Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 96

Temat: [156] Silniki JTD i JTDM

  1. #81
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    po co wam te smierdzące klekoczące diesle?
    nie dymisz nie jedziesz
    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    a koszty przeglądów?
    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    a koszty napraw?
    do ogarniecia :]
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  2. #82
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Gdybym miał jeździć benzyną to tylko V6,albo mocnym turbo.CHociaż mi się tam jazda dieslem podoba,a jak już w jednostce V6 to calkiem bajka.Koszty napraw,zależne od świadomości kierownika.

    Tak jak wcześniej pisałem mój kolega,sąsiad ma 1.9 16v w 156 DPF.GT również jest spotykana z DPF.Mogę się zgodzić ,że 2,4 20v tego ustrojstwa nie miały ponieważ nie mam takiej wiedzy.Myślałem ,że skoro 1,9 16v takie były to i może 2,4.

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    ePER nie pokazuje DPF dla silnika 2,4 20v więc nie były w nich montowane.

  4. #84
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Jedyne wyjście by mieć 100% pewności to przy zakupie sprawdzić poprzez nr VIN.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  5. #85
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Jedyne wyjście by mieć 100% pewności to przy zakupie sprawdzić poprzez nr VIN.
    100% pewność to auto na podnośnik i zobaczyć pod spodem.

  6. #86
    skorul
    Gość

    Domyślnie

    panowie wielki szacunek dla właścicieli alf jerżdżę 159 sw 2,0 JTD M2 seria 170 km aktualnie 205 km 450 nm więc jak jeżdzi możecie sobie wyobrazić.

  7. #87
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Znalazł sie jakiś bartekman i powiedział co wiedział, kolego DIESEL POWER .Koszty napraw uzależnione są w większości od użytkownika ,nie raz benzynowcy w alfach mają wieksze problemy niż dieslowcy....Jestem ciekaw jak wytrzymają długo te pikusie benzynki z mocami kozackimi....to tak poza tematem

  8. #88
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Manieq
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    SS
    Auto
    166 2.4 Collezione
    Postów
    61

    Domyślnie

    Kurka 9 stron przeczytanych decha/w dechę i "prawie" nic dalej niewiem.

    PLIZ ci co kamają bardziej dajcie coś ala podsumowanie ,bo ja teraz lookam za 156sw/FL/do ok"23k/jtd< i kaszana max po 9 stronach , i to "tylko" biorąc pod uwagę pojemnosc' 1.9 ;/

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Manieq ; 01-01-2012 o 20:13

  9. #89
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Manieq Zobacz post
    Kurka 9 stron przeczytanych decha/w dechę i "prawie" nic dalej niewiem.

    PLIZ ci co kamają bardziej dajcie coś ala podsumowanie ,bo ja teraz lookam za 156sw/FL/do ok"23k/jtd< i kaszana max po 9 stronach , i to "tylko" biorąc pod uwagę pojemnosc' 1.9 ;/

    Pozdrawiam.
    Ale z czym masz problem?
    Jeżeli chcesz silnik 2.4 - kupuj. Powinien być droższy od identycznego egzemplarza z 1.9 o około 15% (różnica w akcyzie). Natomiast moim zdaniem do 156 idealnie wręcz pasuje 1.9 JTD 16V. Po podrasowaniu masz auto o stosunkowo niewielkiej masie, mocy ok. 180 KM i łatwe do ogarnięcia serwisowo. Do tego silnik nie ciągnie auta w zakręcie na zewnątrz (lepsze wyważenie auta przy 1.9). 2.4 ładniej brzmi, ale ma parę upierdliwych tematów przy serwisie,wynikających ze szczelniejszego wypełnienia nim komory silnika - trudniej się do części podzespołów dostać.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #90
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Manieq
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    SS
    Auto
    166 2.4 Collezione
    Postów
    61

    Domyślnie

    Oka mi styka to info ....pierwotnie taki był plan na 1.9/16v ...ja tam się rozbiegałem z JTD/JTDm/JTD-m jety i takie tam jak pdf-y XD .spox poogarniałem już chyba; all.
    thx

Podobne wątki

  1. Czym roznia sie silniki JTD i JTDM ??
    Utworzone przez pierdus w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 13:35
  2. Silniki 1.6
    Utworzone przez ziomek659 w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-04-2012, 16:52
  3. [159] Z oferty Alfy zniknęły m.in. silniki 2.4 JTDm - koniec produkcji czy modernizacja?
    Utworzone przez thunderbird w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 20:29
  4. Silniki jtd
    Utworzone przez rustin w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 18:58
  5. Silniki
    Utworzone przez zdziba w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-05-2007, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory