- podczas dodania gazu na niskich obrotach short jest dość duże dodatnie ponieważ wtedy mechanika ma problemy z ustawieniem składu mieszanki.
- takich problemów nie miał "wzorcowy" JTS.
- takie problemy kiedy mieszanka jest uwarstwiona wskazuje jednak na problemy z wtryskiwaczem.
- zwykle sonda pre- i post-cat w tym zakresie obrotów jeszcze nie działa tak na 100 %.
- to było widać dobrze na JTS kolegi Kurzyka, ale tylko w jednym banku.
- pomysł Majki aby wymienić dwa wtryskiwacze w banku drugim jest godny pochwały.
- pujdę jeszcze dalej, ja bym te "odzyskane" wtryskiwacze i sondy przekazał do testów koledze aby je zamontował na swoim JTS.
- ale tu trzeba poczekać na opinię kolegi, bo jednak trzeba zapłacić za montaż tych sond i wtryskiwaczy.
- wykres z testów katalizatora u kolegi Rychu_147 to nie jest taki reprezentacyjny.
- kolega zamiast katalizatora miał chyba strumienicę, logi z alfadiaga wskazywały dość niska temperaturę katalizatora.
( czy ktoś może wie jak ECU mierzy tę temperaturę katalizatora i spalin ? )
- poniżej wykres sondy post-cat z auta 147 bez katalizatora.
--

--