Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Osłona silnika - wymieniać, czy nie ma sensu?

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    W zimie nie ma sensu wymieniać, bo pewnie jeszcze i tak o coś przyhaczysz Nota bene, z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że ta osłona nie jest wcale taka słaba - mówię o fabrycznej - oryginalnej.

  2. #12
    novac
    Gość

    Domyślnie

    a tak na poważnie jest ta osłona potrzebna aż tak???
    tak jak pisałem wcześniej, że nie mam jej od kąd kupiłem auto i nawet nie myślałem żeby ją kupować
    Wprawdzie to tylko 120 zł(z tego co oglądałem) ale niech ktoś napisze "za i przeciw"
    Wg mnie jeżeli ma się coś urwać to i osłona nie pomoże

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    Ja jestem ZA, ale za taką z tworzywa sztucznego.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Fabryczna osłona nie ma zabezpieczać silnika mechanicznie.
    Osłona ma zabezpieczać elementy silnika i osprzętu przed wodą , piachem, solą i innym syfem chlapiącym spod kół.
    Bez osłony narażasz na szybsze zużycie wszystkie rolki paska klinowego , napinacz , łożysko sprężarki klimy , alternator , złącza elektryczne itd. Piach i drobne kamienie bardzo ładnie wbijają się między rowki paska klinowego.

  5. #15
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Jw.jak rowniez przez niedogrzany olej,gorzej pracujaca skrzynie biegow.

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lookas
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V Distinctive
    Postów
    113

    Domyślnie

    montował ktoś z Was u siebie tą osłonę?
    http://allegro.pl/oslona-silnika-now...068888241.html
    Po zimie planuję wymianę bo moja jest trochę sfatygowana i znalazłem taką na allegro, boje się jedynie, że będzie ze słabego tworzywa i dużo mniej wytrzymała niż oryginalna
    Co o tym sądzicie?

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    była Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2001 r. jest VW Passat 2.0 TDI 2006 r.
    Postów
    241

    Domyślnie

    też myślałem nad tego typu osłonami a mam bardzo niski przód i załatwiłem już jedną miskę, i jak przygrzmocisz to taka cię nie uratuje.. zadna taka z tworzywa, to są atrapy na pył, trzeba zamawiać na wymiar z blachy mocną osłonę
    ANGELS & AIRWAVES ... AND ALFA

  8. #18
    Zdzichex
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lookas Zobacz post
    montował ktoś z Was u siebie tą osłonę?
    http://allegro.pl/oslona-silnika-now...068888241.html
    Po zimie planuję wymianę bo moja jest trochę sfatygowana i znalazłem taką na allegro, boje się jedynie, że będzie ze słabego tworzywa i dużo mniej wytrzymała niż oryginalna
    Co o tym sądzicie?


    Ja taką zamontowałem jeżdże juz 4 miesiąc i jest ok. Troche otwory nie pasowały ale mozna rozwiercic, poza tym w cenie oryginalnej kupisz takich z 8 i teraz pytanie , które dłużej wytrzymają 1 oryginał czy 8 zamienników??? Chyba odpowiedz nasuwa się sama...
    Pozdrawiam...

  9. #19
    krisvanmoto
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zdzichex Zobacz post
    Ja taką zamontowałem jeżdże juz 4 miesiąc i jest ok. Troche otwory nie pasowały ale mozna rozwiercic, poza tym w cenie oryginalnej kupisz takich z 8 i teraz pytanie , które dłużej wytrzymają 1 oryginał czy 8 zamienników??? Chyba odpowiedz nasuwa się sama...
    Pozdrawiam...
    Nawet gdybyś musiał wymieniać raz na sezon to i tak się bardziej opłaca ten zamiennik.

  10. #20
    Wodzu
    Gość

    Domyślnie

    ja zamontowałem podobną podróbę, już ponad rok temu. Co prawda zwracam teraz większą uwagę nad czym przejeżdżam, ale osłona ciągle jest i chyba cała. Więc ogólenie polecam.
    Co do metalowej, też w sumie myślę o takiej, tylko martwi mnie jakośc zaczepów, bo jakby nie patrzeć, to większa masa, a z przody to tylko do plastiku zderzaka podczepione. Walnę w coś raz, drugi, trzeci i osłona się utrzyma, ale zderzak pójdzie w dól, a tego bym nie chciał.

Podobne wątki

  1. Osłona silnika/podłoga silnika
    Utworzone przez KaaC w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-09-2014, 10:25
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 16:31
  3. [155] Płyta pod silnik/osłona silnika/osłona podłogi
    Utworzone przez dejv667 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-04-2013, 11:13
  4. Osłona górna silnika 1.9 jtd 16v a osłona z 159/Brera
    Utworzone przez Robertsite w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 09:39
  5. [155] Poduszki silnika - czy wymieniać po remoncie?
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-01-2012, 21:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory