Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Komu, nie napiszę, bo to karalne
Poważnie, to mi skrzypiały wahacze górne i gumy na stabilizatorze. Tak mnie to @#$, że rozebrałem. Z wahaczami by tak jak myślałem, czyli zostały założone "jak były". Natomiast one są rozbieralne, a nie tak jak się wydaje i jak niektórzy piszą wciskane na prasie i mają specjalne, można powiedzieć użebrowanie wewnątrz na gumach, które aby nie skrzypiało można posmarować odpowiednim smarowidłem (akurat pod ręka miałem smar miedzowy) lub wazeliną techniczną.
Tak samo jest z gumami stabilizatora. Tylko z tym jest więcej zabawy, bo trzeba się dostać pod nie. Po prostu należy je lekko posmarować.
Dla tych co twierdzą, że tego nie należy robić, bo szlak trafi gumę informuję, że w silniku i okolicach silnika guma posiada dodatki uodparniające ja na negatywne działanie smarów, benzyn itp.
---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:26 ----------
A! Jeszcze długo coś mi poskrzypywało z prawej strony. Myślałem, że to znowu wahacz lub coś innego w zawiasie. Okazało się, (jak podpowiedział mi jeden z forumowiczów), że wystarczyło spray silikonowy, bo ten efekt był spowodowany... uszczelką drzwi.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
zgadza się. Ja białym smarem w sprayu je traktorałem i na 2-3 miesiące pomagaale teraz jest za zimno abym się pod samochód wczołgał.
a ja wymieniłem górne wahacze oczywiście na TRW i gumy stabilizatora i mam ciszę i święty spokój..spray w silikonie ok ale na krótką metę pomaga.
Są tacy, którzy zrobili to samo...kilka tysięcy km i znów skrzypi
Obyś miał to szczęście i miał spokój na dłuuuuuuuuugi czas![]()
Ja znów w każdym aucie czy to alfa, czy audi smaruje wszystko co sie rusza i gwinty w zawieszeniu smarem miedzianym i jeszcze przenigdy mi nic nie piszczało, skrzypiało, a mrozy jednak było podchodzace pod - 30st.C, a autko parkuje na dworzeNic sie nie rozpadło, a po dwóch latach miałem łatwy demontaz nakrętek np. na łącznikach stabilizatora, które to jak zapewne wiemy czasami trzeba potraktowac kątówka, a ja sobie lekko odkrecam kluczem
![]()
U mnie prawie wszystko z tym wyjątkiem, że czasem się code odezwie oraz ostatnio pękł mi wąż wspomagania i teraz stoi i czeka na część ;P Tak poza tym jest ok.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF