Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Temat: silniki TBi - jak z awaryjnością?

  1. #41
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    10 tys km i bez zarzutu, chodzi jak zegarek, spalanie miasto 12, trasa 8 do 9.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaremi Zobacz post
    Czarę goryczy przelała nieudana próba dogonienia spod świateł forda escorta. I na pewno nie był to escort z 2-litrowym silnikiem o mocy 227KM.
    jeli trafiłes na coswortha to żadna 159 nie ma do niego szans...
    http://www.zeperfs.com/en/fiche509-f...s-cosworth.htm

  3. #43
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    wpis nie ma związku z wątkiem, modzi ciąć
    a ja wpisze zgodnie z wątkiem, bo ja jestem grzeczny: awaryjność silników TBI zacznie wychodzić na jaw za rok, dwa. Najstarsze auta z tym silnikiem mają niecałe 3 lata, albo równo 3 lata, tak?
    No to za jakiś czas okaze sie, jak wygląda ich trwałość.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  4. #44
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    jak to nie ma??? Jest o awaryjności ,a Kolega myślał, że ma zepsute auto, bo go sportowy escort zrobił na światłach...

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    349

    Domyślnie

    Jaremi - trochę niepokoi mnie Twój przypadek .. już myślałem że to idealny silnik..
    I tu kolejne pytanie: piszecie że nie obserwujecie zużycia oleju.. a jaki poziom jest na wyświetlaczu? Czy było zawsze max?
    Pytam bo oglądałem wczoraj takie autko (: http://www.autotrader.pl/alfa_romeo_..._2/118930373/d )
    niestety nie jeździłęm do autko na lietnich kołach a padał śnieg.. ale: po włożeniu kluczyka poziom oleju pokazał 2 kreski poniżej max. a Przebieg od nowości 6 900.. Po oponach widać że autko ostro jeździło.. Czy też tak macie z poź. oleju na wyświetlaczu?
    I jeszcze jedno - przesuwając palec na krawędzi maski nad reflektorami czuć jakby maska była nieco niżej niż błotniki - symetrycznie z obu stron. Czy to standard w 159?

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    1. Poziom oleju jak najbardziej OK.
    2. Jesli taki przebieg, a opony zjechane to wyglada to jak auto demo jakiegos salonu
    3. Maska nie powinna byc nizej ale to moze kwestia regulacji na zamku i odbojnikach
    ---
    A propo auta demo. Przedwczoraj bylem w salonie AR w Krakowie i przyszli jacys Panstwo, ze chca kupic Giuliette. Po chwili gadania zdecydowali sie na jazde testowa i poszli. A wyszedlem chwile pozniej i akurat testowa Julka wyjezdzala na ulice.
    Powiem wam, ze takiego katowania auta dawno nie widzialem. Samochod zimny, a ktos za kierownica gaz w podloge i jazda! Potem hamowanie przed swiatlami i znow gaz do dechy. Masakra! Jak tak mozna katowac samochod zwlaszcza, ze ma turbo, a olej gesty!
    Tak wiec odradzam wszystkim auta demo - w 90% jazd testowych ludzie wciskaja gaz w podloge przy zimnym silniku, a to na pewno potem sie odbije na podzespolach.
    Ostatnio edytowane przez oops2k ; 19-01-2012 o 15:09

  7. #47
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    Klasyka, turbo to nie v6 wolnossące, w dzisiejszych czasach "miniaturyzacji" silników wielu ludzi wciąż nie ma świadomości, że turbina wymaga szczególnej opieki. A potem zostaje tylko płacz, że silniki awaryjne :/
    A co do TBi, kolejna jego zaleta, to bardzo szybkie nagrzewanie silnika do temperatury roboczej, co zwłaszcza zimą ma duże znaczenie. Wskaźnik poziomu oleju w moim, w zależności pokazuje albo max, albo jedną kreskę mniej.

    ps. wczoraj byłem w salonie w wawie, kurcze łyso tak - same mito i giulietta, do 2013 trzeba czekać na 4C, wtedy zrobi się tłoczniej.

  8. #48
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    349

    Domyślnie

    Auto stoi u dealera MB w Piasecznie, i nie jest to samochód demo: prezes jakiejś firemki kupił wspólnikowi ale ten musiał ze względów zdrowotnych zrezygnować i wymienił na merca (ale dla siebie).
    zużyte opony (6900km) i poziom oleju poniżej max ... abym nie trafił na zajechaną turbinę ..

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał donvito Zobacz post
    Jaremi - trochę niepokoi mnie Twój przypadek .. już myślałem że to idealny silnik..
    I tu kolejne pytanie: piszecie że nie obserwujecie zużycia oleju.. a jaki poziom jest na wyświetlaczu? Czy było zawsze max?
    Pytam bo oglądałem wczoraj takie autko (: http://www.autotrader.pl/alfa_romeo_..._2/118930373/d )
    niestety nie jeździłęm do autko na lietnich kołach a padał śnieg.. ale: po włożeniu kluczyka poziom oleju pokazał 2 kreski poniżej max. a Przebieg od nowości 6 900.. Po oponach widać że autko ostro jeździło.. Czy też tak macie z poź. oleju na wyświetlaczu?
    I jeszcze jedno - przesuwając palec na krawędzi maski nad reflektorami czuć jakby maska była nieco niżej niż błotniki - symetrycznie z obu stron. Czy to standard w 159?
    W silniku TBi nie ma normalnego bagnetu do sprawdzania poziomu oleju tylko sam wyświetlacz ??
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    W silniku TBi nie ma normalnego bagnetu do sprawdzania poziomu oleju tylko sam wyświetlacz ??
    Jest bagnet, ale w moim mniemaniu nie jest on normalny, hehe. Trzeba się nieźle "nagimnastykować" żeby odczytać poziom oleju z tego bagnetu...

Podobne wątki

  1. AR 33 silniki
    Utworzone przez Browarek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-07-2013, 08:37
  2. Silniki jtd
    Utworzone przez rustin w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 18:58
  3. [156] silniki TS - ten typ tak ma?
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 08-01-2009, 13:48
  4. [75] Jak jest z tą awaryjnością?
    Utworzone przez grnb w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-06-2008, 06:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory