Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 46

Temat: Strajk po kilku dniach na mrozie - nie odpala

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Prawdopodobnie zamarzło paliwo w filtrze. A twoje objawy można wytłumaczyć następująco:
    1. Kiedy przekręcasz kluczyk z pozycji OFF na MAR (do kontrolek) to uruchamiana jest pompa niskiego ciśnienia w baku, co powoduje, że trochę paliwa dało radę przejść przez zapchany filtr.
    2. Kiedy odpalasz ponownie po tym jak auto zgasło i nie cofasz ponownie kluczyka do pozycji OFF to pompka niskiego ciśnienia nie jest ponownie uruchamiana i nie ma paliwa żeby odpalić.
    3. I tak w kółko.
    Wymień filtr i powinno być dobrze. Przy okazji kup sobie preparat wiążący wodę w układzie paliwowym i dolej do zbiornika, żeby Ci nowego filtra znowu nie trafiło za chwilę.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    kurcze u mnie jest podobnie;-( - może to wina świec żarowych?
    nie wiem za parę dni podjedzie szwagier to powie na ta chwile PLAK działa zajefajnie;-)
    Pozdrawiam
    Sebastian

  3. #23
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Panowie sprawdżcie jakie kupiliście paliwo w cpn do tej pory była głównie przejściówka do minus 10 st.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    kurcze ja kupowałem w sumie na Shelu diesel extra jak wracałem z gór, a wcześniej BP w zakopanym(tu miało być zimowe;-( )
    ale już miałem przy -6 musiałem 2,3 razy świece grzać;-( ale zapalała

    w sumie w paliwie bym się chyba nie dopatrywał problemów wymiana filtra paliwa robię co 10 tyś km, razem z olejem i filtrem oleju i powietrza;-)

    Nawet przy lekkim mrozku lub jak dłużej postała to miała delikatne problemy z rozruchem;-(
    Ostatnio edytowane przez snogas ; 29-01-2012 o 20:31
    Pozdrawiam
    Sebastian

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Snogas to że wymieniasz filtr co 10kkm nie znaczy, że to nie on. Ja w tym tygodniu wymieniałem u brata w Oplu 2 razy w przeciągu 3 dni po tankowaniach na Bliskiej. Jeśli miałbyś problem ze świeczkami to po pierwsze mrugałaby Ci sprężynka na blacie, a po drugie po ciężkim rozruchu z rana silnik pracowałby przez chwilę bardzo nierówno. Podepnij kompa i popatrz na ciśnienie paliwa przy rozruchu i prędkość obrotową rozrusznika.
    Możesz mieć też problem z zapowietrzaniem się układu jeśli konieczność 3-krotnego przekręcania do kontrolek wynikała po dłuższym postoju (dzięki twojej procedurze pompa wstępna odpowietrzała układ).
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    Dokladnie to moze byc paliwo jak jest kiepskie albo oszukuja na stacjach(norma) to zrobi sie galareta i koniec;/

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Ja mam od wczoraj ten sam problem ale w 156!Wczoraj rano autko odpalilo ale strasznie przerywalo i po chwili gaslo a potem juz wogle nie chcialo odpalic!Wymienilem filtr paliwa ale nic to nie dalo,wymontowalem pompe z baku bo jakos tak glosno chodzila i okazalo sie ze w koszyku w ktorym znajduje sie pompa na dnie znalazlem jakis taki papierek,strasznie brudny ktory rozpadal sie w rekach wiec go wyrzucilem i zamontowalem pompke ponownie!Niestety nic to nie pomoglo,jedyny plus ze pompa chodzi duzo ciszej i jakos tak plynnie ale auto dalej nie odpalalo!Wiec znalazlem sposob-moze i glupi-na forum wv z wykorzystaniem zwyklego plaka do kokpitu!Odkrecilem rure od kolektora ssacego,moj brachol lekko psiknal a ja w tym czasie krecilem rozrusznikiem i odziwo auto zapalilo odrazu i narazie pali od strzala ale wszystko okaze sie jutro rano!

  8. #28
    kliza
    Gość

    Domyślnie

    Mam nadzieje, że to nic związanego z pompką czy coś innego. Mam nadzieje, że wymiana filtra pomoże. Będzie ciężko go zmienić jak będzie -10. Też tak myślę, że to wina paliwa. Dwa lata temu też miałem podobny problem jak były mrozy po -30 tylko, że wtedy zapaliła tylko raz, a filtr wymieniłem jakieś 500 km wcześniej. Okazało się, że było tak tandetne paliwo (ORLEN) że wszystko w filtrze zamarzło. Filtr spuchł i się rozszczelnił co przy tym powodowało, że paliwo uciekało zanim dotarło do silnika. Jutro dam znać jak zmienię filtr. Boże, żeby pomogło

  9. #29
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Dobra w sobotę jadę na kompa do tego czasu postoi, tydzień temu w poniedziałek miałem taki mały problem z nierównym chodzeniem po rozruchu było około -5, od tamtego czasu codziennie rano około 3 razy grzałem świece, i startował równo.

    W piątek -18 w górach i kaput, od Plaka start równy z pierwszego kopa;-)))
    Mam nadzieje ze to nic nie zepsuje gdyż będę musiał to jeszcze powtórzyć w sobotę żeby dojechać do kolegi Duster'a;-)
    Pozdrawiam
    Sebastian

  10. #30
    kliza
    Gość

    Domyślnie

    Witam Dzięki bogu zmiana filtra pomogła Kupiłem jeszcze jakiś specyfik do ropy, żeby się znowu kluchy nie zrobiły.

Podobne wątki

  1. bardzo ciężko odpala w mrozie
    Utworzone przez arturbydgoszcz w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-01-2016, 10:10
  2. [GTV] GTV 2001 2.0 TS Utrata napięcia po kilku dniach z nowego akumulatora.
    Utworzone przez Simmbad w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-11-2013, 13:33
  3. Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 14:12
  4. Ciężo odpala na mrozie 1.9 JTD 8V
    Utworzone przez Natanael w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 20:59
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 13:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory