Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Podczas regereracji była odkręcana sztanga od siłownika, więc jak teraz słabo dmucha to źle została wyregulowana długość sztangi
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Podczas regereracji była odkręcana sztanga od siłownika, więc jak teraz słabo dmucha to źle została wyregulowana długość sztangi
    rownież skłaniałbym się ku tej tezie, pozostaje wizyta u dobrego tunera i regulacja sztangi.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Brylancik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Jasienica
    Auto
    ALFA 147 2005r. 1.9 JTD 16V 150KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Dziękuję Panowie za rady. Wieczorem jestem umówiony na podpięcie u kolegi z forum. Sprawdzimy najwyżej turbo pod obciążeniem.

  4. #14
    nodi
    Gość

    Domyślnie

    witam dołącze sie do tematu dość często dostaje turbiny po regeneracji vgn lub vgt i problem wygląda tak ze turbo jest zrobione ok tylko problem tkwi w ustawieniu ruchomych kierownic znajdujacych się na pierscieniu efekt jest taki ze turbo za póżno wstaje i na wyższych obrotach przełdowywuje wiec mechanik po montażu powinien podpiać sie kompem i sprawdzic wartosc ciśnienia rzeczywistego a żądane i wtedy wydłuzamy cięgno regulacji kierownic to przy i znow patrzymy parametry i do ustawienia przybliżonych wartosci wowczas jest ok.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Podczas regereracji była odkręcana sztanga od siłownika, więc jak teraz słabo dmucha to źle została wyregulowana długość sztangi
    kurde te zaklady biora nawet za wyczyszczenie turbo po tysiac zlotych i takie cos potrafia spieprzyc ech,

    tu jest ten filmik - poradnik jak wyczyscic turbo oraz m.in. jak wyregulowac ta sztange
    http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

    tak od 7min10sek zaczyna gadac o dokreceniu sztangi i wyregulowaniu cisnienia, ze niby jak sie zatrzyma ta sztange to ma byc 17 psi czyli 1.1721 bara, i to jest ten caly zabieg regulacji sztangi turbo ??

    a skad on wzial to cisnienie 1.17 bara ?

  6. #16
    nodi
    Gość

    Domyślnie

    książkowe doładowanie dla tego silnika

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał nodi Zobacz post
    książkowe doładowanie dla tego silnika
    czekaj ale on w tym filmiku nie wspomina o zadnym konkretnym silniku ?

    a skad wziac książkowe doładowanie dla konkretnego silnika ?

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    pasti przyjrzyj się pracy sztangi, czy po zapaleniu dźwiga się do góry i ile się dźwiga... Moga być przewody podciśnieniowe, zaworek vgt, albo jak ktoś już wspomniał źle wyregulowana sama sztanga...

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    albo overboost nawala, ja tak miałem

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    żeby wykluczyć zaworek proponuje podpiąć podciśnienie pomijając sam zaworek ( tylko nie przekraczać 2500obr/min, bo awaryjny gwarantowany) wtedy turbo powinno dmuchać na maxa od dołu...

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. [156] 1.8 TS Nerwowe wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez RedMax w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-02-2012, 19:32
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17
  5. [156] Szybsze wkręcanie na obroty
    Utworzone przez michal87tg w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-07-2009, 17:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory