Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Temat: Głośnie stukanie , przestał odpalać !!!!!! Film

  1. #21
    Maciek
    Gość

    Domyślnie

    No ale powiedzcie mi czy jak te panewki i pewnie wał siadły to czy poza tym mogło się coś jeszcze posypać nie wiem tłoki , cylindry czy coś tam jeszcze bo ja jestem średnio kumaty w tych sprawach a chciał bym wiedzieć co robić bo muszę jak najszybciej temat ogarnąć bo pracuje autem .

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1,9jtd
    Postów
    403

    Domyślnie

    Witam!!!Ostatnio w peugocie miałem taki sam przypadek walły panewki ale po rozebraniu okazało sie ze jeszcze tłok szlak trafił !!!!!

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Raczej najpierw poszedł tłok a potem przeciążona panewka

    Kolego, napisałem Ci wszystko, co można wywnioskować bez rozkręcenia silnika. Nikt nic więcej Ci nie pomoże.
    Jak pracujesz autem nie pakuj się w V6, bo nie zarobisz na chleb. Chyba, że zarabiasz kokosy.

    Sam swap na V6, czy to 2.5 czy 3.0 kosztowo to około 6-7tys przynajmniej. Do wymiany silnik, wiązka, zegary, ECU, kluczyki (czasem też zamki), moduł centralnego, pod maską dolot cały, węże klimatyzacji, wody, zasilania paliwem, wydech... Trochę jest roboty.

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    huhu faktycznie jest tego trochę...
    nigdy się nad tym nie zastanawiałem, że wydechy nawet trzeba wymieniać - faktycznie!
    ale tak czy siak - kupować używany, w niewiadomym stanie silnik TS, to zabawa w ruletkę z założeniem że i tak remont będzie bardziej opłacalny bo zrobi się go raz a nie ewentualnie dwa

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Wspolczuje koledze,nieTSety ale posiadacz tego silnika jesli jeszcze nie robił panewek korbowych to na pewno bedzie prędzej czy póżniej je robił.
    Do tych silników są montowan panewki z stopu aluminum co oczywiście jest moje zdanie nie sprawdza sie w stosunku do mocy.
    Jesli wyciagniesz wał i bedzie jeszcze w granicach szlifu to postaraj sie znalezc szlifierza który dorobi panewki na same korby typu sputter,mniej wiecej takie jak do zaturbionych silnikow
    Będzie wiecej spokoju,ja bym nie kupił używanego silnika chyba ze od razu panewki bym mu zmienił ale i tak żadna rewelacja jeśli nie wiem jak wygląda reszta a po za panewkami wszystko z twoim silnikiem było ok
    Kwestia przemyślenia i analizy kosztów,może miałes swieży rozrząd czy jakieś inne naprawy
    Ja jeszcze dodatkowo zmieniłem rozrząd i robiłem zawieszenie z okazji panewek bo i tak trzeba było rozebrac no i sprzeglo z wysprzeglikiem ktory rozsypal sie po zalozeniu skrzyni

    H1096/5 STD
    H1096/5 0.25
    H1096/5 0.50

    Niestety tylko "alluminium alloy on steel base"
    Ja musiałem dojechać z 3 km do domu na panewce strzelonej i wał poza wymiarem napr.kupiłem nominalny ale mozna to naprawic tylko pytanie za ile

    ---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

    W 2.5 V6 panewki maja taki stop:Steel back with sinter-fused bronze
    W 1.8 TS 8V również ten sam stop łożyskowy i w 1.7 Boxer tez
    Szkoda ze nie ma w ofercie zadnego producenta takiego jak ACL panewek do naszych silnikow.Same hondy,subaraki i nissany a alfy i fiata brak

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    To paneweczka,pewnie na pierwszym.....
    Jak nie paliła oleju to z częściami i szlifem wału u dobrego fachowca wyrobisz się w 3000 zł.Jak ma to dalej żyć, to trzeba to dobrze poskładać......
    Powodzenia.

    Nie ma co marzyć że wał nie trafi na szlif.....
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 26-12-2011 o 22:46

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    jeśli chodzi o koszta części to mnie taka przyjemność kosztowała mnie 1600 zł bez rozrządu bo zmieniałem go 1000 km przed panieneczką u mnie wał nie nadawał się do szlifu
    W skład cześć weszło: używany wał (szukałem 3 miesiące) , panewki (kpl.), pierścienie tłokowe (opcjonalnie) , uszczelka pod głowice, uszczelka pod pompę oleju, rolka napinacza paska wielorowkowego, ,silikon, uszczelniacz wału przód i tył , olej, wyprzęgnik, uszczelnienie bagnetu uszczelnienia skrzyni ponadto usługa honowania cylindrów. wszystko składałem sam wiec koszta robocizny odeszły. najgorsze było znalezienie wału wykonałem chyba z 200 tel dzwoniłem do wszystkich z allegro i stwierdzam ze ta cześć jest praktycznie nieosiągalna.
    Oprócz tego trzeba doliczyć korbowód na obróconej panewce ja akurat miałem taki na stanie. Także myślę ze dokładając do tego mechanika to ze 3500 trzeba liczyć u mnie za samo wyciągniecie i włożenie silnika chcieli 1000zł.

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek 156 Zobacz post
    za samo wyciągniecie i włożenie silnika chcieli 1000zł.
    Panowie mieli poczucie humoru Pewnie przerwałeś im zmianę klocków w golfie 3.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Panowie mieli poczucie humoru Pewnie przerwałeś im zmianę klocków w golfie 3.
    to warsztat specjalizujący się w AR czasem jeżdżę do nich na kompa ogólnie ceny maja spoko wiec pomyślałem ze ta cena to normalka. To w jakich granicach powinna się zamknąć Twoim zdaniem taka usługa

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Jeśli to taki sam silnik to za operację wyjęcia/włożenia pod gdynią dawałem 600zł

Podobne wątki

  1. Nagle przestał odpalać 2.4JTD 175km
    Utworzone przez dlubacz w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-03-2014, 19:19
  2. Głośnie trzaskanie z okolic paska 1.9 JTD
    Utworzone przez mikolajpn w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-10-2012, 12:00
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 17:22
  4. [GTV] GTV V6 TB - silnik pracował niekulturalnie, a potem przestał odpalać
    Utworzone przez kerim26 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-08-2010, 18:10
  5. [Film] Zaje...film i muza z AR 155
    Utworzone przez areks w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-05-2007, 16:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory