Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: [145] Mrugajaca kontrolka oleju

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Cytat Napisał skrzat
    Nie chce Ci martwić, ale kupowanie kolejnego zajechanego silnika to kiepskie rozwiązanie
    o to akurat bym się nie martwił sprzedający to bardzo sprawdzony człowiek i jeśli by sprzedał bubel to by go otrzymał z powrotem.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  2. #22
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Jest duża szansa, że kupisz taki sam silnik, jaki już masz.
    Jeżeli chcesz nią jeździć, rób sam remont.
    Czy gdy temperatura Ci wzrasta, to włącza Ci się wentylator?
    Jeżeli nie bierze Ci oleju to szukaj problemu w pompie,termostacie, zapchanej chłodnicy.
    Dziwne wydaje mi się tylko dymienie ze skrzyni korbowej i brak zużycia oleju.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    chlopcy zacznijcie zalewac te alfy jakims konkretnym olejem typu motul 4100 lub 6100 15w 50 to jest naprawde znakomity olej i dajcie sobie spokuj z jakims mobilem ile juz o tym pisalismy kupilem kiedys alfe 155 95tys przejechane olej mobil lub cos tam olej bardzo rzadko gosc wymienial dwa razy silnik rozbieralem zeby to auto doprowadzic do porzadku oczywiscie panewki poszly od 5 lat leje tylko motula silnik sie swieci w srodku gosc jak mi wymienia rozrzad i patrzy na walki to pyta na jakim jezdzisz oleju ja mu odp na motulu a on na to to jeden z najlepszych oleji na swiecie naprawde warto lac motula
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  4. #24
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    salatin, tiaaa.
    Do byłego samochodu lałem różne wynalazki, z tym, że syntetyczne.
    Ostatnie 100000 lałem castrol magnatec.
    I gdy przy wymianie paska oglądałem to co było widać, to wyglądało jak nowe.
    Te spiskowe teorie, głoszone przez 'fachowców z warstatuf', najbardziej mnie śmieszą.
    Pan Zenek z Panem Gutkiem już tyleeee widzieli, że każdy olej byleby nie ten syf /Lotos/Mobil/Castrol/Motul/Selenia/Agip/Shell/ - wybrać dowolny w zależności od tego, jaka nazwa się przypomni 'fachurze'.

    Możesz podac jakieś źródło, w oparciu o które głosisz swoje teorie?

    Bo mnie po kilkudziesięciu latach jazdy różnymi samochodami nasuwa się jeden wniosek - im lepszy producent samochodu, tym lepiej wyglądające wnętrze silnika.

    A na stronach alfy panuje moda pudrowania syfa - czyli dorabianie filozofii do zaistniałej sytuacji. Za słabej jakości materiał, użyty do produkcji silnika, odpowiedzialny jest olej - naprawdę bardzo wyrafinowana teoria - tak samo jak ta, że alfy biorą olej bo to są sportowe silniki, luźno spasowane bo lubią być wysoko kręcone - co już powaliło mnie maksymalnie.(podobnej klasy debilizmy słyszałem ostatnio z ust Sobeckiej)

    Jeżeli kupuje się markowy olej, w normalnej sieci sprzedaży, to w ramach danej klasyfikacji różnice pewnie i są, ale wykrywalne na poziomie laboratoryjnym, a nie eksploatacyjnym.

    Ty proponujesz olej większej gęstości. I też bym się skłaniał lać taki do silnika, który ma problemy ze szczelnością - mam na myśli cylinder-tłok, a nie kapiący syf na ziemię z nieszczelnych misek,pokryw i innych połączeń.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    zrodlem jest warsztat w krakowie mechanik pawel zyla rozbieralem ze swoim ojcem silnik ts ktory wczesniej jezdzil na motulu 40-50 tys olej zmieniany co 7-8 tys silnik krecony wysoko i widzialem jego wnetrze i to mi wystarczy zeby miec swoje zdanie na temat motula a tak czy siak czy mam przejechane w 155 140tys czy w 166 61tys to i tak leje jego gesciejsza odmiane 15w50 mam zaufanie do tego oleju i mysle ze w alfach sie on sprawdza pozdr
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #26
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    no to zobaczymy - następna zmiana na motula 15w50

    a przy okazji - po co rozbieraliście silnik? mimo motula cos nie tak?

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    napisze ci co bylo kupilem ja z przebiegem 95tys miala 5 lat 155 97rok od goscia bogatego lecz kompletnie laika jesli chodzi o motoryzacje dramat najpierw wymienilem olej poszly panewki tak wiec generalny zalalem motulem jezdzilem dlugo i 2 lub 3 lata wszystko ok a tu z dnia na dzien peknol jeden pierscien i pierscieni przy remoncie panewek nie wymienialem nie bylo takiej potrzeby do tej poty nie wiem dlaczego tak wiec kolejny remont wymienilem pierscienie zrobilem przy okazji glowice i wtedy widzialem wnetrze silnika zalanego motulem i stan wszystkich panewek i naprawde warto zaufac motulowi auto teraz smiga a jezdze czasami daleko chodzby szkocja bo tam mieszkam i pracuje akurat nia zjechalem i kupilem 166 i wzillem ja teraz do szkocji
    zapomialem ze warjator wymienilem jak miala te 95tys teraz ma 140tys i nie wymieniam bo jest ok zadnych stukow diesla nic olej zawsze w ts mam na max schodzi do polowy dolewam na max i tak w kulko

    moje zdanie jest takie ts ma slabe materialy ktore nie wytrzymuja ostrego krecenie przez dluzszy czas i jesli jeszcze wlasciciel zaniedba olej filtry to lipa musi byc dbany na max silnik chodz mam kumpla ma 155 ts 1.6 i ma 240 tys przejechane nigdy nie bylo awarji silnika fajne nie

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin
    15w50 mam zaufanie do tego oleju i mysle ze w alfach sie on sprawdza
    Ja w swojej V6 też mam zalanego Motula 15W50 i jest super

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    mysle ze to jeden z najlepszych oleji ale nie chce ludzi przekonywac na sile musza do tego sami dojsc tak jak do tego ze v6 sie nie gazuje pozdr 75 andrew
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #30
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin
    mysle ze to jeden z najlepszych oleji ale nie chce ludzi przekonywac na sile musza do tego sami dojsc tak jak do tego ze v6 sie nie gazuje pozdr 75 andrew
    Pozdro Salatin <piwo>

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-11-2015, 16:50
  2. [MiTo] Twinair 105 - Kontrolka oleju i silnika i poziom oleju na bagnecie.
    Utworzone przez PanPe w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 01:44
  3. mrugajaca kontrolka swiec
    Utworzone przez gwidon w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-02-2013, 15:20
  4. Mrugajaca dioda od klimy???
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-06-2010, 21:55
  5. [156] JTD - mrugajaca kontrola świec żarowych
    Utworzone przez szymiii w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-07-2008, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory