Strona 113 z 149 PierwszyPierwszy ... 1363103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,121 do 1,130 z 1482

Temat: JTD, nowy program diagnostyczny tylko do obsługi JTD.

  1. #1121
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie wylaczenie autoalarmu

    mam wyjety autoalarm metasystem, w sensie to
    http://imageshack.us/photo/my-images...utoalarm1.jpg/

    i teraz komputer miga tą dioda przy podszybiu, myśląc ze cos jest nie tak z autoalarmem

    podpialem sie FESem do sieci CAN przez kabel ELM i mam cos takiego
    http://imageshack.us/photo/my-images/407/canh.jpg/

    jest opcja aby zdezaktywowac modul autoalarmu aby nie migala ta dioda ?

    chyba,ze to gdzies w CAN setup ?
    http://imageshack.us/photo/my-images/84/cansetup.jpg/
    Ostatnio edytowane przez Jacenty ; 08-02-2012 o 12:32

  2. #1122
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Musisz wykonać procedurę PROXI ALIGNMENT (osiowanie proxy), to wtedy usunie się z systemu.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #1123
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Musisz wykonać procedurę PROXI ALIGNMENT (osiowanie proxy), to wtedy usunie się z systemu.
    Alarm się po prostu ustawia na tryb "wyłączony" w jednej zakładce FES-a i tyle.
    Likwiduje się syrenkę, która jest faktycznym układem alarmowym, a ten moduł co jest na zdjęciu (z matrycą diodową) się zostawia np. do użycia przez nowy układ alarmowy typu BP.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #1124
    Użytkownik Świeżak Avatar dipisi
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa 166, 2.4 jtd, 2002 r., lancia thesis 2.4 jtd 20v, 2003
    Postów
    72

    Domyślnie

    Koledzy, a testowal ktos juz xenony tym programem. Ja mam niebieski kabelek z przelacznikami i za Chiny polaczyc sie nie moge. Czy musze dokupic jakis inny kabel???

  5. #1125
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Police
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 2001 115KM cosmo blue
    Postów
    124

    Domyślnie

    sprawdzalem dzis takie parametry, jakas wstepna diagnozna? bo nie ogarniam tego :] boost wydaje sie w miare ok, co innego air ;]

    http://s18.postimage.org/6booom6uv/boost.png

    http://s18.postimage.org/d3f3rgvuf/powietrze.png

    a tu csv

    http://www.przeklej.pl/plik/fesexp-1...v-0044857r2bq4


    a tu jeszcze bledy
    1: P0110 - Air temperature sensor
    Intake Air Temperature Circuit Malfunction
    The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
    2: P0404 - EGR
    Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
    The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.


    CLEARING ERROR CODES...


    READING ERROR CODES:
    No fault codes


    READING ERROR CODES:
    1: P0110 - Air temperature sensor
    Intake Air Temperature Circuit Malfunction
    The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.


    egr czasami sie pokazuje czasami nie
    Ostatnio edytowane przez murek ; 17-02-2012 o 18:46

  6. #1126
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał murek Zobacz post
    sprawdzalem dzis takie parametry, jakas wstepna diagnozna? bo nie ogarniam tego :] boost wydaje sie w miare ok, co innego air ;]
    Diagnoza jest prosta - Napisałeś w nieodpowiednim temacie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #1127
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał dipisi Zobacz post
    Koledzy, a testowal ktos juz xenony tym programem. Ja mam niebieski kabelek z przelacznikami i za Chiny polaczyc sie nie moge. Czy musze dokupic jakis inny kabel???
    Ustaw na 12/13 przełącznik - mi się FES 3.3 łączy z ksenonem obie lampy.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #1128
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lubuskie
    Auto
    Fiat Bravo 1.4, 2009r była Alfa Romeo 147 1.9JTD 85KW 2004
    Postów
    63

    Domyślnie

    Witam, mam takie pytanie i częściowo podpinam sie pod temat który zapoczatkował Don: Programowanie Klucza (imobilajzera) i pilota do Lybry 1.9 JTD z 2001r. C.D.N
    Ja chcę to zrobić w Alfie Romeo 147 (kluczyk 'scyzoryk' kupiłem na allegro, grot wymieniłem na dorobiony wzór z klucza oryginalnego)
    1.Czy trzeba użyć nowego transpondera i dopiero wtedy próbować zaprogramować?
    2.Czy może coś być z kluczem, który kupiłem ?(tzn. czy klucz już zaprogramowany w innej centralce imobilajzera można zaprogramować u siebie w samochodzie.)
    3.Czy program FiatEcuScan 3.3 tez potrafi kodować klucze, czy tylko programuje pilota?

  9. #1129
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    z tego co się orientowałem transponder musi być czysty , jeden transponder programuje się tylko raz.


    z ciekawości ile cie wyniosło docięcie grota ?

  10. #1130
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - poczytaj w tym temacie, 60 % problemów będzie jasnych.
    --
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...are_tanio.html
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  2. JTD nowy program doagnostyczny tylko do obsługi JTD
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 12:09
  3. [145] Program diagnostyczny
    Utworzone przez zmar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 22:54
  4. [155] program diagnostyczny?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 21:19
  5. [145] program diagnostyczny dla ECU M2.10.4
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory