Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Sprawdzenie ustawienia rozrządu

  1. #1
    Gelzak
    Gość

    Domyślnie Sprawdzenie ustawienia rozrządu

    Witam. Mam obawy że mechanik źle ustawił rozrząd. wiem że nie miał blokad. Na arkuszowej za sprawdzenie krzyknęli 250 zł :/ Może jest ktoś na forum kto chciał by podjąć się sprawdzenia z blokadami za rozsądne pieniądze. Najlepiej okolice Pruszkowa i Warszawa.

  2. #2
    Numberuno
    Gość

    Domyślnie

    To i tak mała cena za ruszenie rozrządu. Pamiętaj, że za taką robotą stoi nie tylko sama robota, której tu akurat aż tak dużo nie ma, ale też odpowiedzialność w razie jakby coś zaraz po robocie strzeliło.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    IMHO lepiej wypłacić 250zł i mieć spokój sumienia... Możesz podzwonić po polecanych mechanikach na forum, może z 50-100zł urwiesz... A coś się niepokojącego dzieje z silnikiem? Dziwny dźwięk, słabo jedzie?

  4. #4
    Gelzak
    Gość

    Domyślnie

    nie rozwija płynnie mocy, na jałowym telepie silnikiem, w czasie jazdy przy puszczeniu gazu szarpie samochodem. Świece, kable, sonda wymienieone i nie ma żadnych błędów na kompie...

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gryf
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    stan przejściowy bez AR
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    A coś się niepokojącego dzieje z silnikiem? Dziwny dźwięk, słabo jedzie?

    Myśle że niby z silnikiem jest wszystko OK. Ale nie jedzie już tak jak wcześniej. To normalne po wymianie paska na tzw. farbę, która w tych silnikach się nie udaje. Pomimo że koła rozrządu nie popuszczane a paski niby jednakowe. Zawsze okazuje się że jest "przesunięcie" (minimalne ale jest) przy prubie montażu blokad.

  6. #6
    Gelzak
    Gość

    Domyślnie

    Ok to poszukam polecanych warsztatów i może znajdę coś taniej. Po cichu mam nadzieje że to wina źle ustawionego rozrządu.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    U mnie znajomy mechanik zrobił bez blokad, silnik miał tak z 1/2 mocy mniej. Okazało się, że walnął się bodajże o 2 zęby... Oczywiście zarzekał się że będzie dobrze mimo że mu mówiłem o blokadach, że jak się ktoś nie zna na tych silnikach to bez blokad nie zrobi.
    Skończyło się w sumie dobrze, silnik na szczęście nie ucierpiał, tylko znajomy miał 2x więcej roboty .

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    ja wymieniałem rozrząd w 2.4 sam - razem z pompą wody i robiłem to bez blokad. W t.s nie robiłem ale z tego co wiem juz jest troszke ciężej niz w jtd i blokady sie przydają. I tak jak koledzy pisali wyżej roboty jest na prawde sporo i praktycznie to to samo co sama robota rozrządu. Ale warto to sprawdzić bo jak po wymianie jest cos nie tak tzn że cos źle zrobili i to bez gadania

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar _RAFI_W
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Deszczno k/o Gorzowa Wlkp.
    Auto
    Alfa Romeo 166,3.0
    Postów
    134

    Domyślnie

    Ja w tym roku zmieniałem rozrząd w jednym warsztacie i oczywiście spieprzyli,wypożyczyłem blokady na forum i szwagier mi ustawił jak należy.Dodatkowo musiałem jeszcze raz wymienić napinacz.Rozrząd był przestawiony na dwóch wałkach.Na szczęście wszystko po tym zabiegu jest tak jak powinno.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    jesli był zmieniany wariator to bez blokad twin sparka nie ustawisz.. ale jesli robiles bez wariatora to na farbe nie ma problemu

    mogles kupic mechaniorowi blokady a potem bys najwyzej sprzedał
    Ostatnio edytowane przez Alfista ; 26-12-2011 o 02:50

Podobne wątki

  1. Sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu.
    Utworzone przez SG0240 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-05-2017, 13:57
  2. [159] Sprawdzenie rozrządu 2.4jtdm
    Utworzone przez Majkel2.4jtdm w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 13:21
  3. Diagnostyka ustawienia rozrządu programem diagnostycznym?
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-07-2012, 11:05
  4. Rozrzad V6, sprawdzenie ustawienia
    Utworzone przez wasyl w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-06-2011, 09:43
  5. [155]Schemat ustawienia faz rozrządu do 155 v6
    Utworzone przez James w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2008, 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory