Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Czujnik wałka rozrzadu, a nierówna praca silnika V6

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    z mojej wiedzy.. wynika ze dziurawy tłumik może spowodować rozpręzenie silnika.. w ukłądnie V
    ja miałem podobny przypadek lecz na całkowicie innym silniku.. mianowicie w silniku 2.0 16V turbo montowane w lancii i fiacie coupe.
    i powodem rozchwianych obrotów właśnie przy wysprzeglaniu czy mocnym przyśpieczeniu..
    auto zachowywało sie jak by odcinało dopływ paliwa.... i oborty szalały... od 400 do 10000.
    co sie okazało komputer był uszkodzony.. w takim stopniu ze nie dało się go naprawić
    i musiałem kupić używkę..
    ale tez taka ciekawostka ze.. auto miałem podłączane do 5 komputerów.. i tylko jeden podał prawidłową przyczynę tej ze usterki..

  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ExO
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 2.5 V6
    Postów
    415

    Domyślnie

    No właśnie ja byłem podpinany do 3 komputerów i żaden nie kierował mnie w tą stronę.

    Mówisz, że komputer trzeba było wymienić bo został uszkodzony. Jak to się mogło stać? Co ma rozszczelniony wydech do komputera bo, akurat w tym się nie wyznaje.

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    komputer to elektronika wiec do jego uszkodzenia może sie przyczynić alternator który może przeładowywać i wiadomo elektronika cierpi... albo po prostu złośliwość rzeczy martwych.. zepsuje sie i juz.
    wydech nie ma nić do komputera...
    ale nie szczelny wydech może powodować za duże rozprężenie silnika i przy otwarciu zaworu wydechowego spaliny które powinny pod ciśnieniem uciekać do katalizatora
    nie uciekają bo podciśnienie jest słabsze z powodu nieszczelności i komora spalania nie jest przygotowana do następnego zapłonu.
    to taka chłopska sucha teoria..

  4. #34
    MISZEL
    Gość

    Domyślnie

    A ja pozwolę się wtrącić w sprawię nie odpalenia auta z powodu czujników które były tu wymienione,jest taki bezpiecznik( 5 amp.) pisze nad bezpiecznikiem 16 serwise znajduję się w skrzynce pod kierownicą ,jak się zjara to se można kręcić i kręcić auta nie odpalisz,najlepiej samemu sprawdzić wyciągnąć bezpiecznik i kręcić.Ten bezpiecznik jest od cewki przekaźnika pompy paliwa.

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    a widzisz cenna uwaga szkoda ze jeszcze na ics nie ma jakiegoś programu który informował by o jakimś spalonym bezpieczniku czy przekaźniku.

  6. #36
    MISZEL
    Gość

    Domyślnie

    A ja pozwolę się w trącić w sprawie nie odpalenia auta z powodu przekaźników.Pod kierownicą jak się otworzy schowek znajdują się bezpieczniki jest taki 5 amp.piszę 16 serwise jest to bezpiecznik od cewka przekaźnika pompy paliwa jak się zjara to se można kręcić i kręcić auta nie odpalisz, można sobie sprawdzić wyciągnąć bezpiecznik i się przekonać.Jak ktoś chce sprawdzić ciśnienie na zaworach to właśnie wyciąga się ten bezpiecznik.Sam tak zrobiłem.

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Mati85 i jak z Twoim problemem, ponieważ w mojej V mam to samo do tego zauważyłem, że przy gaszeniu auta telepnie budą jak w dieslu.
    Mam również pytanie czy gdyby rozrząd był przestawiony/źle ustawiony to auto miało by swoją moc? Byłem swoją na hamowni i na Pb wyszło jak fabryka pisze. dla potwierdzenia wrzucam wykresy. cieńsza linia LPG, pogrubiona PBKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	alfa.jpg
Wyświetleń:	152
Rozmiar:	395.0 KB
ID:	52183

Podobne wątki

  1. [145] Nierówna praca silnika 2.0 TS
    Utworzone przez Maro80 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 08:56
  2. nierówna praca silnika
    Utworzone przez franus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 20:23
  3. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  4. [156] Nierówna praca silnika
    Utworzone przez wwodnik w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 16:42
  5. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory