a ten pochłaniacz to można odpiąć i połączyć i te dwie rurki przy zbiorniku płynu chłodzącego na próbę?
a ten pochłaniacz to można odpiąć i połączyć i te dwie rurki przy zbiorniku płynu chłodzącego na próbę?
Być może jestem już po prostu przewrażliwiony i patrzę na wszystko w alfie podejrzliwie
Co do braku przyspieszenia, to wyczytałem, że przyczyną może być również wariator. Jest w nim sprężynka, która czasem może nie odbijać i być może to warunkuje, że czasem mam przyspieszenie a czasem nie. Wymienię wariator, lub zakupię zestaw naprawczy dopiero w nast. tygodniu. Żałuję, że nie zrobiłem tego przy wymianie rozrządu, bo teraz ponownie trzeba zrzucać pasek.
u mnie dalej faluje, a przypomnę że falowanie wróciło po przywróceniu odm do oryginalnego stanu
odnośnie naszych spostrzeżeń co do wieku aut które falują, odpowiedź może być zawarta w tym temacie
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...zadu_odma.html
lub tym
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...orek_odmy.html
dziwne że po modyfikacji odmy falowanie wzrasta lub maleje
najważniejsze w tym wszystkim jest to że po każdej modyfikacji odm, trzeba robić reset, żeby ECU mógł się zaadaptować z nową ilością powietrza dodatkowego, które pobiera w większości przez zaworek odmy...
komentować i nie bić!![]()
ja dziś sprawdzałem ten pochłaniacz, jest drożny, odłączyłem go od kolektora i zaślepiłem zero zmian
Wariator kolego na pewno nie,duzo mozna o nim wyczytac blednych informacji.Owszem bardzo rozklekotany moze powodowac jakby wrazenie wypadania zaplonu ale nie wplywa diametralnie na przyspieszenie co najwyzej na elastycznosc na pewno.Mam odpowiedni zestaw wzbogacony o potrzebne rzeczy do zregenerowania wlasciwie wariatora jesli klepie ale na falowanie niestety nie ma on wplywu.
Obilo sie komus co do 2 rodzajow zaworka odmy?czym niby mialyby sie roznic?
Niestety wariator jest ok był sprawdzany przy wymianie rozrządu w aso w zeszłym tygodniu. Moim zdaniem jest coś nie tak w zbieranych informacjach przez ECU, a powodów może być tysiąc. W aso proponują wymienić świece i kable na oryginalne - ale czy to pomoże? Nie jestem przekonany do tego...
Pod względem mechanicznym była gruntownie sprawdzana i czarowali coś na kompie kasowali błędy sprawdzali parametry odczytów i wszystko było u nich oki, nawet pytali gdzie tankuję i jakie paliwo leję... To do cholery dlaczego ja widzę że jest coś nie tak?
Czas się udać do cyganki - stara cyganka prawdę Ci powie.
proponuję zamknąć ten temat i przenieść rozmowy do http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._spark-77.html bo sie bajzel robi
Przeciągnę jeszcze temat dodam że u mnie "zawyżanie obrotów biegu jałowego podczas jazdy na biegu jałowym" ustało po odłączeniu POMPY ABS (prawdopodobnie jest uszkodzona, problem pojawił się niedługo przed zapaleniem kontrolek ABS-u i ręcznego) sprawdźcie to zjawisko i u siebie...
Może to jest jakiś trop...
Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 16-04-2012 o 17:09
cały czas mówiłem że knif z odciętym kabelkiem z absu ma związek z falowaniem