Strona 9 z 17 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 161

Temat: Alfa a duze mrozy

  1. #81
    Użytkownik Embrion Avatar wawi
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Śrem
    Auto
    Alfa Romeo TS 1.6 120KM 01'' r.
    Postów
    15

    Domyślnie

    witam, panowie pytanie !

    jak należy ustawić nawiew w alfie aby szyba dość w miarę szybko odparowała, gdzieś wyczytałem że należy dogrzać szybę tzw. defensem od klimatyzacji, powinienem włączyć klimatyzację na szybę aby odparowała czy zamknąć obieg i odpowiednio ustawić prędkość nawiewu.

    może to przyczyna dywaników w samochodzie, że szyby parują ? aktualnie ściągnąłem klubowe dywaniki i założyłem gumiaki zwykłe.

    z góry dzięki za odpowiedź ! pozdrawiam.

  2. #82
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar FerraEnzo
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 2.0 jtdm (170cv)
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał wawi Zobacz post
    witam, panowie pytanie !

    jak należy ustawić nawiew w alfie aby szyba dość w miarę szybko odparowała, gdzieś wyczytałem że należy dogrzać szybę tzw. defensem od klimatyzacji, powinienem włączyć klimatyzację na szybę aby odparowała czy zamknąć obieg i odpowiednio ustawić prędkość nawiewu.

    może to przyczyna dywaników w samochodzie, że szyby parują ? aktualnie ściągnąłem klubowe dywaniki i założyłem gumiaki zwykłe.

    z góry dzięki za odpowiedź ! pozdrawiam.
    Proszę bardzo.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bez*tytułu.JPG
Wyświetleń:	582
Rozmiar:	140.2 KB
ID:	46150 Co jak co ale nawiew w naszych alfkach jest 1 klasa, więc albo jak sam napisałeś to wina dywaników, albo wymień filtr kabinowy. Najlepiej na węglowy, nie drogi interes a robi robote.

  3. #83
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Dokładnie filtr kabinowy może być do wymiany - po pierwsze na świeżym lepiej nawiew dmucha, po drugie automatycznie nie parują tak szyby. A dywaniki mają bardzo dużo też do rzeczy muszą być idealnie suche, najlepiej wziąć swoje do domu i wysuszyć np na kaloryferze, żeby nie parowały podczas jazdy.
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  4. #84
    LewaR
    Gość

    Domyślnie

    ja myje auto na bezdotykowce i jade na parking podziemny, jest tam cieplo, chwile auto odtaja i lece mikrofibra

  5. #85
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał RoBeRt 147 Zobacz post
    więc już teraz mogę zadać pytanie tym osobą czym się różni olej silnikowy od tych ze skrzyni że w silniku wymienia się co 10-20tys km a w skrzyni rzekomo dożywotnio się nie wymienia???
    Warunkami pracy, składem chemicznym i własnościami fizycznymi. Wspólną częścią jest nazwa (olej) oraz to, że są tłuste
    Proponuję zalać sobie oleju silnikowego do skrzyni lub na odwrót. Zapewne nie długo odczujesz różnicę
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #86
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Bardzo chwaliłem sobie 147 [w zasadzie dalej chwalę], bo nawet na -28 odpalała bez problemu. Dobry aku i w baku V-Power. Tylko że jak tak odpalałem to dałem jej 10 czy nawet 15 min na rozgrzanie. Dzisiaj po dwóch dniach "stania" pod chmurką przy -19 odpaliłem ale nie miałem czasu stać długo więc grzałem ją ze 4 min i pojechałem. po 2-3 km auto zaczęło szarpać i w końcu zgasło zapalając checka. Zepchnąłem na parking...chwilę tak postało odpaliłem i pojechałem, gdzie check zgasł po 2-3 sekundach od zapłonu. Powinienem się martwić? czy to tylko ropa zgęstniała? fakt nie dolałem żadnego uszlachetniacza licząc na jakość ropy... no i zawsze dałem ali się rozgrzać... wydaje mi się też że nie ma takiej mocy jak powinna, no ale nie chciałem jej mocno butować bo nie ma ku temu warunków teraz. Pozdrawiam

  7. #87
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Podłącz kompa i zobacz co za błąd jej wyskoczył. Inaczej to będzie gdybanie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #88
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Podłącz kompa i zobacz co za błąd jej wyskoczył. Inaczej to będzie gdybanie.
    Wiem, że masz rację ale teraz jestem w pracy i kompa podepnę dopiero wieczorem...a denerwuję się teraz Człowiek dba jak może a czasami i to nie wystarczy...

  9. #89
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał zales00 Zobacz post
    Wiem, że masz rację ale teraz jestem w pracy i kompa podepnę dopiero wieczorem...a denerwuję się teraz Człowiek dba jak może a czasami i to nie wystarczy...
    I tak denerwując się nic nie zdziałasz oprócz utraty zdrowia. Zajmij się pracą, a wieczorem będziemy obradować nad ewentualnym problemem.
    (Mam nadzieję, że jednak nic się nie stało)
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #90
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Chyba nie ma innego wyjścia... dzięki

Podobne wątki

  1. Alfa 147 duze spalanie gazu. Pomocy
    Utworzone przez adrian14831 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-09-2014, 19:33
  2. mrozy a wspomaganiwe
    Utworzone przez ŁukaszP w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 14:23
  3. alfa 156 2.0TS Selespeed bardzo duze spalanie
    Utworzone przez patryczek781 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2013, 20:11
  4. Mrozy=check
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 16:14
  5. STRASZNIE duze spalanie alfa 145 boxer 1,6 103km POMOCY
    Utworzone przez Daniel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-02-2007, 00:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory