Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Check Engine i OBD

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    A skąd wiesz że się wypalił do końca i wogóle do jakiego stanu się wypala to znaczy podpiąłeś FES-a i masz jakiś odczyt???

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Tak, podpinałem się do FES. Po wypaleniu miał 20% zapchania.
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar BeBe
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SG
    Auto
    159SW 2008
    Postów
    237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Airen Zobacz post
    Zaczął się wypalać, gdy jechałem kilka minut stałą prędkością. Potem niestety wjechałem w korek i w korku wypalał się jeszcze kilka minut. Poznać można po zwiększonym spalaniu i po wskazówce doładowania - po puszczeniu gazu opada szybko, ale nie do 0. Generalnie, mi bardzo rzadko udaje się zaobserwować wypalanie, jeśli specjalnie nie zwracam na to uwagi - nie mam żadnych negatywnych objawów (szarpanie itp)
    U mnie objawy są podobne czyli większe chwilowe zużycie paliwa (25-35, a nawet 40 l/100km), po zdjęciu nogi z gazu - raptownie spada na 0 (totalne 0). Kiedy wrzucę na luz, wskazówka doładowania jest około pierwszej kreski (bez nogi na gazie). Także doskonale widać kiedy jest wypalanie.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Dziękuje Panowie za info, myślę nad tą diodą oznajmującą wypalanie, ale zobaczymy
    pozdrawiam

  5. #15
    kocurr
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie...
    Niestety pomimo wykonania procesu wypalania DPF'u, dwóch tras (Warszawa-Łódź ; Warszawa-Sopot), problem "Have Engine Checked" dalej co jakiś czas się pojawia...
    Mniej więcej co dwa dni. Czasami jest to jedynie kontrolka, a innym razem objawy takie jak opisałem w pierwszym poście - odcięta turbina, silnik wkręca się tylko do 3-4 tys. obrotów, pomaga wtedy "przegazowanie" oraz wyłączenie i włączenie auta.
    Co może być przyczyną ? Czy to EGR?

    Dzięki z góry za porady !

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Check Engine
    Utworzone przez hddcut w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 01-10-2023, 20:04
  2. [159] have check engine
    Utworzone przez dragan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 20:53
  3. [MiTo] Check engine !
    Utworzone przez Bajdek00 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-11-2012, 17:18
  4. [155] check engine
    Utworzone przez piotr54 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-02-2011, 15:28
  5. check engine
    Utworzone przez lukasz4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-06-2007, 08:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory