Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: wygięte podwozie od lewarka przy zmianie koła

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie wygięte podwozie od lewarka przy zmianie koła

    Witam, dzisiaj malowałem zaciski w GT i zauważyłem, że poprzedni właściciel przy zmianie jednego koła nieco wgniótł podwozie :/ jak uniknąć takiego zdarzenia z drugiej strony? Czy wystarczy jakaś podkładka typu deska, żeby ciężar się równomiernie rozkładał, czy znacie jakieś inne metody?
    Dzięki i pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    przecież masz miejsca gdzie podkłada się lewarek. musisz głębiej zaglądnąć i zobaczysz z przodu i z tyłu.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    GT ma szerokie progi i jeśli ktoś za płytko umocuje podnośnik to nie ma siły musi się zgiąć. Wystarczy głębiej mocować podnośnik w miejscu do tego przeznaczonym.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    własnie takie miejsca nie widziałem... a podnośnik wsadzony jest prawie do połowy nadwozia. Jest tylko oznaczone, gdzie na długości auta umieścić lewarek, a nie jak głęboko. chyba ze ja źle patrzyłem, ale wydaje mi sie ze nie

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Kolego, musisz mieć miejsce do mocowania podnośnika. Jak nie masz to są dwa powody:
    1. nie widzisz
    2. Masz auto z przeszłością mocno wypadkową i wspawaną blachę bez mocowania na podnośnik.. ale to raczej odpada?
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    tak, raczej odpada, stawiałbym na pkt 1

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    2. - bez przesady - był już temat o pogiętych progach w GT - wychodzi na to że przez nieidelane podnoszenie po prostu łatwo nieco zagiąc progi i tyle








  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Ale tu niw chodzi o progi tylko samo podwozie, miejsce pod nogami kierowcy... temat o progach zakładałem nawet ja takze wiem o co chodzi i o to nie pytam

  9. #9
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no to pod nogami kierowcy ktoś lewar wkładał ???
    ciekawy sposób ...








  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    No to tamten był o wkładaniu lewarka zbyt płytko a w tym jest o wkładaniu za daleko. Czyli morał z tego taki że lewarek trzeba podstawiać tam gdzie trzeba bo w innych miejscach można szkód narobić.

Podobne wątki

  1. dźwięk przy zmianie biegu i warczenie przy hamowaniu
    Utworzone przez johnnie147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 08:52
  2. Nagrzewanie tylnego koła po zmianie piasty!!! Pomocy
    Utworzone przez Pati&Grzesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-08-2014, 22:05
  3. [159] Przy niskich temperaturach skrzypi przy zmianie biegu
    Utworzone przez b0b3k w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 08:54
  4. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 13:57
  5. Pukniecie przy dodaniu gazu, przy zmianie biegow.
    Utworzone przez piotr9008 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 14:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory