziej na korozje.
    W warsztacie zapytaj też czy mają dobre blokady do tego silnika bo to połowa sukcesu.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  4. #14
    seba185
    Gość

    Domyślnie

    Odgrzewam temat...Pompa wody wymieniona i jak "reka" odjął. Łopatki nie byly polamane ale ten wirnik byl taki jak by ktos piasku nasypal i bardzoooo ciezko sie krecil w zwiazku z czym nie bylo takiego ciesnienia wody jak powinno byc. ;-) Dla potomnych....zaplacilem 400zł za wymiane pompy jak ktos chce kontakt to priv ;-)

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    400 to ja zaplacilem za komplet z rozrzadem ;p mogles odrazu zrobic calosc mialbys z glowy bo dajmy na to przyjdzie Ci wymiana za np 10k i zaplacisz znowu 2 raz to samo. No chyba ze masz najechane dopiero z 10k na nim w co watpie bo pompe wody z reguly sie wymienia dla zasady
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #16
    seba185
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    400 to ja zaplacilem za komplet z rozrzadem ;p mogles odrazu zrobic calosc mialbys z glowy bo dajmy na to przyjdzie Ci wymiana za np 10k i zaplacisz znowu 2 raz to samo. No chyba ze masz najechane dopiero z 10k na nim w co watpie bo pompe wody z reguly sie wymienia dla zasady
    Nie kazdy warsztat ma blokady do wałkow V6 w alfie i nie kazdy moze to zrobic dlatego ceny nie sa najmniejsze...Rozrządu nie wymienialem bo mam najechane z ksiazka serwisowa ok 132000 km wiec chyba nie jest mega duzo chyba, ze byl licznik grzebany i jest z 300000 ale nie wydaje mi sie po tym jak auto wyglada...no i auto nie jest z Polski i nie jest to poj. 2.0 tylko 3.0 w zwiazku z czym koszta sa nie oszukujmy sie duze... Mechanik tak czy siak stwierdził,ze pasek i napinacz jest ok....

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał seba185 Zobacz post
    mam najechane z ksiazka serwisowa ok 132000 km wiec chyba nie jest mega duzo chyba
    Od nowości bez wymiany rozrządu?


    Cytat Napisał seba185 Zobacz post
    Mechanik tak czy siak stwierdził,ze pasek i napinacz jest ok....
    Zapytaj go jak to ocenił i czy gratis zrobi remont jak się pomylił......
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #18
    seba185
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Od nowości bez wymiany rozrządu?
    Nie do mnie pytanie... Nie mam tej Alfy od nowosci


    Zapytaj go jak to ocenił i czy gratis zrobi remont jak się pomylił......
    Skoro tak ocenil to wie o czy mowi. Nie kazdy serwisuje V6 i W12 ;-) Serwisuje tam 4 auta i nic sie z nimi nie dzieje do dzis dzien. Jesli masz jakies podejrzliwości to prosze o konkretne pytanie,a nie tylko jakies domysly i przypuszczenia...Nie kazdy mechanik robi to dla hajsu...nie którzy robią to tez dla pasji ;-)

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Jeśli rozrząd nie był wymieniany od nowości, a auto ma najechane 130kkm, to jego żywotność niedługo będzie można zacząć liczyć w godzinach. Po zerwaniu paska rozrządu czekać będzie Cię kosztowny remont. Co do słuszności jego wymiany odpowiedz sobie sam, niektórzy jeżdżą aż strzeli, inni myślą i wymieniają. Jeśli chodzi o czynności obsługowe silnika z założenia skraca się wszystko o połowę (wg. instrukcji wymiana oleju co 20kkm, w rzeczywistości najlepiej co 10kkm), to samo z rozrządem. Jak jest w fałce to nie powiem, bo jej nie mam, ale tutaj to już koledzy się wypowiedzą. Rozrząd nie jest jakiś strasznie drogi więc radzę wymienić, bo znowu będzie kolejny pisał idiotyzmy że Alfa się psuje.

    Pozdrawiam.

    P.S.: Powiedz swojemu mechanikowi że stanu paska rozrządu na oko się nie da ocenić bo to takie wróżenie z fusów. Rozrząd na łańcuszku się robiło jak zaczęło dzwonić. Tutaj się wymienia regularnie.

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał seba185 Zobacz post
    Skoro tak ocenil to wie o czy mowi. Nie kazdy serwisuje V6 i W12 ;-) Serwisuje tam 4 auta i nic sie z nimi nie dzieje do dzis dzien. Jesli masz jakies podejrzliwości to prosze o konkretne pytanie,a nie tylko jakies domysly i przypuszczenia...Nie kazdy mechanik robi to dla hajsu...nie którzy robią to tez dla pasji ;-)
    Nie pisałem tego złośliwie ale nie przeceniaj swojego mechanika nawet jak jest dobry. Pytam z troską o Twój silnik bo pasek rozrządu i napinacz to nie części do "oceny" tylko do okresowej wymiany. NIE ma sposobu sprawdzenia ile pasek wytrzyma, pęknie i już. Rolki też mogą być "dobre" dziś a jutro zatarte. Skoro nie chcesz przyjąć dobrych rad osobiście to zrób to dla silnika, jest wart świadomego i przezornego użytkownika.
    Niech Ci się kręci jak najdłużej.....
    Ostatnio edytowane przez slavol ; 21-01-2012 o 23:03
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. [146] 146 2.0 grzeje się
    Utworzone przez zbaqany w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 06-08-2014, 23:10
  2. 3.0 V6 grzeje sie
    Utworzone przez Pawel_B w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 06:05
  3. Grzeje się 2.4 JTD
    Utworzone przez Andrzej_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 18:36
  4. TS się grzeje?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 21:08
  5. Grzeje sie :/
    Utworzone przez SD_GOLAN w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-03-2007, 19:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory