Strona 6 z 37 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #51
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    jest lepsze? spawy? weź się puknij i to zdrowo albo do okulisty zapraszam. Już na pierwszy rzut oka widać że proex robi równiejsze bez dziur (co świadczy albo o słabym spawaczu albo braku gazu) . No chociaż raz bądźmy obiektywni.

    podobnych zdjęć jest w necie bardzo dużo jakie to wspaniałe spawy kładzie ulter i mało tego od kilkunastu lat nic się nie zmienia. Proex to przynajmniej ewoluuje

  2. #52
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    w któryms z postów,bodaj nr 5 marudziles zeby nie gadac o spawaniu ,bo nie ten temat a sam co teraz robisz ,to tak apropos , a teraz wydaje mi sie ze bronisz tego proexa jak bys mial w nim udziały

  3. #53
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Zmieniam zdanie, kilka lat temu widziałem Ultera, ale wyglądał całkiem inaczej był do BMW 330, w porównaniu do tych fotek to zupełnie inaczej wyglądał.

  4. #54
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Co do Ultera może być tak, że pare lat temu gdy starali się o TUV itp. był dużo lepszy jakościowo, widziałem ich wyrobi ale prawda że już dawno i były na pewno lepsze jakościowo niż obecnie. Widać marka nie oznacza stałości jakości niestety ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #55
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post
    w któryms z postów,bodaj nr 5 marudziles zeby nie gadac o spawaniu ,bo nie ten temat a sam co teraz robisz ,to tak apropos , a teraz wydaje mi sie ze bronisz tego proexa jak bys mial w nim udziały
    nie mam udziałów i chyba dobrze bo czytając niektóre wypowiedzi bałbym się o swoje pieniądze. Jak zaczęliscie o spawach to fajnie jest poznać tych "lepszych"

    poza tym fajnie by było żeby mieć od nich nierdzewkę

    ---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Co do Ultera może być tak, że pare lat temu gdy starali się o TUV itp. był dużo lepszy jakościowo, widziałem ich wyrobi ale prawda że już dawno i były na pewno lepsze jakościowo niż obecnie. Widać marka nie oznacza stałości jakości niestety ...
    tylko że ten tuv nie jest na produkt a na proces a możesz mi wierzyć to jest wielka róznica

    chociaż nie wiem jakim cudem kolejne kwiatki przeszły u nich - widać mają tak zaawansowaną technologię że nawet flexa nie mają. Majster przepraszam, może nie patrz
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sportovy-vyfuk_ulter-sport.jpg
Wyświetleń:	1253
Rozmiar:	112.4 KB
ID:	45292
    tego wyżej chyba opisywać nie muszę, natomiast to na dole - te końcówki co leżą i ten tłumik miejsce wspawania końcówek do puszki
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	vand-finala-universala-ulter-sport-660b8a0b79380def1-800-600-1-95-1.jpg
Wyświetleń:	1306
Rozmiar:	66.8 KB
ID:	45293
    i znowu wspawanie końcówek
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5593c98fe9f1447e.jpeg
Wyświetleń:	572
Rozmiar:	88.4 KB
ID:	45294
    jeszcze nie obrzydło- to teraz deserek, końcówki na widełkach nawet równo nie lecą względem siebie, się rozłażą jak nogi w czasie sexu o spawach nie wspominam
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	754740d73a94333bmed.jpg
Wyświetleń:	550
Rozmiar:	22.1 KB
ID:	45295
    i szał ciał mocowy http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?p=1741110
    Ostatnio edytowane przez zgredek ; 26-01-2012 o 21:16

  6. #56
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    powiem tak i to bedzie koniec,mowia ze ladna miska jeść nie daje ale z brzydkiej nie smakuje,dawno temu kiedy połowy z was nie bylo na swiecie robilem kwasoodporne tłumiki do fiatów 125 , i wygladaly o niebo lepiej niz ulterowe i nie bylo tigow, katowek wszystko bylo ciete zwykla pilka do metalu i dopilowywane pilnikiem, jak sobie pomysle ,ze teraz taki fachowiec ma mi zrobic tlumik to ja wysiadam

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    wygrałeś tak to jest ulter a teraz wg tego co pokazałem - które spawy są lepsze? aktualny stan proexa czy ulter?
    Widzicie, jechac po kimś jest bardzo łatwo.
    kolejne fotki ultera dla pasjonatów
    Załącznik 45281
    Załącznik 45282

    chcecie jeszcze?
    A przypadkiem nie jest to samoje...róbka z allegro, z dospawaną końcówką ultera? Bo to aż niemożliwe... Widziałem że na allegro stoją po 190 zł - ultery chyba tyle nie kosztują?

  8. #58
    Ankapoznan2
    Gość

    Domyślnie

    Zastanawiam się co mają dać te posty odnośnie czystości i wyglądu spawów. Wiem, że każdemu zależy, aby towar, który kupuje był wykonany idealnie. W innym przypadku bubla nie ma sensu kupować. Jednak w tym przypadku posty te zaczynają (sorry) przypominać mi zabawę w piaskownicy, z kłótnią, który samochodzik jest bardziej czerwony lub zielony. Są klienci przekonani do proexu, jak również do ultera. Wiadomo, że każda pliszka swój ogon chwali. Każda firma będzie miał przeciwników i zwolenników. Ale powiedzcie mi tak otwarcie (pomijając samą końcówkę tłumika która jest widoczna patrząc na zderzak, tu jakieś wyczucie smaku powinno obowiązywać, aby nie zrobić wieśtuningu), kto spogląda wam pod zderzak, aby oglądać dokładnie wygląd spawu (nie piszę w tym momencie o zależności wygląd-jakość-wytrzymałość tłumika). O tym później. No chyba, że uważacie, że większość społeczeństwa lata po ulicach, aby oglądać podwozia waszych super bryk (i to jeszcze z podnośnikami w kieszeni) W takim przypadku radzę dokładnie wypolerować na błysk miskę olejową, bo to to takie nieestetyczne... :-), a tak na poważnie, nie bardziej przekonywujące i odzwierciedlające faktyczny stan rzeczy, które może spowodować zwiększenie zainteresowania marką i ewentualnym przekonaniem potencjalnego klienta, przekonanie go do produktu na zasadzie: cena (łącznie z kosztem montażu-pomijam, kwestię, gdy montaż jest naszym dziełem) w porównaniu do okresu w jakim dany tłumik nam służy od wymiany do wymiany. To powie o opłacalności inwestycji. Oczywiście do tego dochodzi estetyka ale uważam tylko samej końcówki (nie tłumika końcowego jako całości). Przykładowo. Kupując Proex za cenę x płacąc za montaż kwotę y i licząc, że mam gwarancję na xx i wiem, że tłumik wytrzyma mi ileś miesięcy (lat-oczywiście biorąc pod uwagę również zrobionych w tym czasie kilometrów) w porównaniu do Ultera za który płacę x itd. to jest możliwość porównania co jest lepsze. Takie jest moje zdanie. Przykładowo. Mój brat, kupując Hondę miał w niej ultera, ale już w chwili zakupu było wiadomo, że tłumik jest na wykończeniu. Nie będę pisała, dlaczego tak zrobił (bo nie pamiętam), ale wymieniając wydech zamontował Proex. Praktycznie latał na nim grubo ponad rok i jak sprzedawał Hondę to tłumik powinien jeszcze długo posłużyć nowemu właścicielowi. Jak mi padł tłumik to korzystając z doświadczenia brata, też zamontowałam Proex i mam go do dzisiaj. Nie mam z nim żadnych problemów i przypuszczam, że następny też będzie tej firmy, jak przyjdzie czas na wymianę. Nie jest to bowiem, może cześć eksploatacyjna, którą trzeba wymieniać tak często jak olej w silniku, ale nie da się ukryć, że tłumiki też się wymienia. Nie wiem jak samochód by chodził na Ulterze, ale skoro mam zaufanie to po co zmieniać? Więc może tu jest faktyczny temat do porównań i dyskusji, tak jak wcześniej napisałam, czas użytkowania w stosunku do kosztów, a nie ten spaw równiejszy, a ten nie. Ale cóż może się mylę, bo jestem kobietą...

  9. #59
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Za długi ten post....

  10. #60
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    a wiesz, ze wyglad spawu ma bezposredni zwiazek z jego wytrzymaloscia ,szczelnoscia i jego długowiecznoscia jak kupujesz jakis laszek z przeswiadczeniem ze, nie bedziesz nosila go na wierzch, to on tez ma kazdy rekaw inny, a odszyty jest tak, ze sie rozpada ? mialem juz nie pisac ,wybaczcie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory