Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Temat: 2.4 JTDM 20V - brak mocy do 2500 obrotów

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Szkoda że nie 10mm i jeszcze zaspawać... Kolego masz problem ze zmienną geometria turbiny i pewnie kolektor i EGR zabity sadzą - zajrzyj do podwieszonego tematu o MCSF to bedziesz wiedział co z tym zrobić.
    Maciek, jeżeli blacha będzie cienka to przy otwartym Egr, przepali ją bardzo szybko. Dlatego piszę, żeby była około 1mm.

  2. #42
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Kolejny objaw na zimnym to prawie, dziś rano temperatura około 0 stopnia C, samochód jakby mu się nie chciało jechać;-(
    Pali bez problemu z tak zwanego pierwszego kopa!;-)
    Pozdrawiam
    Sebastian

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał snogas Zobacz post
    Kolejny objaw na zimnym to prawie, dziś rano temperatura około 0 stopnia C, samochód jakby mu się nie chciało jechać;-(
    Pali bez problemu z tak zwanego pierwszego kopa!;-)
    Sprawdź Egr, tak jak pisałem powyżej, w drugiej kolejności geometria turbiny-jak pisał Maciek.

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    dzisiaj jadę do speca od Alfy więc mam nadzieje ze rozwiąże problemy i podzielę się z wami wrażeniami.
    Pozdrawiam
    Sebastian

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    No i co to było, wiesz już ?

  6. #46
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    oooOOO
    i tak:
    1. Intercooler walnięty podobno
    2. z nagrzewnicy cieknie
    3. Wachacz dolny - sworzeń kaput więc inwestycja roku;-(
    Mam nadzieje że nie wyjdzie nic nowego.
    Pozdrawiam
    Sebastian

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    I to jest przyczyna? walnięty intercooler, nagrzewnica,wachacz? odnoszę wrażenie że pojechałeś na przegląd?
    Intercooler może być nieszczelny ale to jest raczej do naprawy i miałbyś inne objawy silnik w tryb awaryjny zaraz by wskakiwał. Tak ci powiem ze oby wyszło bo wymiana wachacza napewno nie rozwiąże twojego problemu.

  8. #48
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Dzięki nagrzewnica i wachacz przy okazji.
    niestety pomylił się mechanik i małymi kroczkami znalazł przyczynę - i jest to EGR
    Dziś mi go zaślepia, jadę na Słowację i potrzebuje auta.(czy sa jakieś przesłanki żeby tak nie robić przede mną 600km więc nie chciałbym stanąć w polu)
    W poniedziałek poleci chyba do wymiany, no chyba ze coś innego polecacie?
    Pozdrawiam
    Sebastian

  9. #49
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał snogas Zobacz post
    Dzięki nagrzewnica i wachacz przy okazji.
    niestety pomylił się mechanik i małymi kroczkami znalazł przyczynę - i jest to EGR
    Dziś mi go zaślepia, jadę na Słowację i potrzebuje auta.(czy sa jakieś przesłanki żeby tak nie robić przede mną 600km więc nie chciałbym stanąć w polu)
    W poniedziałek poleci chyba do wymiany, no chyba ze coś innego polecacie?
    A nie mówiłem!!!
    Jeżeli Ci go zaślepi, odzyskasz moc, ale będzie paliła się kontrolka silnika. Można jeździć, ale lepiej wymienić lub naprawić.
    Pozdrawiam
    Radek

  10. #50
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    Wiem wiem, diagnoza w 100% trafiona - tylko sam i tak nic nie zrobię;-(
    Ktoś kojarzy co zrobić wymiana/naprawa - ktoś się orientuje jaki koszt?

    ok kontrolki nie mam wiec się nie będzie świecić w poniedziałek zostawię do naprawy/wymiany - pytanie czy mi nie strzeli focha gdzieś na trasie?
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 15:02
  2. Brak mocy, megaspalanie, brak obrotów, kłęby dymu JTD
    Utworzone przez pittlodz w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 16:47
  3. Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów
    Utworzone przez Deamian w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 21:54
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 18:37
  5. Brak mocy pow 2500 obr/min 2.0 TS
    Utworzone przez alfaaa w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 16:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory