Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Skrzypienie podzespołów gdy jest zimno potem juz nie

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    a smar grafitowy ? ale ten chyba tez z guma reaguje

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar moristkkf
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Pomorze Bytów
    Auto
    Była Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS Distinctive. Jest BMW X3 Xdrive
    Postów
    104

    Domyślnie

    wymień górne wahacze i po problemie plus gumy na stabilizatorze tyle w temacie..sylikon owszem ale na krótką metę..

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał zasit Zobacz post
    a smar grafitowy ? ale ten chyba tez z guma reaguje
    Pierwszy lepszy przykład rzucam >> tu

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar czyrek
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    jest 159 ELEGANTE/SPORT 1,9 jtdm 8v, Mito 1,6 jtdm, była 147 jtd 8v, była 159 SW jtdm 8v chip
    Postów
    137

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    "Zabijacie" sobie tylko gumę w tulei w ten sposób. Nie używajcie WD 40, smarów i innych 'mazideł' opartych na substancjach ropopochodnych bo skracacie sobie drastycznie żywotność elementów gumowych po takich zabiegach. takie substancje reagują z gumą i po prostu ją rozpuszczają. Później nie dziwcie się tylko jak owe skrzypienie po niewielkim przebiegu zmieni się w stukanie i walenie, bo guma będzie zniszczona. Jak wam przeszkadza skrzypienie (co często jest normalne przy zawieszeniu wielowahaczowym) to przepłuczcie tulej wodą z węża ogrodowego i psiknijcie sprayem sylikonowym albo innym ustrojstwem opartym na sylikonie lub czymś nieszkodliwym dla gumy... Pozdrawiam
    kolego Sumka33, nie każda guma wchodzi w reakcję zniszczeniową ze smarami ropopochodnymi a jezeli już to w takim tempie że prędzej zużyje się część metalowa niż zgnije guma,
    przyklad oslony przegubów napędowych, oslony na drążkach kierowniczych, na łącznikach stabilizatorów, chyba nie myślisz że wszędzie tam jest sylikon?? - to dość nowy wynalazek,
    czytaj dokladnie o ktorych elementach kto pisze a później pisz swoje przemyślenia,
    na koniec WD-40 to nie jest smar to środek penetrujący o małych właściwościach smarnych, pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez czyrek ; 30-03-2012 o 12:27

Podobne wątki

  1. usterka :Ogrzewanie alfa 156 V6 jak zimno to zimno :(
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-12-2014, 17:38
  2. 2.4 jtd nie pali jak jest zimno, dymi
    Utworzone przez ishan w dziale 156
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 10-12-2014, 15:51
  3. Nie gaśnie CODE gdy jest zimno
    Utworzone przez 16v w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 20:32
  4. Odpalanie gdy jest zimno???
    Utworzone przez sylwek9161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-01-2012, 12:28
  5. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-11-2010, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory