Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Swap z 1.6 16v TS na 2.0 TS

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar romus130
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    radom
    Auto
    alfa 156 1.8 16v TS benzyna+LPG
    Postów
    73

    Smile Swap z 1.6 16v TS na 2.0 TS

    Witam mam pytanie odnosnie swapa silnika z 1.6 TS na 2.0 TS chciał bym znac wasze opinie, czy to jest opłacalne no i wykonalne. ile kasy by to wyniosło
    co było by mi potrzebne itp. Za wszelkie odpowiedzi dziekuję serdecznie;] I POZDRAWIAM

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    MMz
    Auto
    159 1.9 JTDm | EX 166 2.4 JTD
    Postów
    182

    Domyślnie

    Moim zdaniem to jest gra niewarta świeczki, mały przyrost mocy, duże koszta. A dać się owszem da, liczy się tylko budżet

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jeżeli ten 1.6 Ci zdechnie to wtedy wsadź 2.0.

  4. #4
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    warsztat w Bytomiu koszt 500zł 2 dni roboty
    jesli chcesz dokładniejsze namiary wal na PW

    Pzdr
    [*]


  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar romus130
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    radom
    Auto
    alfa 156 1.8 16v TS benzyna+LPG
    Postów
    73

    Domyślnie

    jestem mechanikiem wiec bym sobie to sam zrobił tylko własnie interesuje mnie co musiał bym miec. raczej ten komputer co ma od 1.6 to nie bd pasował bo mam taki duzy pod schowkiem tej starej gen. w nowszych alfach jest juz pod maska i nie jest taki duzy. wiec napewno bym potrzebował silnika z calym osprzętem i okablowaniem. czy np. pompa wspomagania zostaje spreżarka klimy. itp. a no i przy okazi chciał bym zapytac opinie o 2.0 TS wiem ze są tam 2 paski rozrządu. no i dwie zmnienne fazy? silnik ma sie w sumie dobrze u mnie no ale brakuje tej mocy.. mysle ze w 2.0 TS jest znacznie wiecej. Prosze o wszelkie propozycje jaki moze silnik wsadzic bo dla mnie to ma znaczenie ile on spali. Nie chce miec odrazu bolidu f1. Tylko tyle zeby troche miał wiecej koni. Pozdrawiam i dziekuje;]

  6. #6
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał romus130 Zobacz post
    jestem mechanikiem wiec bym sobie to sam zrobił tylko własnie interesuje mnie co musiał bym miec. raczej ten komputer co ma od 1.6 to nie bd pasował bo mam taki duzy pod schowkiem tej starej gen. w nowszych alfach jest juz pod maska i nie jest taki duzy. wiec napewno bym potrzebował silnika z calym osprzętem i okablowaniem. czy np. pompa wspomagania zostaje spreżarka klimy. itp. a no i przy okazi chciał bym zapytac opinie o 2.0 TS wiem ze są tam 2 paski rozrządu. no i dwie zmnienne fazy? silnik ma sie w sumie dobrze u mnie no ale brakuje tej mocy.. mysle ze w 2.0 TS jest znacznie wiecej. Prosze o wszelkie propozycje jaki moze silnik wsadzic bo dla mnie to ma znaczenie ile on spali. Nie chce miec odrazu bolidu f1. Tylko tyle zeby troche miał wiecej koni. Pozdrawiam i dziekuje;]
    Z tymi 2 fazami rozrzadu teraz pojechałeś - 2 paski rozrzadu hmmm ten 2 to nie wiele z rozrządem ma wspólnego poza tym ze jest napędzany z tego samego koła . Jest tak pasek rozrządu i pasek wałków balansowych. Tego drugiego w sumie możesz przy swapie się pozbyć - tylko musisz zaślepić kanał olejowy po wałku i zaślepić później to dziury po wałkach. Mniej problemów bedziesz miał jak kupisz kompletnego dawce - wyjdzie podobnie finansowo a napewno niczego Ci nie braknie do przekładki

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory