Strona 12 z 37 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516171819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #111
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Czyli rozumiem , wszystko co bym kupił i tak by pasowało i nic nie zmieniło w parametrach silnika? Hm więc czy bym kupił puszkę od Asmet za 150zł czy tego Ultera za 499 to to samo. Widać dałem się nabrać ech... żeby to chociaż brzmiało jakoś poczciwie jak to założę. Cóż jak będzie za głośno hałasowało to wytnę i poszukam normalnego, bez pseudo ulepszeń.

  2. #112
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    Skoro nie jest dedykowany pod 2.0, to po co producent na swojej stronie umieszcza różne pojemności silników do wyboru>? Jeżeli tak jest, to każdy by musiał robić sobie osobiście tłumik pod swój silnik na zamówienie. Nie każdy ma na to czas, żeby jeździć po fachowcach a cena podejrzewam była by podobna.
    nie koniecznie
    na proexa czekasz od momentu zamówienia do 5dni roboczych - jak jeżdziłeś miesiąc z rozwalającym sie tłumikiem to 5 dni nie zbawi
    cena na szybko sprawdziłem aukcje i do 156 w dedykacji ekonomicznej kosztuje 270zł z wybranym dźwiekiem z zawijanymi rantami a nie jakoś spawanymi

    a co do wyboru na ich stronie - jakbyś wklepał inny silnik wyskoczy ten sam numer produktu

  3. #113
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    O co chodzi z tymi zawijanymi rantami? W tym seryjnym widzę że są, a w tym co kupiłem właśnie wszystko zaspawane tylko jest rant jeden wzdłuż tłumika? Te spawane są słabsze?

  4. #114
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    O co chodzi z tymi zawijanymi rantami? W tym seryjnym widzę że są, a w tym co kupiłem właśnie wszystko zaspawane tylko jest rant jeden wzdłuż tłumika? Te spawane są słabsze?
    w jakim sensie słabsze?

  5. #115
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    w jakim sensie słabsze?
    Z waszych wypowiedzi zrozumiałem że te z zawijanymi rantami to jakiś lepszy rodzaj technologii. Bo skoro w stwierdzeniu że nie umieją zawijać rantów, tylko spawają nierówno, wynika że coś nie tak ze spawanymi.
    Chociaż kolega który robił sobie na zamówieni układ wydechowy do Jaguara tez miał spawany cały, o ile się nie mylę i brzmi to naprawdę dostojnie. Poczekam, jak zamontuję i jak by było nie fajnie, to przynajmniej napiszę i będziecie wiedzieli by w to nie wchodzić, jak byście chcieli też Ultera montować. Na razie nie mogę znaleźć czasu aby się umówić do pana od tłumików.

    Ps. Tak z ciekawości, ile może (powinno) kosztować takie wycięcie starego i wspawanie nowego u speca?

  6. #116
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Max 50 zl, chyba, ze nie bedzie pasowac, trzeba bedzie dorabiac wieszaki, etc.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  7. #117
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    Z waszych wypowiedzi zrozumiałem że te z zawijanymi rantami to jakiś lepszy rodzaj technologii. Bo skoro w stwierdzeniu że nie umieją zawijać rantów, tylko spawają nierówno, wynika że coś nie tak ze spawanymi.
    Chociaż kolega który robił sobie na zamówieni układ wydechowy do Jaguara tez miał spawany cały, o ile się nie mylę i brzmi to naprawdę dostojnie. Poczekam, jak zamontuję i jak by było nie fajnie, to przynajmniej napiszę i będziecie wiedzieli by w to nie wchodzić, jak byście chcieli też Ultera montować. Na razie nie mogę znaleźć czasu aby się umówić do pana od tłumików.

    Ps. Tak z ciekawości, ile może (powinno) kosztować takie wycięcie starego i wspawanie nowego u speca?
    a co chcesz wspawywać jeśli kupiłeś "dedykowanego" chyba że pasuje tak jak wygląda to ok 100zł

    tak zawijanie to po pierwsze estetyka, po drugie szybkość, i bardziej zaawansowane . Jak nie spawasz nie naruszasz struktury blachy czyli jest trwalsze

    tak kolega zamawiał ale z inoxa czyli nie zardzewieje a Tobie spawy będą rdzewieć, a im jest ich więcej tym gorzej.
    W proexie masz denka zawijane - zarówno stal aluminiowana jak i nierdzewna + 2 punkty spawania wlot i wylot tak że jest to zminimalizowane

  8. #118
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Ja mam takiego Ultera jak kolega kupił 2 zimy przejechał i póki co poza drobnymi ryskami od kamieni etc. nie bierze go wcale rdza żeby nie było tu macie mniej więcej datę założenia(mniej wiecej bo zakładany był jak jeszcze było ciepło a nie jak data sugeruje w październiku)
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tml#post385546
    z czasem wydech ewaluował został wspawany katalizator magnaflow (orginał się rozleciał) i tak brzmi aktualnie
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tml#post682577
    jak ktoś jest strasznie zainteresowany to mogę zrobić fotki jak tłumik wygląda aktualnie tylko muszę wjechać na kanał. Fakt że jakoś spawów nie powala ale nie jest też tak że tłumiki te rozpadają się czy coś takiego. Jak ktoś tu już napisał za kasą idzie jakość dobrze że robi się konkurencja bo to z zyskiem dla nas konsumentów ale jeśli ktoś za pare stówek szuka wybitnego produktu to trochę nie tędy droga.
    Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 03-04-2012 o 09:27

  9. #119
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Fakt że jakoś spawów nie powala ale nie jest też tak że tłumiki te rozpadają się czy coś takiego. Jak ktoś tu już napisał za kasą idzie jakość dobrze że robi się konkurencja bo to z zyskiem dla nas konsumentów ale jeśli ktoś za pare stówek szuka wybitnego produktu to trochę nie tędy droga.
    masz rację ale nawet licząc (zakładam że wszyscy skończyli podstawówkę i potrafią dodawać) na przykładzie AR 156
    ulter - ok 500zł + albo męczymy się sami i mamy montaż gratis albo dajemy do zrobienia +/- 50zł, jeden dźwiek , jedna końcówka
    proex 260zł + jak montujemy sami to montaz gratis albo dajemy do zrobienia +/- 90zł, dźwięk do wyboru, końcówki do wyboru (tylko wtedy cena wzrasta - wiem z autopsji)

  10. #120
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    ostatnio też stałem przed koniecznością zmiany tłumika. Patrzyłem na allegro na Proexa, ale ostatecznie wybrałem Ultera dedykowanego do 147. Musze powiedziec, że jestem z niego bardzo zadwolony, bo jest idealnie wpasowany w zderzak i ładnie brzmi, nie jest uciążliwy podczas jazdy. Zobaczymy jak będzie z jego trwalościa.
    Today we are living our future memories..

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory