wrzuć te logi w wersji graficznej bo oczy bolą.
wrzuć te logi w wersji graficznej bo oczy bolą.
obłsugi kompa i FESa ucze sie i nawet moja opcja nie pozwala na wiecej niz 4;-(
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
no własnie jak widać uczę się, poprzednia bella poza spreżynami nie miała nic robionego przez 3 lata
ba aktualna pani nawet ma kontrolke check engine wyłączoną;-(
Pozdrawiam
Sebastian
juz mam FESa wiec jutro powtórka i wiecej parametrów
danus77 tylko te co napisałes czy jeszcze cosik?
Pozdrawiam
Sebastian
Na chwile obecną tylko to. Zobaczymy co pokażą kreski.
Zrób następujące wykresy:
1. Engine speed, Desired intake air quantity, Intake air quantity, Air flow signal
2. Engine speed, Desired boost pressure, Boost pressure, Air flow signal
Air flow signal - napięcie sygnału wychodzącego przepływomierza (nie pamiętam czy jest dostępny dla naszego silnika).
Jeśli masz taka możliwość to najlepiej przeprowadź próby drogowe (przejechać się parę kilometrów ) to będą wiarygodniejsze wyniki. Na koniec jazdy i robienia logów już po zatrzymaniu auta przytrzymaj pedał do odcinki przez ok 5s i dopiero potem zakończ logi.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Oki tak dzisiaj po 18.00 zrobie i wrzuce logi
Pozdrawiam
Sebastian
no i pech na maxa laptop padł;-(
jutro muszę coś wykombinować, ma nadzieje e sie uda zrobic test.
Pozdrawiam
Sebastian
Ja bym obstawiał Egr, lub geometrię turbiny. Zaślep Egr blachą grubości co najmniej 1mm i się przejedź, jak śmiga to Egr, jeżeli nie to do sprawdzenia turbina.
Pozdrawiam
Radek