Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Uderzona alfa 156 sw 2.4 jtd 20v 2004

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie Uderzona alfa 156 sw 2.4 jtd 20v 2004

    Witam,

    poważnie się zastanawiam nad zakupem tego samochodu :

    http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-15...080475166.html

    Skontaktowałem się już ze sprzedającym i czekam na więcej fotek, vin itd. Na pierwszy rzut oka do wrzucenia w nią jest około 4000zł ( lampa/lampy ( dołożyłbym xenon, więc i nowy zbiorniczek płynu itd.), zderzak, błotnik, halogeny i na 90% wahacze z przodu, bo koło jest krzywe na fotce... ale jak na żywo- nie wiem. Do tego z 1000zł na skórkę do środka.

    Ten cały Gubin, gdzie stoi samochód, wydaje się być jakimś zagłębiem magików - ostatnio ( i chyba nadal ) stała tam 156 sw 2.5 v6 z 2004, na którą w pierwszej chwili mocno sobie ostrzyłem zęby, bo tylko zderzak do roboty i ew. klejenie zaczepów w lampach, bo bez sensem byłoby je wymieniać.

    Może ktoś mieszka w pobliżu i mógłby mi na to auto zerknąć ... nie kryję, że mam tam duuuużo kilometrów i jak organizować wyprawę to z lawetą i kupić... a nie jechać i faceta rozstrzelać, że auto z 10 posklejane. A może już ktoś to widział lub zna?

    Cieszy mnie fakt, że auto wiem jak wygląda i, że mogę je sam zrobić dla siebie... a nie domyślać się, że było ulepem wcześniej. Jestem nieco przeczulony, bo w piątek znajomy oglądał bmw e46 cabrio w Wołominie i miało mieć do roboty tylko pas tylni.... a okazało się złamane W PÓŁ na podłużnicach.
    Pozdrawiam,

    Paweł

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sudi Zobacz post
    Cieszy mnie fakt, że auto wiem jak wygląda i, że mogę je sam zrobić dla siebie... a nie domyślać się, że było ulepem wcześniej.
    a jaką masz pewność że to co teraz widać to nie efekt ulepienia po poważniejszym dzwonie ... ?
    sprawdzić warto ale dokładnie








  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    a jaką masz pewność że to co teraz widać to nie efekt ulepienia po poważniejszym dzwonie ... ?
    sprawdzić warto ale dokładnie
    Dlatego wypada to sprawdzić a ja do Gubina mam kawał drogi. Jeśli podłużnice nie oberwały, kielichy się nie pogięły i reasumując do zrobienia jest tylko wymiana błotnika, maski, zderzaka i lampy/lamp to może być warto ( o ile też przebieg 192 nie jest -100 tysięcy ), bo części w kolorze nie trudno dostać...ewentualnie przy takiej cenie auta mogę kupić nówki do malowania.

    Z innej strony - na bank jest coś wg. mnie z zawieszeniem... pytanie tylko co, bo wymiany wahaczy się nie boję i ewentualnie przednich amorów ( chyba, że z tyłu klęczą to od razu komplet).

    To MOŻE BYĆ dobra baza do zakupu i robienia "pomału" w miarę przybywania środków i sprzedaży obecnego auta.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Daj se chopie spokój. Gdyby była tak draśnięta w tył, to co innego.
    Jak podliczysz transport, rejestrację (1/5 wartości i udowadnianie w UC, że kosztowała 1500E, bo uderzona), części i robociznę, to wyjdzie Ci na to samo, albo gorzej, jak byś kupił coś w całości i zarejestrowane.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Daj se chopie spokój. Gdyby była tak draśnięta w tył, to co innego.
    Jak podliczysz transport, rejestrację (1/5 wartości i udowadnianie w UC, że kosztowała 1500E, bo uderzona), części i robociznę, to wyjdzie Ci na to samo, albo gorzej, jak byś kupił coś w całości i zarejestrowane.
    Dokladnie...przednie kolo lezy,bedzie to rzezba w gow...No chyba ze masz zapedy modelarskie.Nie lepiej skleic jakis fajny model,np.Jaskolke

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    NA takich autach zarabia tylko sprzedający. Szacuj sobie spokojnie 7 tysięcy do włożenia w samochód. MAsz położone koło - nie wiadomo w jakim stanie są mocowania amorów, mocowania wahaczy, zwrotnica, wózek dolny, przekładnia kierownicza. Dla bezpieczeństwa załóż, że trzeba wymienić całą lewą stronę zawiasu + przekładnia + lewa ćwiartka (blacha), żeby toto prosto stało i się nie rozjeżdżało z biegiem czasu. Do tego nie masz pojęcia, co się stało pod maską. Generalnie auto nadaje się do roboty na ramę, wspawanie lewej ćwiartki i pomalowanie conajmniej 5 elementów (błotnik, maska, zderzak, zapewne próg albo drzwi, poszycie wewnętrzne od strony błotnika lewego) - samo malowanie to masz z 1400 PLN, jak Ci to ktoś tanio zrobi. Praca blacharza - daj Ci Bóg znaleźć kogoś, kto to za 2000 ustawi tak, że na zbieżności nie będziesz świecił oczami przed diagnostą (tu nie ma regulacji kąta pochylenia z przodu, wszystko musi być perfekt). To masz 3400 PLN. Części - 2000 jak nic. Żeby to były części, a nie jakieś ulepki. 5400. 1500 na ewentualne niespodzianki (co z chłodnicami, czy alufelga się do czegoś nadaje, itp.). A niespodzianki zawsze przy takiej robocie wychodzą. 7000. Opłaty, rejestracja, itp. - 2000 PLN. Transport z Gubina - 800 PLN minimum, to tak po znajomości jak ktoś pojedzie. Liczymy - zakup 6000, robota 7000, opłaty 2000, transport 800. 16000 PLN. Dokładasz 2000 i możesz zacząć się rozglądać za takim autem całym. Z możliwością przetrzepania go na lewo i prawo pod kątem stanu technicznego.
    Ja byłem w Gubinie 2 razy. Pierwszy i ostatni.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    Faktycznie to koło odstrasza... I widać, że nie było to "zarysowanie" tylko ktoś ostro przypierd****

    Lepiej szukać całego.. jeżeli koniecznie chcesz rzeźbić, to szukaj czegoś uderzonego najlepiej centralnie przodem, albo w bok, ale przy rozbitkach najczęściej jest tak, że kwota rzeczywista naprawy wynosi 2x tyle co kwota zakładana

    Ten konkretny egzemplarz sobie odpuść...

    NA takich autach zarabia tylko sprzedający
    i to jest puenta tego wątku

    Idę o dobry zakład, że on nie zapłacił tam za to więcej niż... 800 euro...


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

Podobne wątki

  1. Alfa 159 uderzona w przednie koło czy warto kupic?
    Utworzone przez darfej1981 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-02-2016, 18:28
  2. Bella uderzona na parkingu... Proszę o rady :/
    Utworzone przez Czarnecki w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-11-2014, 10:34
  3. AR 147 FL lekko uderzona 2007r 1.6 TS 15900 zł 82k km Złotoryja
    Utworzone przez zapsu w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 09:57
  4. [156] Różnice pomiędzy modelem sprzed 2004 i po 2004.
    Utworzone przez Paweł24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 23:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory