Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: ciagle zapalający sie check

  1. #1
    misiosl
    Gość

    Domyślnie zbyt bogata mieszanka 1.6 ts 105 KM

    Witam

    Mam dość poważny problem z moją alfa 147 1.6 105 km 2002r a mianowicie , pali się kontrolka check, objawy to wysokie spalanie ok 15l, zamułka auta niezależnie od temperatury - czasem ciepły czasem zimny silnik , czasem auto chodzi idealnie a czasem nie wkręca się powyżej 2000 obr. wizyta u mechanika wykazał zbyt bogatą mieszankę i w tym momencie zaczynają się problemy , zasugerowano błędne wskazania sondy lambda przed katalizatorem , sonda poszła do śmieci bo ktoś zamontował umiwersalną - zamontowałem oryginalną boscha, dwa dni spokoju i znów ten sam błąd, teraz wymiana czujnika temperatur - znów kilka kilometrów i pali sie check.Demontaż wtrysków i sprawdzenie działania- wszystkie ładnie rozpylaja paliwo , żaden nie leje na ciepłym ani na zimnym silniku.Sugerują wymianę czujnika ciśnienia paliwa o ile sie nie myle to element z linka ?



    Uploaded with ImageShack.us

    Problem w tym ze takiego czegoś nie mam wiec obstawiam ze to dla wersji 120 km z wariatorem? Wczoraj wymieniłem przepływke , zrobione 200 km i auto chodzi super..obroty ładnie spadają podczas zmiany biegów , nie buja się ale znów pali sie check! i ten sam bład... Panowie pomocy bo rozniosę to auto . co sugerujcie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez misiosl ; 02-04-2012 o 16:08

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    a JAKI MASZ BŁĄD KONKRETNIE PO PODPIĘCIU KOMPUTERA - BO TAK TO WYMIENISZ PÓŁ OSPRZETU SILNIKA....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    misiosl
    Gość

    Domyślnie

    błąd to dokładnie : zbyt bogata mieszanka paliwa.

  4. #4
    misiosl
    Gość

    Domyślnie

    a wiec tak, poniżej zrzut ekranu z błędem, błąd sie zmienił - wpierw był - mieszanka zbyt bogata - obecnie :skład mieszanki/ korekta skłądu mieszanki dokłądny bład poniżej nr P1173

    bardzo proszę o pomoc :



    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio edytowane przez misiosl ; 02-04-2012 o 16:09

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    -- P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) above upper limit
    -- P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) below lower limit
    - brakuje parametrów środowiskowych.
    - ten CDIF jest dla mechaników, dla nas to minimum FES, alfadiag, AlfaOBD, Scan Master, Scan XL.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 02-04-2012 o 17:18
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    misiosl
    Gość

    Domyślnie

    czyli jaka jest kolejna czynność którą powinienem wykonać? poniżej części wymienione na nowe :
    -wymieniona lambda przed katalizatorem
    -wymieniony czujnik temperatury
    -wymieniona przepływka
    - wymieniona elektroniczna przepustnica

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    czyli jaka jest kolejna czynność którą powinienem wykonać?
    - pisałem zrobić diagnostykę, przez duże D.
    - logi sondy pre-cat, logi sondy post-cat, tempratura katalizatora, temperatura spalin,
    - paramery long, short.
    - DIAGNOSTYKA to nie odczyt błędów i wymiana wszystkiego jak leci, to interakcja parametry i czujniki w aucie, ich punkty pracy i wpływ na ewentualne blędy.
    - z opisu tego bledu masz kolejnośc czynności: fałszywe powietrze na wejściu i wyjściu (wydech), potem sprawdzenie sond, sprawdzenie ciśnienia paliwa, zawór antyparowy EVAP a na końcu ECU.
    - zabawy z pół dnia.
    - wszystko robimy poprzez testy, logi , jazdy próbne z logowaniem a nie statycznie.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-04-2012 o 07:48
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    misiosl
    Gość

    Domyślnie

    aż takiej wiedzy nie mam auto oddaje do gościa co robi w serwisie fiata..diagnostyke robi na serwisie a naprawia w domu poprzedni błąd związany był ze zbyt bogatą mieszanka wiec auto wraca do niego na dalszą diagnoze..bede informował o postepach.

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - będę śledził postępy.
    - ach ci nasi mechanicy !!
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #10
    sir_ice
    Gość

    Domyślnie

    kocham mechanikow co za dnia robia w serwisie a po nocy w garazu..............................

Podobne wątki

  1. Stale zapalający się system ESP
    Utworzone przez arclight w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 18-10-2012, 06:30
  2. Gasnący i zapalający się wyświetlacz komputera
    Utworzone przez limak2703 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 13:14
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2011, 20:11
  4. Ciagle nie odpala
    Utworzone przez Tuchol w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 23:22
  5. [156]Zapalający się wykrzyknik (lampka hamulca ręcznego).
    Utworzone przez Przemek K w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2008, 09:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory