Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Od 3000obr/min szatan and polerka :)

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    To ten Twój golf GTD ważył 300 kg?

    edit: moją starą bravą 1.2 takiego golfa GTD by zrobił
    Ostatnio edytowane przez kiler_911 ; 27-02-2012 o 22:59
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    bez przesady , ale chodził galancie a główną zasługo tego były biegi miał długie biegi jak cholera, no ale nie o nim tu mowa , było i minęło teraz jest bella

  3. #13
    Kilmer
    Gość

    Domyślnie

    jak masz zdrową jednostke to złoty osiemdzięsiąt złapiesz
    nawet pod 190

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Wszystko już jasne !! przepłyka raczej zdrowa bo po odpięciu jej nie odczułem żadnej różnicy , a co do egr'a zaślepiłem tam na górze(kolektor spalin?czy coś w tym stylu bo na dole przy k.ssącym nie mogłem odkręcił,klucz nawet ułamałem) wcześniej dostawał powera od 3tys/obr a teraz nawet do 2tys całkowicie nie dojdzie i już wpina w fotel jak wcześniej przy 3 tys

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    Ja miałem właśnie taki przypadek że do 3K to tak normalnie sie zbierała a potem to szatan i w w fotel wciskało niemiłosiernie, po wymianie przepływki i ustawieniu sztangi na geometri wciska tak w fotel już od 2k i ciągnie do końca a na walnietej przepływce też nie było różnicy czy podpięta czy nie

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    no nwm zobacze jeszcze jak z tą przepływka ale teraz normalnie wicka nawet nie od pełnych 2k obr

    p.s co to sztanga geometrii ?:d

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał questounico Zobacz post
    może po czyść przepustnice
    Pokaż mi przepustnicę w klekocie

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    już jest wszystko gitara , przepłływka też dobra , teraz to chodzi

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Zielonka
    Auto
    AR 166 3,0 V6 Sporttronic, Prelude BB9
    Postów
    37

    Domyślnie

    1.9 wciska w fotel ? Chyba jak ktoś Ci przypaździeży w dupe A golfowi mało kto mógł fiknąć,bo tylko Ty sie ścigałeś...reszta normalnie ruszała ;P
    Aha,mega długie biegi to akurat minus przy sprincie

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    tak dla mnie 1.9jtd wciska w fotel powiem szczerze że pod względem że wciśnięcie jest efektowniejsze niż w becie 5 3.0b!!! i co do golfa jeszcze byś się zdziwił , w sumie miałem 2 golfy w życiu ale jednego jedynie 5 msc bo koszty utrzymania mnie pożerały i fakt że było on szybki bo była to 3 2.9b , ale 3 e gtd też bym Cię objechał

Podobne wątki

  1. Nie wkręca sie powyżej 3000obr
    Utworzone przez Fotii79 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-03-2023, 20:16
  2. Zachwanie przy przyspieszaniu, ok 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 15:45
  3. Zamulony silnik do 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 16:27
  4. metaliczne stukanie pow. 3000obr.
    Utworzone przez speedo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-09-2007, 11:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory