Strona 26 z 186 PierwszyPierwszy ... 16171819202122232425262728293031323334353676126 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #251
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Po rozkręceniu Egr-a, trzpień chodził lekko?
    Tak.

  2. #252
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Teraz należałoby zapodać napięcie 12V i zobaczyć czy się będzie poruszał.

  3. #253
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Mam pytanie odnośnie “wymuszonego” wypalania DPF’u za pomocą interface’u diagnostycznego.
    Przy próbach wypalania wyskakuje mi komunikat, że nie spełniam wymaganych warunków. Przeczytałem dokładnie wymogi które są opisane w uwagach i wszystko było ok.. Temp. Zewnętrzna ma znaczenie?


    Czy ktoś z was tego próbował i napotykał podobny problem?

  4. #254
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Tonny a co z Egr-em?

  5. #255
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Tonny a co z Egr-em?
    Alfa jest u mechanika na drobnych naprawach, jutro ją odbieram i w weekend jeszcze raz dobiore się do EGR'u i sprawdze go pod kompem.

  6. #256
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    No to i ja mam kilka pytań odnośnie interfejsów od Viakena:

    1. Czy "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2", to jest po prostu "Interfejs diagnostyczny ELM 327 CAN USB" z przełącznikiem?

    2. Czy ma ktoś na forum ten interfejs z przełącznikiem do 159/Brery, i czy mieści się bez problemu w złączu diagnostycznym - czy ten przełącznik nie przeszkadza, bo ogólnie jest tam dosyć ciasno.

    3. Czy jest ktoś na forum kto ma ten interfejs z przełącznikiem, i ma 159/Brerę z silnikiem benzynowym? Bo wg info na stronie Viakena, to ten interfejs obsługuje tylko silniki diesla w 159/Brerze.

  7. #257
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    No to i ja mam kilka pytań odnośnie interfejsów od Viakena:

    1. Czy "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2", to jest po prostu "Interfejs diagnostyczny ELM 327 CAN USB" z przełącznikiem?

    2. Czy ma ktoś na forum ten interfejs z przełącznikiem do 159/Brery, i czy mieści się bez problemu w złączu diagnostycznym - czy ten przełącznik nie przeszkadza, bo ogólnie jest tam dosyć ciasno.

    3. Czy jest ktoś na forum kto ma ten interfejs z przełącznikiem, i ma 159/Brerę z silnikiem benzynowym? Bo wg info na stronie Viakena, to ten interfejs obsługuje tylko silniki diesla w 159/Brerze.
    ad.1) Nie - to sa rozne interfejsy. Ten pierwszy to typ KKL, ten drugi ELM. KKL nie obsluguje najnowszych Alf (albo w ograniczonym zakresie) wiec lepiej kupic ten drugi - http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in...rsja-v14b.html
    ad.2) Ten z przelacznikiem pasuje do Brery ale mozesz praktycznie tylko silnik diagnozowac. Reszty przy pomocy KKL sie nie da. Dlatego lepiej kupic ELM'a + przedluzke i wtedy wszystko sie zmiesci
    ad.3) Nie - benzyne tez da rade: poszukaj Alfa 159 1.8 JTS TB 16V na stronie http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
    Ostatnio edytowane przez oops2k ; 15-03-2012 o 13:29

  8. #258
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Witam
    Panowie nie mogę w FES uruchomić wykresów, czy po zaznaczeniu opcji np zczytywania korekty wtrysków, po włączeniu wykresu F5 powinno mi automatycznie rysować? czy jeszcze coś muszę włączyć?
    Ostatnio edytowane przez ryki67 ; 21-03-2012 o 16:22

  9. #259
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    Witam. Czy ktoś wie co może być nie tak - w momencie kiedy klikam "Połącz" w FES albo nic się nie dzieje (nie wyskakuje żaden komunikat) albo program przechodzi do screenu z parametrami, ale niczego nie pokazuje - żadnych danych "na żywo". Kiedy np zaznaczam (odhaczam) obroty silnika czy cokolwiek innego, to program wychodzi do menu głównego. Czasem przy próbie połączenia wyskakuje komunikat "ELM-ECU connection failed".

    Kabel mam od Viakena, dokładnie ten http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in...rsja-v14b.html
    FES 3.3 pełna wersja.

    Dodam, że zainstalowałem sterowniki do ELM 327 z płyty od Viakena, kabel podłaczam najpierw do kompa, następnie do samochodu i dopiero wtedy odpalam silnik. Port ustawiony (COM2), prędkość zalecana (38400) i nic...

    Jakieś pomysły ?
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  10. #260
    Użytkownik Ogier Avatar Lukasz78
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    BMW 520d/177KM LCI 2008
    Postów
    192

    Domyślnie

    Zacznij od sprawdzenia konfiguracji interfejsu pod windą, w menedżerze urządzeń i samym FES-ie.
    Ustawienia interfejsu w FES:
    1) Odpal FES
    2) Wciśnij F9
    3) Sprawdź/ustaw nazwę kabla na ELM 327 V.1.3+
    4) Wybierz numer portu ustawionego po podłączeniu ELMa i powtórz komendę TEST
    Powinieneś uzyskać wszystkie komunikaty na OK. Końcówka to odpowiedź samego interfejsu:...COMMAND: ATZ
    RESPONSE: ELM327 v1.4

    Jeżeli testy wypadną na NOK, idziesz do menedżera urządzeń:

    Ustawienia interfejsu pod Windą:
    1) Otwórz menedżera urządzeń i sprawdź numer com-a dla "ELM327 interface USB-serial Port"
    2) Wybierz: "properties"--> "port settings"-->"advanced", sprawdź parametry transferu danych po USB:Ustaw=1024,latency time=1msec
    3) Zapisz ustawienia
    4) Potwarzasz sekwencję dla FES_a

    W przypadku problemów, robisz screena z softu z ustawieniami po wciśnięciu F9, będziemy dalej radzić;-) jak Ci tu pomóc.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory