podłącz lapka i odczytaj jakie masz ciś. paliwa na listwie przy kręceniu rozr. Po kilku obrotach wału musi być co najmniej 200 bar.W 147 tak miałem, że przy rozruchu po nocy na zimnym uzyskiwał ciś. max.130bar - przy tym ciś. odpalał do tem. zew. -1, poniżej -2 kaplica. Okazało się, że pod spodem pompy wys. ciś. po nocy pojawiało się kilka kropli paliwa i to wystarczało, że w pompie pojawiało się powietrze, któro uniemożliwiało uzyskanie prawidłowego ciś. Teraz po uszczelnieniu pompy (koszt 250 uszczelki + 200 rob.) przy -18 z jedną spaloną świecą(2 dni temu się spaliła) odpala po kilku obrotach wału.
Jak zmierzysz ciś. i okaże się zbyt niskie, zrób próbę przelewową wtryskiwaczy one też często są przyczyną nis. ciś. paliwa na starcie.