Strona 24 z 158 PierwszyPierwszy ... 14151617181920212223242526272829303132333474124 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #231
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wersja nie gra roli aby tylko nie wersja 1.3.
    - @majka
    - dzieki za zdjęcia, znalazłem ten elektrozawór na twoich zdjęciach, podsyłam te twoje i moje z 156 TS.
    - uszczelka jest tam gdzie zaznaczyłem dlatego trudno sie tam dostac i "psiknąć".

    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 11-01-2012 o 17:35
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #232
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    -Tak, ale Ty trzymasz to w rękach, a ja mam zamontowane i to w fatalnym m-cu. To jest z tyłu przy samej ścianie grodziowej… i dodatkowo niemal, równo centralnie.

    -Widziałam ten z Twojego na zdjęciu jakby sote – luzem – inaczej wygląda niż mój, zdecydowanie. Mniejsza z tym.

    -Uszczelka... nie masz innego zdjęcia - jakby, żeby zobaczyć, jak to siedzi w samochodzie. Rozumiem, że w TS ten zawór jest z boku z lewej strony?

    - mam psikać od spodu, ale od góry wyciągnięta na maksa, brać objaw na słuch i jeszcze badać delikatne wstrząśnięcia silnika? Nie wiem… co z tego może wyjść

    - jak zrobiłby to mechanik?



    Cuorventi – nie tyle, że konieczne, nic na siłe, ale miło by było, jakby Ci to większego kłopotu nie sprawiło, ten alfadiag…

  3. #233
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - zrobiłem testy parametrów korekcyjnych w samochodzie alfa romeo 156 TS 1.8 z 2002 roku, testy krótkie 2 minutowe.
    - ale ważne że koledzy z 156 TS rok produkcji => 2002 mogą się przyłączyć do tego tematu i jego testów.
    OGŁOSZENIE
    - każdy kto dostarczy poprawny log z testów OBD (patrz w tym temacie temat numer #216.) oraz przejdzie weryfikację tego logu, otrzyma program Scan XL.
    - do kazdego logu proszę dołączyć zrzut z programu FES, auto na postoju , parametry podobne do tego na zrzucie poniżej.
    - oferta dotyczy użytkowników AR 156 TS aut z roku produkcji >= 2002, 147 TS, 156 JTS.
    - log ma być wykonany programem Scan Master oraz plikiem konfiguracyjnym odpowiednim dla danego modelu auta.
    --

    --

    --
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 11-01-2012 o 21:46
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #234
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 (88KW)120KM LPG OMVL DREAM XXII
    Postów
    347

    Domyślnie

    Tylko gdzie tu znaleźć taką drogę , żeby spokojnie przejechać 10 min stałą prędkością .Próbowałem nawet A4 płatną....

  5. #235
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ja to mam dobrze, zbudowali obwodnicę na Euro 2012 wokół stadionu i ma ponad 35 km oraz status autostrady.
    - droga równa , bez wzniesień, włączam tempomat i zbieram logi.
    - potem zapis logów i droga powrotna z logowaniem.
    - ale A4 ma chyba około 75 km, tylko jak tam byłem to były jakieś prace prowadzone na nawierzchni.
    - niestety norma OBD nie przewidziała takiego dziwnego kraju jak Polska.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #236
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Moje logi.
    Choć przyznam że jeszcze ich nie przeglądałem.
    W każdym razie jest równo 10min jazdy 3000 rpm na najwyższym biegu i tempomacie.

    Logi 156 2.0 JTS.rar

  7. #237
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    I moje OBD, z A1:

    120112_EOBD_GT_JTS.zip

    Spalanie z wyświetlacza:
    Resetowalam przed wyjazdem:
    Po dojezdzie i 3000 i stałej jeździe 8 l
    Potem: 9,2 l do końca A1 w stronę LDZ
    Na Łącznie 226 km

    A najgorsze jest to ze zgubilam kratkę ze zderzaka :/
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 12-01-2012 o 18:02

  8. #238
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jak odczytać logi ze scan mastera w inny sposób niż excelem?
    Albo jestem ślepy albo nie widzę jak można je z powrotem wrzucić do odczytu w Scan master.

  9. #239
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Zamiast zapisać logi najwyraźniej pomyłkowo wyeksportowałeś pliki – stworzyłeś pliki eksportu. Ja nie umiem ich zaimprortować do scanmaster. Możliwe, że już się nie da. Trochę szkoda...

    ... i tak muszę się za gaz chyba brać, bo u Ciebie jest jak w TSie u bubu... Ale spokojnie już znalazłam dojście do elktrozaworu stosowne, więc zrobię może test, co bubu? Mam nawet pomysł jak zrobić zapis elektroniczny, z lokalizowaniem, a bez skanera 3-D

    Ale w sumie poczekajmy na wnioski - bubu.



    A tak jak patrzyłam, to w sumie jestem ciekawa, gdzie mi z tego czujnika w.k. zrobią wyprowadzenie. Ciekawe?

    Ostatni log króciutki – padła mi bateria, a miałam plany rejestracji dłuższej jazdy na wyższych rpm… to nic… jutro będę na A2. Ciekawi mnie co się stanie na wyższych rpm.

    Z tym testem OBD problem na A1 jest taki, że za szybko za tirami, a za wolno lewym pasem Ale na A1 da się, jakby ktoś miał tam blisko.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 12-01-2012 o 20:10

  10. #240
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - z pliku eksportu nie ma możliwości importu do programu aby można było przeglądać off-line przebiegi, szkoda stracona szansza.

    - @majka, ja bym zrobił te testy na psikanie jak masz pomysł na skaner 3D.
    - można psikac w jedno miejsce i potem zapisywać log nazwą elementu na który psikałaś.
    - kolejne psikanie na inny element i zapis logu jego nazwą, i tak masz skaner 3D.

    - na wnioski za szybko z tego jednego logu.
    - sondy prądowe zachowują się porawnie, na biegu jałowym prąd około + 0.6 mA.
    - podczas hamowania silnikiem , mieszanka staje sie uboga i prąd sond wzrasta prawie do + 2.5 mA.
    - podczas przyśpieszania mieszanka staje sie bogata i prąd maleje do wartości - 0.75 mA.
    - charakterystyka sondy prądowej szerokopasmowej jak widać jest bardzo nieliniowa.
    - podczas testu OBD paramety korekcyjne długofalowe long są stałe , równe + 4%, + 6%.
    - trochę to dziwne że w takim okresie czasu nie zmieniają swoich wartości.
    - na zrzutach poniżej widać jak parametry shortft pod koniec testu zmniejszają swoja wartość amplitudy i się stabilizują.
    - z tego mozna wyciągnąć wniosek że nagrzewanie katalizatora, stabilizacja parametrów trwa dość długo, tylko dlaczego.
    - dziwne także są rozbiezne parametry short dla banku 1 i drugiego.
    np. shortft1 == - 7%, shortft2 == -2%,
    shortft1 == -9 %, shortft2 == 0%.
    shortft1 == -9 %, shortft2 == + 6%
    - naturalnie FT (fuel_trim ) zmienia swoje wartości od - 9% do + 13%.
    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-01-2012 o 20:28
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory