Strona 9 z 27 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 270

Temat: Wymiana kierownicy na multifunkcyjną

  1. #81
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Noname ogarnales temat tego zasilania tych przycisków?

  2. #82
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar noname
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    chwilowy brak;)
    Postów
    231

    Domyślnie

    niestety nie mialem kiedy....:/ wiem tylko tyle ze do radia nie mam doprowadzonego napiecia po stacyjce tylko ciagle podtrzymanie. tak jak mowiles podepne sie pod stacyjkę bo sprawdzalem multimetrem na ktorym przewodzie pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki...nie mam poprostu czasu tego zrobic.... mysle ze to powinno dzialac

    ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

    tak teraz patrzylem w eLerna i na stacyjke chyba jest podawane za duze natezenie pradu cos kolo 30A bodajze a na przyciski ze skrzynki bezpiecznikow 7,5 takze to zwiastowaloby problemy... same kable przy stacyjce maja sporo wiekszy przekroj....
    ale to juz osoby madrzejsze ode mnei musialyby sie wypowiedziec...

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Podświetlenie przycisków na pewno 7,5A
    Ten sam co od Selespeed zdaje się.

  4. #84
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał noname Zobacz post
    to zwiastowaloby problemy... same kable przy stacyjce maja sporo wiekszy przekroj
    Są grubsze i mają większy bezpiecznik bo płyną przez nie większe prądy. Same przyciski wiele nie biorą i nic im się nie powinno stać.

  5. #85
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar noname
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    chwilowy brak;)
    Postów
    231

    Domyślnie

    ok podlaczylem pod stacyjke jest ok
    teraz pozostaje mi tylko odnowic troche te gumy od przyciskow na kierownicy

  6. #86
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Polecam gumę w spreju.

    Masz odpowiedni temat w dziale zrób to sam.

  7. #87
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar noname
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    chwilowy brak;)
    Postów
    231

    Domyślnie

    mówisz o tym temacie?:
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...ierownicy.html
    jakoś ta metoda do mnie nie przemawia...na przyciskach bedzie widac domalowywanie... chyab lepiej bedzie cale rozmontowac i ta gumę pomalowac albo czarną farba badz guma w sprayu(tylko zastanawia mnie jak z jej chropowatościa bo nei wiem jak to wyglada)wczensiej zrobic szablony na oznaczenia przyciskow i psiknac biala farba. 2 sposob wyjete gumowe przyciski zamalowac na czarno z drugiej str i nic nei bedzie przeswitywac... chyab pojde tym tropem w chwili wolnej...moje przyciski sa lekko przetarte na rantach wiec by sie to chyab sprawdzilo

  8. #88
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Próbuj.... Zobaczymy jak Ci wyjdzie.
    Może opatentujesz lepszy sposób

  9. #89
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    widok płytki wraz z wyprowadzeniamiKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	płytka wzm. antenowego1.jpg
Wyświetleń:	231
Rozmiar:	62.2 KB
ID:	46064
    Tam gdzie masa..to strona podstawy,te miejsca były przylutowane do obudowy,wyjście go connecta / radia / to miejsce przylutowane do bolca środkowego gniazda,antena..tam była wlutowana blaszka która stykała się z batem anteny.

  10. #90
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Te oznaczenia to ja znam.
    Tylko powiedz mi jak zrobić przejściówkę.

    Łączysz obie masy w jedno i wyprowadzasz wtyczką męską jako minus?
    A te szczypce od anteny jako plus w tej samej wtyczce?

Podobne wątki

  1. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 20-07-2022, 18:34
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 21-07-2018, 15:13
  3. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez krzysiu182 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 16:57
  4. Zamiana kierownicy na multifunkcyjną FL
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-09-2009, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory