Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Kod silnika 1,6 TS

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Ja też mam 99 r. i pamiętam, że gdy padł mi przepływomierz to w sklepie alfy we Wrocławiu oferowano mi na podstawie nr VIN 4 pinowy za 650 zł. Podobnie było w sklepie firmowym przy ASO. A ja cały czas im mówiłem, że mam 5 pinowy i o inny mumerze, niż chcą mi sprzedać.
    Widocznie właśnie te zmiany następowały dość szybko i były błędy w katalogach.
    Mam też oryginalną instrukcję obslugi do mojego samochodu i tam w tabeli silników figuruje tylko silnik 67601 dla modelu o poj. 1,6, ale też mam plastikową pokrywę zaworów i wtrysk M 1.5.5.
    Teraz się zaczynam zastanawiać, jaki faktycznie mam silnik. Pasek rozrządu mam 166 zębów.
    Z tego by wyglądało, ze silnik 67601 przechodził w krótkim czasie duże modyfikacje od zmiany pokrywy zaworów do zmiany systemu wtryskowego.
    Z tego, co widzę w autodacie to wszystkie AR 145 i 146 o poj. 1,6 do 1999 r. miały właśnie silnik 67601.
    Tak, 145 i 146 wszystkie miały 67601. Zmiany były chyba tylko w 156. W 147 z kolei 1.6 16V to już były 3210X (od 32101 do 32104 - drobne zmiany). Jak masz 166 zębów na pasku to masz właśnie 67601 . Ehhhh trochę namieszali z tymi zmianami, połapać się nie można

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No właśnie - i co teraz robić, jak chce się zmieniać rozrząd z pompą.
    Obserwuję na allegro korzystne ceny tych części, ale wszystkie zestawy mają paski na 163 zęby, a o średnicy koła pompy nikt nie pisze.
    Chyba nie będę ryzykował nie trafionej przesyłki i kupię normalnie w jakimś sklepie, przepłacając nieco.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 15-02-2012 o 08:42

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    No właśnie - i co teraz robić, jak chce się zmieniać rozrząd z pompą.
    Obserwuję na allegro korzystne ceny tych części, ale wszystkie zestawy mają paski na 163 zęby, a o średnicy koła pompy nikt nie pisze.
    Chyba nie będę ryzykował nie trafionej przesyłki i kupię normalnie w jakimś sklepie, przepłacając nieco.
    Wcale nie musisz przepłacać, na kiedy potrzebujesz te części?? Sprawdzę u siebie w hurtowni i dam znać

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Myślę zrobić rozrząd wraz z wymianą pompy za kilka miesięcy, więc się nie pali.
    Najpierw muszę wymienić butlę lpg bo mi się niedługo kończy legalizacja.

Podobne wątki

  1. [159] Komora silnika - skrzypienie przy uruchamianiu silnika, przyspieszaniu i na dziurach
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 11-01-2017, 14:13
  2. Pompowy PODGRZEWACZ SILNIKA grzałka silnika
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 14:55
  3. Brak mocy silnika zapalona lampka silnika
    Utworzone przez christofe w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 13:59
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 17:47
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory