Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Temat: 2.4 JTDM 20V - brak mocy do 2500 obrotów

  1. #21
    MOCART
    Gość

    Domyślnie

    wrzuć te logi w wersji graficznej bo oczy bolą.

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    FES.rarFES.rarFES.rar

    nie ma w grafice;-(
    Pozdrawiam
    Sebastian

  3. #23
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    obłsugi kompa i FESa ucze sie i nawet moja opcja nie pozwala na wiecej niz 4;-(

    ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

    no własnie jak widać uczę się, poprzednia bella poza spreżynami nie miała nic robionego przez 3 lata
    ba aktualna pani nawet ma kontrolke check engine wyłączoną;-(

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    @snogas wstaw te wyniki jako załączniki to się je wczyta do fesa, a tak to pół strony nie wiadomo czego.
    W 99% jtdm'ów jeśli EGR nie był czyszczony to może się nie domykać a i tak nic to nie zmienia, bo kanały dolotowe na kolektorze pod klapą gaszącą są tak zapchane sadzą, że nie mają żadnej przepuszczalności (u siebie żeby to wyczyścić musiałem używać małego młoteczka i przecinaka).
    Edit:
    Jak już dzielisz pomiary na grupy to rób to parami, bo innacze się to kupy nie trzyma :
    1. Engine speed, Desired intake air quantity, Intake air quantity
    2. Engine speed, Desired boost pressure, Boost pressure





    Pozdrawiam
    Sebastian

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bezdesired.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	97.9 KB
ID:	49337

    bez turbo desired
    Pozdrawiam
    Sebastian

  5. #25
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	desired.jpg
Wyświetleń:	63
Rozmiar:	95.8 KB
ID:	49338


    i drugi
    Pozdrawiam
    Sebastian

  6. #26
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    juz mam FESa wiec jutro powtórka i wiecej parametrów
    danus77 tylko te co napisałes czy jeszcze cosik?
    Pozdrawiam
    Sebastian

  7. #27
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Na chwile obecną tylko to. Zobaczymy co pokażą kreski.
    Zrób następujące wykresy:
    1. Engine speed, Desired intake air quantity, Intake air quantity, Air flow signal
    2. Engine speed, Desired boost pressure, Boost pressure, Air flow signal

    Air flow signal - napięcie sygnału wychodzącego przepływomierza (nie pamiętam czy jest dostępny dla naszego silnika).
    Jeśli masz taka możliwość to najlepiej przeprowadź próby drogowe (przejechać się parę kilometrów ) to będą wiarygodniejsze wyniki. Na koniec jazdy i robienia logów już po zatrzymaniu auta przytrzymaj pedał do odcinki przez ok 5s i dopiero potem zakończ logi.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #28
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Oki tak dzisiaj po 18.00 zrobie i wrzuce logi
    Pozdrawiam
    Sebastian

  9. #29
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    no i pech na maxa laptop padł;-(
    jutro muszę coś wykombinować, ma nadzieje e sie uda zrobic test.
    Pozdrawiam
    Sebastian

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Ja bym obstawiał Egr, lub geometrię turbiny. Zaślep Egr blachą grubości co najmniej 1mm i się przejedź, jak śmiga to Egr, jeżeli nie to do sprawdzenia turbina.
    Pozdrawiam
    Radek

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 15:02
  2. Brak mocy, megaspalanie, brak obrotów, kłęby dymu JTD
    Utworzone przez pittlodz w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 16:47
  3. Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów
    Utworzone przez Deamian w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 21:54
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 18:37
  5. Brak mocy pow 2500 obr/min 2.0 TS
    Utworzone przez alfaaa w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 16:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory