Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: MASAKRA ZE ZBIEŻNOŚCIĄ !! Nie idzie ustawić tylnej osi...

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    15w40? na minerale jeździłeś?!
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Tak mi sie wydaje ze byl gesciejszy musialbym sprawdzic dokladnie, mechanik z alfy z jubilerskiej sie zajmowal wiec bylo ok ale jak zaczal walic w .... to sie skonczylo.
    Wiec nie wiem jak ze zmiana na inny a ten mobil 1 to nie byl mineral! A moze mobil 1 jakis 5w50 kurcze pomieszalo mi sie ze sluzbowym ale sprawdze na plakietce bo chyba jeszcze mam to dam znac

    A z tym zawieszeniem to od czego mozna bylo by zaczac, jak co kolwiek sprawdzic zeby nie kupowac w slepo calego zawieszenia bo byc moze sruba od regulacji zbieznosci ale czy po wyjeciu stwierdzic mozna ze to jej wina? Co proponujecie bo jak wiecie w warszawie mechanik idzie na proscizne i bedzie winic cale zawieszenie a moze to. Byc blachostka, dajcie porady koledzy

    Wesolych swiat i smacznego jajeczka

    Wysłano z SE ARC S
    Ostatnio edytowane przez marcinq24 ; 07-04-2012 o 14:39

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar M A R I O
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS, Alfa Romeo 159 2,4
    Postów
    207

    Domyślnie

    15w40 do TS-a lejesz. Mechanik ci zmienił na lepszy olej i jeszcze masz do niego pretensje. Powinieneś mu jeszcze podziękować. Nawet producent zaleca 10w40 co uważam za absolutne minimum do silnika TS

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Pisalem ze musialem sie pomylic, czytaj Mario caly post!
    Dam znac jak znajde kartke z informacja oleju, ale zapewne mialem dobry lany przez mechanika z jubilerskiej alfy romeo

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    W sprawie zawieszenia to na 99% winne są nowe sprężyny - prawdopodobnie obniżyły ci auto, przez co wahacze 'wypchnęły' koła dołem i dlatego ścina opony.
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Witaj Lucas, przed wymianą sprężyn auto było niziutkie i to strasznie, więc je wymieniłem auto podniosło się i jest ok w stosunku do przodu.

    Nawet przy winieniu zdjęcia i założenia ponownego amortyzatora jest to nierealne skoro sątam może 3 śruby mocujące więc co miało by mieć w spólnego ze spreżynami skoro są nowe

    ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 10:02 ----------

    Sprawdzilem jaki olej byl zalewny, a więc to był Mobil 1 5w50 a teraz Mobil super 2000 10w40

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinq24 Zobacz post


    Sprawdzilem jaki olej byl zalewny, a więc to był Mobil 1 5w50 a teraz Mobil super 2000 10w40
    Wróć przy następnej zmianie do poprzedniego 5w50.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    I tak bede musial odkrecac korek spustowy w misce wiec olej bedzie zlewany no i od razu zaleje mu 5w50 auto ma 180000 tys wiec potrzebuje lepszego oleju

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Co do zbieznosci okazuje sie ze sa pokrzywione sruby wahaczy przy kolach, zmowilem i jak wymienie dam znac.
    A co do wycieku oleju spod korka to wymienili na stozkowy i dalej cieknie, zawsze mialem problem z gwintem w misce po zrobirniu nowego gwintu bylo ok na 10tys, gwint ok a dalej problem!
    A miska nie taka tania
    Jeszcze moze uda sie cos z tym zrobic... ale co?

    Wysłane z mojej SE ARC S przy pomocy Tapatalk

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinq24 Zobacz post
    zawsze mialem problem z gwintem w misce po zrobirniu nowego gwintu bylo ok na 10tys, gwint ok a dalej problem!
    A miska nie taka tania
    Jeszcze moze uda sie cos z tym zrobic... ale co?
    Trochę druciarska metoda ale działa : Gwint na korku owinąć taśmą teflonową (tą białą hydrauliczną).

    Moja Bella

Podobne wątki

  1. Spalanie... Masakra! 2.0 TS
    Utworzone przez Qronus w dziale 147
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 21:13
  2. [146] Problem ze zbieżnością?
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-11-2014, 07:21
  3. Problem ze zbieŻnością
    Utworzone przez ManiekMx3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 09:13
  4. [159] Problem za zbieżnością
    Utworzone przez lukas83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-08-2011, 10:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory