- silnik sie dusi, nie może zrobić adaptacji, norma to 11.
Kod:
Faza adaptacji przepustnicy: 3
....
Faza adaptacji przepustnicy: 7
-
Kod:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,611 V
Napięcie lambda 2 przed kat.: 3,873 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,460 V
Napięcie lambda 2 za kat.: V
- coś dziwne te napięcia jak dla sondy wąskopasmowej, napięciowej. ( zakres 0 -- 1.05 V)
Kod:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 3,287 V
Napięcie lambda 2 przed kat.: 2,066 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,460 V
Napięcie lambda 2 za kat.: V
- to już wygląda na sondy szerokopasmowe, 6 pinowe, prądowe. (zakres pradu - 0.75 ma -- + 2.5 mA ).
- jak byś mógł sprawdzic kabelek idący do wtyczki sondy czy posiada 6 pinów.
Kod:
Stan lambda przed kat.: Pętla zamknięta
Stan lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
Stan lambda 2 przed kat.: Pętla otwarta
Stan lambda 2 za kat.: Pętla otwarta
- bank 1 sonda 1 pętla zamknięta, bank 2 sonda 1 pętla dalej otwarta.
- zobaczmy te logi i wykresy z FEs-a na obrotach.
- ale chyba dalsze pomiary, diagnostykę będziemy musieli robić z kablem ELM 327 + program Scan Master.